![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom is het dan niet op z'n plaats? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Haar bleekt overigens wel in de zomer, zonlicht, chloor water. Word je haar lichter van. ![]()
|
Verwijderd
|
Het is niet goed om direct te douchen na de zonnebank, voor zover ik weet. Als ik ga wacht ik meestal een uur of twee voor ik ga douchen, waarom? Je huidt wordt er droger van, en als je daarna direct een hete douche neemt helpt dat je huid nou niet bepaald met het herstellen.
Ff opgezocht, A shower, like a tanning session, may tend to dry out the skin. While you can't necessarily wash your tan off, moist skin tans and retains a tan better than dry skin. On the pH scale of 0-14, the skin registers slightly acidic (about 5.6). Most soaps are well above the neutral pH, or about 7 on the scale. Using a typical over-the-counter soap with this higher alkaline pH can strip your skin of its essential acidic oils. Those oils lock in your skin's moisture. Shower gels are usually less harsh than regular bar soap. Always apply a good quality moisturizer after a shower to help preserve your tan. Bron Ik merk het trouwens bij mezelf, als ik net uit de zonnebank kom is de huid op mn onderarmen meestal vrij droog, dus dan wacht ik even, neem een douche en smeer me dan goed in met bodylotion ![]() Je wast je kleurtje dus niet weg, en het heeft ook niks met "kleur in laten trekken" te maken, het is gewoon beter voor je huid om eventjes te wachten. trouwens, voor meer info ook nog deze site: Link Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 02:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgens mij als je vooraf gaat douchen, is het zo dat er vocht op je huid zit waardoor je juist alleen maar sneller verbrandt. Niet dat dit snel gebeurt onder de zonnenbank, maar het is net zo als dat je op het strand in zee bent geweest en sneller bruin wordt (maar dus ook sneller verbrandt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
meer info en voor het 'schoonspoelen' van je porieen heb je geen zonnebank nodig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |