![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je dat niet lang volhoudt. Ik heb het geloof ik een paar dagen geprobeerd maar had er toen geen zin meer in.
Wel is het zo, dat verschillende boekjes dit voorschrijven als een voorjaars-sapvasten-lichaamsreinigingskuur of zoiets. Maar dat heb ik nooit gedaan, kan er dus niets over zeggen. Wel gelezen dat je schijnt af te vallen van dat je geen vezels eet. Je zou zulke boekjes over sapvastenkuren en andere vastenkuren (met sap drinken + eten) erover moeten lezen. En je huisarts niet vergeten advies te vragen als je iets ingrijpends gaat doen. Ik durf eigenlijk niet te zeggen dat alleen sap drinken veilig kan zijn (wat sommige boekjes wel zeggen) , daarom praat ik hierboven ook alleen over sap drinken tussen maaltijden in. Je eet dan wel wat minder natuurlijk. Blader er maar wat boekjes over door, die vind je wel in de bieb. Zoeken onder 'sap', 'sapvasten' 'groentesap', 'fruitsap' en 'sapkuur'. pe. |
![]() |
||
Citaat:
2. als je er aan begint (achja...) kun je je ervaringen in het lijntopic kwijt.
|
![]() |
Zo moet je dus niet denken. Hele kleine stapjes nemen en daar tevreden mee zijn, jezelf aanmoedigen zo. Niet in 1 enkel dieet "geloven" maar eerst eens kijken hoe zo'n dieet nu voor jouzelf werkt. En de andere dieten niet vergeten. Voor sommigen werkt het sapdieet helemaal niet, vind eerst maar wat bij je past. (Misschien loop je anders een geschikt dieet mis).
pe. Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 12:40. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
zou jij het doen? #2 Verwijderd | 500 | 31-05-2010 13:04 | |
De Kantine |
Dit of Dat? Verwijderd | 500 | 10-03-2008 12:12 | |