![]() |
|
Mjah wat bedoel je nou precies? Aantal orgasmes? Aantal keren dat je begint met klooien? Kzit meestal lange periodes aan een stuk door, dus dan kom ik niet aan zoveel keer...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik 2 keer maar als jullie het zovaak doen is het dan aan het eind nog wel spannend want als ik de eerste keer begin dan is het toch wel wat leuker dan als ik het de tweede keer doe,
maar het is de tweede keer ook nog wel lekker daar niet van maar toch de eerste keer is iets speciaals. het is net opnieuw ontmaagd worden. bas ![]()
|
Verwijderd
|
Hmz.. Ik zou het niet weten eigenlijk.. Ik denk ms zo'n 5x maar jah, wat telt als 1x? We hebben een keer zo'n dag gehad dat we de hele dag door hebben lopen sexen en vozen en week veel wat en gwoon niet van mn kamer af zijn geweest.. Dat was dus een paar uur achter elkaar. En meestal zijn we zoiezo zo heel rustig en lang bezig enzo, meestal toch minsten een uur..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vluggertje.. Some | 28 | 23-08-2003 10:37 | |
Vrije tijd |
Hattrick [Gratis Voetbal Manager Game] superpoepdoosje | 500 | 20-08-2003 09:01 | |
De Kantine |
Hoe lang kun jij je adem inhouden? Upke | 33 | 02-05-2003 19:23 | |
Seksualiteit |
Hoelang.... onzekerdoosje:p | 1 | 01-04-2003 19:35 | |
Games |
SSBM Homerun-Contest Retinite | 16 | 12-06-2002 13:17 | |
Algemene schoolzaken |
Wat is jullie record eruitgestuurd zijn binnen één jaar? Maresa | 34 | 03-03-2002 21:05 |