![]() |
|
![]() |
ik zoek een simpele goedwerkende mobiel, de mijne doet het niet meer ;-(
Hoef geen camera of dat soort onzin. Liefst een 'super kleintje met goede accu. Alleen omg Amsterdam Simlockvrij Groet, Rene www.contrabassist.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik jou was zou ik óf een Sony Ericsson (betaalbaar en goede kwaliteit, camera's zijn trouwens wel erg slecht) of een Samsung doen (erg duur, maar ook net zoals Sony Ericsson ook van goede kwaliteit. Verschil met Sony Ericsson is dat de camera's niet erg goed zijn, maar in ieder geval wel een stuk beter) Succes met zoeken!!
||
Citaat:
Verschillende mobiele aanbieders hebben nu allemaal acties voor 55/60 euro (o.a. vodafone en t-mobile)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nu sinds een jaar een siemens, en mijn broer heeft die van hem nu al meer dan 2 jaar zonder problemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maargoed, van mij mag je Siemens saai en kut vinden ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
K zoek mobiel, is Sony Ericsson W995 wat?? 2de Sander | 4 | 19-03-2010 06:41 | |
Software & Hardware |
Opzoek naar een nieuwe telefoon en abbo Jazzcrime | 7 | 15-10-2007 23:35 | |
Software & Hardware |
[GSM] Wat is een mooie mobiel i.c.m. 1 jarig abbonoment? DG | 8 | 28-06-2005 12:59 | |
Software & Hardware |
[Mobile] Nieuwe mobiel dafelix | 4 | 23-07-2004 19:14 | |
De Kantine |
Ik zoek een mobiel!! Wendy Lynn | 25 | 10-11-2003 22:08 |