Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, Backward compatible met PS2. Maar houdt dat dan ook meteen PS1 in?
Overigens, tegen de tijd dat ik een nieuwe console kan kopen met tijd en geld is de Xbox 4 er al. Ik hoop alleen dat Ik tegen kerst ofzo Star Ocean3 en Burnout3 kan kopen en een keer eerder Silent Hill4 kan huren. Heb me PS2 thuis staan, dus om voor die 2 dagen dat ik er ben 60 euri uit te geven meuh. Al duurt het wel langer voor je een spel uithebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarja, de gameindustrie maakt al sinds een tijdje de dienst niet meer uit. De mainstream is veel interessanter voor de developers dus ik denk dat (jammer genoeg) de PS3 gaat winnen.
|
Mijn wijze woorden:
Degene met de beste spellen.. Hardware zou niet uit moeten maken... Tegenwoordig gaat et volges mij alleen maar op de grafics... De 'winnaar' vind ik degene met de meeste spellen die gewoon kont schoppen...games zoals Zelda: OoT, Final Fantasy 6+7....(over X-box kan ik nix over de goede games zeggen..kep dr nl nog nooit mee gespeeld) Al zijn we onderhand bij de PS3 uitgekomen, ik heb meer plezier met de games vande PS1 gehad dan met die van de PS2 en NGC...hoe mooi de graphics daarvan ook zijn...(al zijn de RPG toppers op de PS2 hier niet uitgekomen ![]() ![]() En natuurlijk: nothing beats the SNES..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
het gaat weer eens van ondersteuning door developers afhangen denk ik, maar als microsoft weer voor elk poep en scheet tig dollar per maand wil vangen schrijf ik hen op voorhand af.
voor de rest vind ik mijn pc goed genoeg, mocht er werkelijk iets leuks komen voor de consoles dan gooi ik er wel een emulator tegenaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat niemand de winnaar wordt, ps 3 miss om het grote aanbod, en xb0x 2 miss om de graphics..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=974750 *kuch* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ook bij consoles zie je wel dat spellen belabberder gaan draaien naarmate de console ouder wordt. Toen de PS2 er bijna aankwam waren er vele PSX-spellen die echt enorm schokkerig en traag draaiden, gewoon omdat de hardware niet meer toereikend was. Dus ik snap de vergelijking eigenlijk niet. @ Chimera - de XBox is natuurlijk een geval apart, dat ding is gewoon een spelcomputer met PC-hardware. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() of is dit je dagelijkse vocabulaire. Indien ja, I feel sorry for you son
||
Citaat:
Ik hoop dat jou post ook niet echt serieus bedoelt is... want anders ben je wel erg triest...
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 |