Advertentie | |
|
![]() |
|
Als het aan de film ligt kan je het fixen, zie http://www.vcdhelp.com/
|
![]() |
|
Op m'm ouwe PII 266MHz draaide DivX films goed af, dus dat zal wel geen probleem zijn.
Misschien inderdaad een synchronisatie (?) fout bij het comprimeren van de film? heb ik ook bij 1 film gedaan...heb ik nie goed gedaan....geluid loopt aan het einde van de film 2 seconde achter (zwaar irri)
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik zou ook eens een andere player proberen dan de media player, de divx player die bij de laatste codecs zit(the playa) speelt ze meestal al veel beter dan de mediaspeler.. en powerdvd is ook stukken beter dan de mediaspeler. ik heb films die het niet eens doen in de mediaspeler en in andere spelers werken ze perfect.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
_daar staat onder_ met 64 mb kan het ook; maar dan zullen niet alle (multimedia) functies beschikbaar zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmm... Ik heb hetzelfde probleem (4mb obsolete kutvideokaart
![]() Wat ik meestal doe is met Virtualdub de framerate verlagen (niet onder de 10 fps gaan, dat wordt choppy) Zodoende heeft je bak minder frames te decoderen, wat leidt tot minder belasting, dus betere a/v sync... Nadelen: Minder frames -> minder kwaliteit, maar het valt niet echt op, mits je boven de 10 fps blijft... 't is grofweg te vergelijken met het verschil tussen CD-kwaliteit en 128 kbps mp3... Tsja, als je echt kwaliteitsfreak bent is dit geen oplossing, maar je zult iig je film kunnen kijken...
|
Verwijderd
|
http://**********.endoria.net/?actio..._de_kwaliteit_[nl]
[ik heb geen zin meer om steeds dezelfde soort topics te beantwoorden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dat dit kan in Saaiderland! #1785 Verwijderd | 500 | 22-02-2013 15:06 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/video [2] Manuzhai | 251 | 09-06-2006 15:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? Welles | 500 | 07-08-2005 01:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Verhaal: Dezelfde groene ogen. MissyGeduld | 10 | 19-06-2004 17:44 |