Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind eigenlijk dat LotR niet mag ontbreken.
||
Citaat:
verder heb ik op het moment niet echt een ultiem boek. ik heb sinds kort de geschiedenis van de westerse filosofie, van russel, dat is wel een must. En Joll is ook wel aangenaam om te hebben voor een geschiedenisstudent die gaat voor de moderne tijd. maar niet kunnen missen, nee... wat is er met me aan de hand? ik word te materialistisch, het gaat me niet meer om het boek, maar om de 'heb'. ik ga iedereen opbellen dat ze me geen boeken voor mn verjaardag mogen geven tot ik mijn ultieme liefde voor het lezen en het boek weer terug heb ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Oh geweldig zeg! Persoonlijk ben ik nogal fan van Gerard Depardieu. Ik heb enkel die Hollywood film gezien ![]() De Engelse versie van het boek ligt momenteel bij de Slegte voor heel weinig geld. Heel veel klassieke literatuur: Austen, Brontë (alle drie de zusters), Dickens etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 14:47. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo heet die man nu eenmaal. Excuus, heette... Hij is laatst overleden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Net een schrijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Dance on my grave van Aidan Chambers |
![]() |
|
![]() |
Knut Hamsun - Honger
Briljant boek Het gaat over een vent waarbij het altijd tegenzit. Hij leidt een schrijversbestaan en is een goed schrijver, maar de kranten willen zijn artikelen niet. Zodoende heeft hij geen geld en geen eten. Enfin, lees het maar eens. En hier kun je heel wat over het boek lezen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik hecht er minder waarde aan als christenen. Simpelweg omdat ik niet zo ben opgevoed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*koopt* ![]() Verder vind ik dat Number 9 Dream van David Mitchell niet mag ontbreken, fijn en goed en super boek ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |