|
|
|
|
Het gaat om Vodafone pre-paidpakketjes incl. € 15,00 beltegoed en een gloednieuwe Sagem MY-V55. Nog nooit open geweest! Zelfde geldt voor doosje waar de telefoon in zit: is nog verzegeld.
Ziehier de link naar de vodafonewinkel: http://onlinewinkel.vodafone.nl/voda...ismyv55s.html.. Telefoon is nog nooit gebruikt en dus gesimlocked. Heeft o.a. 65,000 kleuren scherm, polyfone ringtone, vga-camera met 4x zoom en infrarood. ![]() Met een leuke wedstrijd heb ik samen met een paar vrienden een aantal van deze pakketjes gewonnen, en voor de vakantie mogen ze weg. Nieuw is ie 99 euro, onze richtprijs is 80 euro. Liefst afhalen in Arnhem, regio Boxmeer (onder Nijmegen) of Maastricht, dus laat maar horen! Ik heb meerdere van deze pakketjes te koop. Je kunt me altijd PM-en voor kwantumkorting!
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en geen geld, dat is de grootste reden, eigenlijk.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
voor die €19,- zouden sommige hem nog wel in de winkel gaan halen, als je daar garantie hebt etc. zou ik zelf denk ik ook doen *aangezien ik ALTIJD ongeluk heb met mijn telefoons binnen een jaar *
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar goed, stel dat iemand (ik noem wat) €40,- er voor wilt geven, die zal dan (misschien) al wel zoiets hebben van: Ja laat maar, daar gaan ze toch nooit mee akkoord
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
amstel championsleague??? dus jij bent een van die losers die zig tig keer inschrijft codes ruilt/overpent en zo veel prijzen wint, en die weer doorverkoopt
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|