Oud 23-01-2005, 13:30
mandy1987
mandy1987 is offline
Heej!

Wie is er wel eens in Argelès in Zuid-Frankrijk geweest ? Ik heb plannen om er heen te gaan met een vriendin deze zomer, maar ik ben eerst benieuwd naar ervaringen van anderen.
Zijn er veel leuke dingen te doen? Hoe is het stand? Uitgaan?
Ben je met een jongerenreis mee geweest? Welke?

Groetjes,
Mandy
Advertentie
Oud 23-01-2005, 13:40
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 23-01-2005, 20:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een oude schoolvriend van me is daar volgend jaar heen geweest. Helaas, hij is hier niet aangemeld, maar ik zal hem wel eens wat vragen erover
Oud 24-01-2005, 08:20
Verwijderd
Ik ben vorig jaar ook naar Argeles geweest, op camping La Marende met GoGo tours.
Camping was heel goed vond ik, ook het sanitair was schoon.
Zwembad was erg leuk, niet zo groot, maar dat hoeft ook niet als het strand er vlakbij is. Zelf zijn mijn vriend en ik maar 1 keer daar op het strand geweest. Wij gingen liever elke dag naar de boulevard (bij de stad) en daar naar het strand. Veel gezelliger en leuker. De stad is best een eindje lopen, maar onderweg zie je veel gezellige dingen.

Verder is de omgeving ook heel mooi. Mijn vriend en ik hebben voor een week fietsen gehuurd en hebben lekker rondgefietst. Een paar keer de bergen ingeweest, was erg mooi!

Verder is het oude gedeelte van Argeles ook heel mooi, daar zie je echt de oude huisjes nog.

Wij zijn geen discotheken ingeweest (oja, alleen Indigo, met schuimparty) verder zijn we alleen naar cafe's geweest, ik vond de prijzen best meevallen. Ook van het eten. Je moet gewoon even rondkijken. Wij zijn elke dag uit eten geweest.

GoGo tours zelf vond ik helemaal niks. Wij gingen niet, zoals bijna iedereen, elke nacht stappen. Wij hebben die vakantie geen oog dicht gedaan. Vooral de laatste week was erg (wij bleven 2 weken). Wij zijn toen 's nachts zelfs een keer op zoek geweest naar de reisleiding, geen van beiden waren er en we konden ze ook niet mobiel bereiken. Bleek dat ze beiden aan het stappen waren. Wat als er nou 's nachts iets ergs gebeurde en er iemand naar het ziekenhuis moest? Ach, ik heb me best vermaakt in Argeles! Behalve 's nachts dan, maar ja.. dat heb je als je op een jongerencamping zit. Gelukkig hebben ze wel borg ingehouden van een tent, door het vele overlast.
Oud 24-01-2005, 18:16
mandy1987
mandy1987 is offline
Bedankt voor de reacties ! Leuk

Ik ga de vakantie binnenkort boeken.Wij gaan denk ik met Simbo, met veel organisaties kun je naar Argeles.Heeft iemand ook ervaring met Simbo of er dingen over gehoord?

Hoe zijn de bergen daar? Wel hoog of meer heuvels?

Groetjes,
Mandy
Oud 24-01-2005, 21:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een oude schoolvriend van me is daar vorig jaar heen geweest. Helaas, hij is hier niet aangemeld, maar ik zal hem wel eens wat vragen erover

ff mijn eerste post aangepast (kon in de eerste post zelf niet meer ) zat een ontzettend grote typfout in! Vorig in plaats van volgend...
Maja aan mijn info heb je niet zo bijster veel maar ik zal het die jongen eens allemaal vragen als bovenstaande informatie nog niet genoeg is.
Oud 25-01-2005, 07:28
mandy1987
mandy1987 is offline
Ach, die typfout geeft niks.Als je hem nog eens spreekt dan hoor ik het hier wel !

Het is toch al vrij zeker dat we erheen gaan.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten