Oud 07-05-2004, 15:19
Paulo Nuņez
Paulo Nuņez is offline
Waaraan kun je merken dat een vrouw van je gecharmeerd is?
Of van iemand gecharmeerd is. ooit is het overduidelijk maar soms is het nauwelijks te merken er zijn van die symptomen waar je het aan kan zien zeg maar als die persoon je niet eens kent en voor de eerste x ziet??
kan iemand mij verder helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2004, 15:25
Madgirl
Madgirl is offline
Als ze verlegen weg kijkt met blozende wangen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:29
Briseīs
Briseīs is offline
Als ze vaak naar je kijkt, en wegkijkt als jij kijkt.
Oud 07-05-2004, 15:30
never mind
never mind is offline
ja wanneer ze steeds lacht, giechelt. Wanneer ze wegkijkt, wanneer haar vriendinnen beginnen te grinniken, wanneer ze opeens niet meer zo zelfverzekerd overkomt als 5min eerder.

Noem maar op
Oud 07-05-2004, 15:31
Mux
Mux is offline
als ze een beetje voor zich uit zit te staren en bloost, en de andere kant op kijkt als jij kijkt
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:36
Mux
Mux is offline
als ze prongelijk tegen je aan wordt geduwd
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
mekkep schreef op 07-05-2004 @ 16:36 :
als ze prongelijk tegen je aan wordt geduwd
*slikt opmerking in*

ik ga meestal best onverschillig doen of juist erg geīnteresseert. Ligt aan de persoon. Mn love rnu is best heeel erg mooi (ligt goed bij de vrouwen zeg ik maar) dus hij is gewend om vrouwen zomaar et krijgen. Mooi dat ik daar dus niet aan mee doe
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:14
Paulo Nuņez
Paulo Nuņez is offline
ok ok maar bijvoorbeeld vrouwen van wat ouder die gaan niet zitten giebelen enzo tenminste tot op zekere hoogte .
Ik heb me ooit laten vertellen dat 1 symptoom is dat ze overdreven graag naar je luisteren bijzonder geintresseerd zijn in alles wat je verteld

maar er zijn meer symptomen heb ze ooit gehoord enzo net zoals wanneer een vrouw door haar gaat met haar handen dat schijnt ook een betekenis te hebben..........
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 07-05-2004 @ 17:14 :

maar er zijn meer symptomen heb ze ooit gehoord enzo net zoals wanneer een vrouw door haar gaat met haar handen dat schijnt ook een betekenis te hebben..........

Mjah klopt, dan wil ze zich onbewust mooi maken voor je.. \
een andere is als ze constant aan haar oorlel/oorbel zit als ze je aankijkt..
haar benen en voeten jou richting uit is ook oke, maar als haar knieen van je af wijzen en haar voeten naar jou toe (half gedraaid zeg maar, op een stoel oid) dan weet ze niet zo goed wat ze moet doen.. Ze twijfelt een beetje Verder weet ik het even niet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:53
Stepsje
Stepsje is offline
Alles van de ander onthouden (de vreemdste details die de ander vertelt heeft)
Oud 07-05-2004, 19:33
Paulo Nuņez
Paulo Nuņez is offline
[QUOTE]-nurvana- schreef op 07-05-2004 @ 17:23 :
Mjah klopt, dan wil ze zich onbewust mooi maken voor je.. \
een andere is als ze constant aan haar oorlel/oorbel zit als ze je aankijkt..
haar benen en voeten jou richting uit is ook oke, maar als haar knieen van je af wijzen en haar voeten naar jou toe (half gedraaid zeg maar, op een stoel oid) dan weet ze niet zo goed wat ze moet doen.. Ze twijfelt een beetje Verder weet ik het even niet
[/QUO

Ja zon dingen schijnen onbewust tekenen te zijn ....
en als ze ineens stil zijn als een jongen in de beurt staat. Is dat positief of negatief........!Of als ze alles grappig vinden of denken dat je een grap maakt wil dat ook iets zegge?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 19:54
Fortisi
Fortisi is offline
Ze vind iemand"interessant"als:
-Ze zijn houding gaat kopiëren
-zichzelf gaat fatsoeneren/aan zichzelf gaat zitten (handen in d'r -nek, handen door het haar etc.)
-alles wat hij zegt even leuk en grappig is
-Stil is als hij in de buurt staat/overdreven uitbundig doet als hij in de buurt staat (zie mij!)
-ze hem af en toe even aanraakt

Meer kan ik even niet op komen op dit moment, en of het waar is weet ik niet, maar dat doe ik in ieder geval
Oud 07-05-2004, 20:39
DvoorA
DvoorA is offline
uhm, haha, dat is een leuke

Ik weet niet hoe dat zit bij andere vrouwen, maar bij mij kun je het aan dit zien:

- Ik kijk de hele tijd langs je heen
- Maar af en toe kijk ik je opeens langer dan nodig aan (niet starend hoor)
- Ik zit met 1 vinger aan mn lip
- Ik stel niet voor om een kroeg of disco in te gaan, omdat ik zo gecharmeert van je ben dat ik of met je wil praten of vind dat er geen woorden nodig zijn
- En als ik dat allemaal niet doe...dan kun je het altijd vragen
Wij vrouwen bijten niet weet je.
Oud 07-05-2004, 22:31
Verwijderd
Wil je nu dat een vrouw van je gecharmeerd is, of wil je een vrouw in verlegenheid brengen?

Iig, als het 't eerste is, dat merk je doordat ze veel of meer dan normaal glimlacht, vriendelijk tegen je doet, enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 22:41
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-05-2004 @ 23:31 :
Wil je nu dat een vrouw van je gecharmeerd is, of wil je een vrouw in verlegenheid brengen?

Iig, als het 't eerste is, dat merk je doordat ze veel of meer dan normaal glimlacht, vriendelijk tegen je doet, enzo.
Zo is dat, ik ben het helemaal met je eens Sarah!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 01:05
Paulo Nuņez
Paulo Nuņez is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-05-2004 @ 23:41 :
Zo is dat, ik ben het helemaal met je eens Sarah!
me zelfvertrouwen neemt toe
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:19
Verwijderd
even vor de duidelijkheid: er is starend langs iemand heen kijken en starend langs iemand heen kijken. ik kijk ook wel eens starend langs iemand heen terwijl ik aan mijn liefie denk en dan ben ik toch niet bezig met diegene te flirten

Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 08-05-2004 @ 23:19 :
even vor de duidelijkheid: er is starend langs iemand heen kijken en starend langs iemand heen kijken. ik kijk ook wel eens starend langs iemand heen terwijl ik aan mijn liefie denk en dan ben ik toch niet bezig met diegene te flirten

Als je gecharmeerd bent van iemand kijk je toch niet starend langs diegene heen? Dan staar je juist recht naar diegene of je kijkt bewust weg. Als je langs iemand heen staart dan interesseert diegene je niks lijkt me..

*Verder symptomen: als iemand constant lacht of vrolijk naar je kijkt/ best doet om er goed uit te zien/ als haar aandacht volledig op jouw is gericht als je met hem of haar praat (ze laat jouw ook aan het woord etc)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:35
Balance
Balance is offline
Bij mij merk je het eigenlijk heel slecht. Ik ga iets anders kijken, maar als je me niet kent zul je dat dus niet merken.
Verder word ik vaak iets stiller en kijk ik af en toe zijn kant op (maar uiteraard mag ie dat dan weer niet zien).
Als ik eenmaal met diegene aan het praten ben probeer ik grappig uit de hoek te komen (wat uiteraard niet lukt) en lach ik veel om wat er wordt gezegd..

Pff, vrouwen...

Oud 09-05-2004, 01:02
Faery
Faery is offline
Harde tepels, licht hijgend, je kent 't wel.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten