Oud 19-02-2002, 09:40
Ilona1
Ilona1 is offline
Nou..?
Oud 19-02-2002, 09:43
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
tis hard , tis pijnlijk... maar t is wel je ex (ik neem dus aan dat je op dat moment vrijgezel bent) dus opzich kan t best ?

t hangt ervanaf hoe en wanneer t is uitgegaan maar bijna zeker dat je diegene ermee kwetst ,maar das om t hard te zeggen niet echt jouw probleem dan ,maar then again ik zou t niet doen want ik wil liever geen mensen kwetsen (en doe t helaas alsnog te vaak )
Oud 19-02-2002, 21:13
Verwijderd
Als je je ex terug wil pakken voor iets moet je het zeker doen. het feit dat je deze vraag hier neerzet geeft al aan dat je zelf ook wel weet dat het een gigantische kutstreek is... lijkt me zo.

Ligt aan de band die je met je ex hebt, hoe hij er tegenover staat, en als zijn vrienden het al zomaar doen, zit daar ook iets niet goed.

Maar kies maar wat jij het beste vind, jij weet meer van de situatie dan wij, die jullie neit kennen...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 09:23
marijeee
marijeee is offline
tsja.. dat heb ik ook gedaan, paar dagen nadat het uitwas, maar het is nooit echt heel erg aan geweest... maar wel beetje en nu issut me vriend de vriend van me ex dus he
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 09:58
Verwijderd
Tja opzich moet het wel kunnen. Ook al is het niet helemaal netjes. Ik ben gegaan en meer met de beste vriend van me dooie ex vriend

*spijt*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 10:17
miro
miro is offline
mwah ik weet niet of je het echt ex kan noemen maar t was een jongen waar ik een aantal keren mee geketst had maar hij wou geen vaste relatie Ja ik heb toen iets met zn beste vriend gehad, gewoon omdat ik er zin in had, omdat we allebei wisten dat t voor een keer was en ja, misschien ook wel om de ander jaloers te maken.... Het heeft helaas (nog) niet gewerkt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 21:21
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
miro schreef:
mwah ik weet niet of je het echt ex kan noemen maar t was een jongen waar ik een aantal keren mee geketst had maar hij wou geen vaste relatie Ja ik heb toen iets met zn beste vriend gehad, gewoon omdat ik er zin in had, omdat we allebei wisten dat t voor een keer was en ja, misschien ook wel om de ander jaloers te maken.... Het heeft helaas (nog) niet gewerkt

lol heheh ken dat toen ik 15 was, had een vriend van 16 ook een vriendin, toen het uit was, wou ze hem ws terugpakken en begon wat met mij, op het moment dat we zoende was hij bezig háár beste vriendin in te palmen, en toen we na 30 min. ff een adempauze inlaste zagen we hun ook zoenen

hehehe it backfired vonk niet erg hoor
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten