![]() |
|
![]() |
Vluchten kan niet meer, M'n Opa en Dikkertje Dap, allemaal liedjes van Annie M.G. Schmidt. Op 21 mei is het tien jaar geleden dat de schrijfster overleed. Ter gelegenheid hiervan organiseert de NRCV de wedstrijd Op een mooie pinksterdag, de liedjes van Annie M.G. Schmidt.
Rappers, hardrockers, jazzbands, cabaretiers en andere muzikale talenten worden opgeroepen om hiervoor een eigenzinnige versie te maken van één van haar liedjes. De tien beste kandidaten mogen hun versie uitvoeren met het Metropole Orkest. Het liedje wordt niet alleen geplaatst op OngekendTalent.nl, maar ook uitgezonden in verschillende radioprogramma's van de NCRV. Zo zal het Radio 2-theaterprogramma Volgspot op eerste pinksterdag, zondag 15 mei, geheel in het teken staan van dit project. Meer informatie over Op een mooie pinksterdag, de liedjes van Annie M.G. Schmidt is te vinden op www.OngekendTalent.nl. Bron: SP!TS op woensdag 02 februari 2005. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Diepe, intense, trouwe gayness ![]() en wat heb jij te melden over jouw gayness? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een rok in de kleur van jullie lettertype
||
Citaat:
Is dat dan een rok in de variant roze of in de variant indigo? en waar gaat jouw oprechte interesse naar uit? |
![]() |
||
Citaat:
Mijn interesse gaat iig niet uit de rockversie van Dikkerdje Dap. Ik vind het gewone kinderliedje veel te leuk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Humoristische opmerking, grapje, getuigt van gevoel voor humor en werkt op de lachspieren
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |