Oud 06-03-2001, 18:33
Yolcu
Yolcu is offline
Wie heeft er hier Spaans gekozen in de vrije ruimte? En valt het mee of tegen? Ik wil graag meningen horen want ik zit eraan te denken om volgend jaar (5havo) ec2 en ak om te wisselen voor spaans..

------------------
No man is worth your tears and the one that is won't make you cry - Brian Littrell
Oud 06-03-2001, 19:24
lotje!!
lotje!! is offline
lijkt me best wel leuk...
bij ons op school kan je helemaal geen vreemde taal, zoals itiliaans of spaans nemen!!!En dat wil ik wel!!
Ik zou het wel doen...
Oud 06-03-2001, 19:39
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
lotje!! schreef:
lijkt me best wel leuk...
bij ons op school kan je helemaal geen vreemde taal, zoals itiliaans of spaans nemen!!!En dat wil ik wel!!
Ik zou het wel doen...
Ja ik wil het ook wel doen, maar ik vraag me af of het niet te zwaar is... er staan 360 slu voor... en ik weet gewoon nog niet zeker of ik ak wel wil laten vallen...
Oud 07-03-2001, 19:44
lotje!!
lotje!! is offline
aardrijkskunde schijnt echt heeel erg moeilijk te zijn en ook heel saai!
En als je toch niets met ak wilt gaan doen, kan je beter spaans nemen
Oud 07-03-2001, 21:58
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
lotje!! schreef:
aardrijkskunde schijnt echt heeel erg moeilijk te zijn en ook heel saai!
En als je toch niets met ak wilt gaan doen, kan je beter spaans nemen

Ik wil toerisme gaan doen.. dus ik heb het eigenlijk nodig. Maar het is idd heel saai, eentonig en best moeilijk...
Oud 08-03-2001, 11:37
lotje!!
lotje!! is offline
maar spaans is toch ook handig voor het toerisme??? lijkt mij...
dus eigenlijk kan je wel kiezen, maar je moet het natuurlijk ook helemaal zelf weten!!!! Ik zou kiezen wat je het leukst vind!
Oud 20-07-2001, 23:24
nou astrid,
toevallig ken ik je en heb ik spaans gevolgd op dezelfde school als jij, maar ik raad het je heeel erg af.
Zelf spreek ik vloeiend spaans omdat ik van mijn 8e tot mijn 12e spaans heb gevolgd.
toen ik in de 4e kwam ben ik er ook mee begonnen en het was allemaal supersimpel voor mij natuurlijk, maar 3 uur in de week is te veel, Het was saai voor iedereen, en ik was bijna de enigste met goeie punten, van de rest van de leerlingen hadden er echt maar heel weinig goede resultaten. Je moet er ook buiten de lessen superveel tijd in stoppen wil je resultaten halen en geen 1'en en 2'en. Maar het ergste was die lerares, ik had dezelfde die jij zal krijgen als je spaans gaat doen want er is er maar 1 die dat geeft en dat mens is een verschrikking, en ze geeft bovendien slecht les, ik sprak zelf nog een stuk beter spaans als zei zelf en ze maakt veel fouten, maar haar manier van lesgeven opzich is ook gewoon slecht, echt zo een die denkt dat haar vak het enigste vak op de wereld is
Met citaat reageren
Oud 21-07-2001, 18:02
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
charly_&_theo_fan schreef:
nou astrid,
toevallig ken ik je en heb ik spaans gevolgd op dezelfde school als jij, maar ik raad het je heeel erg af.
Zelf spreek ik vloeiend spaans omdat ik van mijn 8e tot mijn 12e spaans heb gevolgd.
toen ik in de 4e kwam ben ik er ook mee begonnen en het was allemaal supersimpel voor mij natuurlijk, maar 3 uur in de week is te veel, Het was saai voor iedereen, en ik was bijna de enigste met goeie punten, van de rest van de leerlingen hadden er echt maar heel weinig goede resultaten. Je moet er ook buiten de lessen superveel tijd in stoppen wil je resultaten halen en geen 1'en en 2'en. Maar het ergste was die lerares, ik had dezelfde die jij zal krijgen als je spaans gaat doen want er is er maar 1 die dat geeft en dat mens is een verschrikking, en ze geeft bovendien slecht les, ik sprak zelf nog een stuk beter spaans als zei zelf en ze maakt veel fouten, maar haar manier van lesgeven opzich is ook gewoon slecht, echt zo een die denkt dat haar vak het enigste vak op de wereld is

Jezus man
Deze topic was van 300 jaar geleden, ik heb allang besloten om het niet te doen, kan ook niet meer want ik ga dit jaar examen proberen te doen... dusse.. toch bedankt

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten