Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als er diersoorten zijn, naast de mens, die lust kennen - wat ik wel vermoed, want lust is veel meer dan alleen seks - is dat een vrij goede reden om aan te nemen dat er aliens zouden kunnen bestaan die lust kennen. Verder, als je dit echt interesseert, raad ik je aan wat onderzoek naar de lust te doen.
|
![]() |
Je kunt hetzelfde complexe aminozuur molecuul linksom en rechtsom bouwen. Welke van de twee het is wordt bepaald door 'toeval', was het eerste organische molecuul linksom of rechtsom?
De kans dat buitenaarde wezens die dezelfde biologische strucutuur hebben alle organische stoffen verkeerd om hebben zitten is dus 50%. Dan kunnen wij hen niet eten en zij ons niet omdat de enzymen dan niet meer passen. Hetzelfde geld voor heel veel andere dingen. Leven op aarde is erg complex. Er zijn dus erg veel factoren waar 'toeval' een rol in speelde en die dus op andere planeten anders zullen zijn. Dus al die dingen bij elkaar, en buitenaards leven is heel anders. En dan heb ik het nog niet eens over andere omstandigheden, temperatuur, zonlicht, ultra-violet, radio-active straling, plus nog eens een keer andere organismen, ecosystemen die al eens een keer door de omgeving beinvloed zijn. Conclusie, biochemisch is het waarschijnlijk in een laag niveau hetzelfde, maar omdat het zo complex is is de uitvoeren waarschijnlijk totaal anders. De hoeven dus ook niet per se DNA te hebben, en dan bedoel ik dat ze helemaal geen stof of systeem hebben dat werkt als DNA, als ze die wel hebben zijn het waarschijnlijk geen DNA molecullen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aangezien er op aarde ook zowel dieren met als zonder "lustgevoelens" bestaan ("zonder" is gewoon puur instinct), zal dat buiten de aarde ook wel kunnen. Beide is dus mogelijk.
Maar jezus, wat een vraag....eerst maar eens fatsoenlijk contact leggen en niet meteen gaan vragen naar hun sexleven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
dat is vrij simpel gezegd, of niet dan?
Bovendien doen honden en katten en andere zoogdieren het ook, zij het, dat dit beperkt blijft tot masturbatie. Ons eigen lustgevoel is iets dat zich behoorlijk instinctief gedraagd - het is op te roepen met enkele sleutelprikkels bijvoorbeeld, het is onbewust, en daarbij is het zelf weer een prikkel voor andere handelingen. Het is reptielengedrag. Dat veel andere beesten niet intelligent genoeg zijn om dit 'voor de lol' te doen, kan ik bevestigen. Toch zegt dat niets over 'gevoelens'. Sterker nog, daar kunnen wij niets over zeggen. Toch is het niet minder dan waarschijnlijk dat vele andere beesten een vergelijkbare, zo niet eenzelfde 'state of mind' hebben, die wij associeren met lustgevoelens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar die doen het puur om voortplanting. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk beschouw ik insekten meer als organische computertjes, dus ik denk van niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|