Oud 13-09-2004, 13:25
Belle
Belle is offline
Weet iemand een route planner zoals 9292ov.nl maar dan voor New York?

Ik moet even uitzoeken of ik ergens met het openbaar vervoer kan komen (net buiten new york in de staat New Jersey)

Bedankt!
Oud 13-09-2004, 13:48
Miracle
Miracle is offline
Misschien een stomme vraag maar heb je het al geprobeerd met google?
Oud 13-09-2004, 13:58
Belle
Belle is offline
Citaat:
dreen schreef op 13-09-2004 @ 14:48 :
Misschien een stomme vraag maar heb je het al geprobeerd met google?
ja en dr ook wat uitgekregen maar daar kwam ik niet veel verder mee
Oud 14-09-2004, 13:20
Ieke
Ieke is offline
Je hebt wel een metro, maar daarmee kan je niet naar New Jersie. Wij vlogen op Newark en wouden dus naar het centrum van NY. We hebben een taxi (je hebt verschillende soorten, gedeelde, alleen) genomen. Was toch het beste en gemakkelijkste. Toen we van NY naar Newark teruggingen hadden we via het hotel een man die ons naar het vliegveld bracht. Als je zo'n taxi neemt waar je alleen in zit is het erg duur omdat je ook de tol voor de bruggen ect moet betalen. Het mannetje van het hotel was overgens het goedkoopste en de gedeelde taxi net wat duurder.
Verder heb ik geen site ofzo voor je.
Oud 21-09-2004, 13:10
Belle
Belle is offline
Citaat:
Ieke schreef op 14-09-2004 @ 14:20 :
Je hebt wel een metro, maar daarmee kan je niet naar New Jersie. Wij vlogen op Newark en wouden dus naar het centrum van NY. We hebben een taxi (je hebt verschillende soorten, gedeelde, alleen) genomen. Was toch het beste en gemakkelijkste. Toen we van NY naar Newark teruggingen hadden we via het hotel een man die ons naar het vliegveld bracht. Als je zo'n taxi neemt waar je alleen in zit is het erg duur omdat je ook de tol voor de bruggen ect moet betalen. Het mannetje van het hotel was overgens het goedkoopste en de gedeelde taxi net wat duurder.
Verder heb ik geen site ofzo voor je.
Ben alweer terug Wij zijn gewoon met een bus naar Jersey gegaan, ging prima, met een halfuurtje waren we waar we moesten zijn.Wij vlogen trouwens op JFK, en vandaar uit gaat er wel een airtrain en een subway naar manhattan, maar wij hebben op de heenweg een shuttle bus genomen en op de terugweg een limoservice (wij hadden geen limo maar een luxe towncar)
Oud 05-10-2004, 17:06
karinn
karinn is offline
misschien was mta wat voor je geweest....Staan ook wat links enzo op.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten