Oud 29-08-2004, 10:50
druiveke
druiveke is offline
hey,

ik ben 19jaar en gebruikte sinds men 16de de il 'diane' , hierdoor was mijn huid super egaal en niet vettig.
nu ben ik overgestapt naar een nieuwe pil en men huid word weer wat vettig en wat oneffenheden.
het is niet dat het weer evenveel is enz...

toch zoek ik een creme ofzo die goed helpt tegen een vette huid

welke verkiezen jullie?

thx!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 10:58
rampenstamper
rampenstamper is offline
Ik gebruik zelf een puur natuurlijke creme en soort van reinigings lotion. Plante System met groene stip. Het is vrij prijzig maar helpt uitstekend.
Oud 29-08-2004, 11:15
Balance
Balance is offline
Maak je al elke ochtend en avond je gezicht schoon met water oid? Zo niet, dan kan je eerst dat proberen.
Oud 29-08-2004, 11:49
YPrue
YPrue is offline
Ik gebruik tegen mijn puistjes de Tea Tree reinigingslotion van het Kruidvat, en die werkt echt erg goed. Verder gebruik ik ook de Tea Tree scrubcreme en het Tea Tree masker (ook beide van het Kruidvat).
Ga geen creme gebruiken waar olie in zit. Dat maakt de huid alleen nog maar vetter.
Oud 19-09-2004, 20:11
Mo6
Mo6 is offline
zorg gewoon dat je een ernstig huiduitdrogende zeep gebruikt (bij kruidvat hebben ze zo'n rode zeep die erg goed werkt). heb het zelf heel erg gehad en heb daar roaccutane voor gekregen, maar daar zou ik niet aan beginnen als het niet ernstig is, want er zitten heel veel bijwerkingen aan!
Oud 19-09-2004, 21:40
Verwijderd
's Ochtends en 's avonds een lotion/wasgel/iets voor de vette huid gebruiken, en op puistjes die er toch zijn een beetje zinkzalf smeren voor je gaat slapen. Dit werkt niet voor hevige acne maar wel voor zo hier en daar een puistje, als het goed is
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 16:07
sientjuh
sientjuh is offline
Je huid goed schoonmaken met een of ander reinigingsspulletje op een watje. Liever geen water omdat dat de huid uit droogt. Verder geldt voor het reinigingsspulletje dat er geen alcohol in mag zitten, werkt namelijk ook uitdrogend.
Oud 20-09-2004, 17:19
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
sientjuh schreef op 20-09-2004 @ 17:07 :
Je huid goed schoonmaken met een of ander reinigingsspulletje op een watje. Liever geen water omdat dat de huid uit droogt. Verder geldt voor het reinigingsspulletje dat er geen alcohol in mag zitten, werkt namelijk ook uitdrogend.
soms is er geen andere oplossing voor de huid dan alcohol,
die zachte producten zijn wel goed, maar verhelpen geen acne...

ik heb zelf best wel heel erg last van acne en ik gebruik er pure zone van l'oréal voor, zijn drie producten,
ik raad het je wel alleen wel aan als hetecht heel heftig is, zoniet kun je wel alleen de crème gebruiken (stap 3) en niet de andere 2, die verzacht en matteert heel goed en je huid blijft heel de dag wel mat
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:08
X
X is offline
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom ga je dan niet terug naar de 'diane' pil
Als die toch goed hielp tegen een vettige huid.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:35
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
In het kruidvat heb je van die maskers. Dat zijn potjes met creme die je op je gezicht smeert en 15 minuten moet laten intrekken (dan zie je er echt grappig uit btw ) helpt wel bij mij.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 21:43
Verwijderd
Dermafina, van die Telsell pruttel, behoorlijk duur ( ik geloof destijds €89 voor een 'pakket' waar je ongeveer 2/3 maanden mee doet) maar het werkt super.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 22:24
Verwijderd
Als het duur mag zijn, zeg ik Biotherm.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 13:45
Peetie16
Peetie16 is offline
Ik heb ook de Diana Pil !
En bij mij werkt dat ook
Maar het enigste wanneer
ik nog last heb van die
pukkeltjes is als ik ongesteld
moet worden ! ik drink er ook
nog veel water bij
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 17:15
GekkY
GekkY is offline
Aan Hormonale Puistjes Kan Je Niets Doen.. Dit Is Alleen Maar Afwachten Wanneer Het Weg Gaat... En In De Overgang Komt Et Gwoon Weer "Gezellig" Terug... Als Je Een Vette Huis Heb Krijg Je Wel Minder Snel Rimpels En De Huid Blijft Soepeler.. Neej Het Enige Wat Je Er Aan Kunt Doen Is Goed Verzorgen. Regelmatig Een Maskertje Er Op En 2 a 3 Keer Per Week Peelen. En De Huid Goed Doorbloeden Zodat Het De Afvalstoffen Goed Weg Haalt
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 17:17
Mara
Mara is offline
Een hoofdletter moet alleen aan 't begin van een zin, naam, en nog wat andere dingen. Maar zeker niet bij elk woord.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten