Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als iemand zich door s'n vriendin van de drank af laat houden is er of iets ernstigs aan de hand of het is gewoon een sukkel die zich laat onderdrukken en dan kom ik ook uit op het eerste...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens denk ik dat er behoorlijk wat "maatschappelijk verslaafden" zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel respect voor hem, dat hij het heeft afgezworen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sommige dingen drink ik omdat ik het lekker vind (Bailey's, een La Trappe Tiple, Ouzo) en tja, daar zit dan toevallig alcohol in. En soms, heeeeel soms, heb ik gewoon zin om lekker aangeschoten te worden, en dan mik ik een paar pilsjes mijn keelgat in, spoel ik er een chocomel achteraan, en dan heb ik gewoon de lol van mijn leven ![]() Ik weet nu waar mijn grens ligt btw, dus ik kan het nu echt 'voor de lol' drinken.
||
Citaat:
![]() ![]() edit: En ik drink het omdat het lekker is, en soms omdat je er aangeschoten/dronken van wordt. Ja, cola is ook lekker, maar dan hoef ik toch niet altijd cola te drinken? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naja. Als je idd weet waar je grens ligt kun je best de hele avond bier drinken. Tis alleen zonde, de schade die alcohol in je lichaam aanricht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ehm ja, je grens kennen is belangrijk ennn als je hooguit 2 keer per week (gemiddeld 0.5 (1 keer per 2 weken)) een avond onder invloed bent, boeit het echt niet hoor.... |
![]() |
||
Citaat:
@ ts wil je ook vertellen wat dan wel de reden is dat je de alcohol heb afgezworen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja tuurlijk is dat overdreven maar ik ken gewoon me eigen grenzen niet zo goed, vandaar dat ik niet drink. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die benzinelucht bij het tankstation is ook al niet goed en cola wordt gebruikt als insecntenverdelger... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
xtc gebruik je niet, dat slik je speed gebruik je niet, dat snuif je blabla |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap ook wel dat alcohol niet goed voor je is, maar om het nu zo te stellen, dat gaat ook weer wat te ver. En keertje bier, een keertje flink wat bier, maakt niets uit. Hersencellen komen en gaan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
De leeuw pakt alleen de langzaamste van de knudde. En de knudde gaat zosnel als het langzaamste dier. Dus alcohol zorgt ervoor dat je hersenen snel blijven ![]() Maar ik drink alcohol omdat ik het lekker vind. Ik vind het heerlijk als ik uit de kou kom, een heerlijk glas warme chocolade melk met rum. Of in de zomer een lekker koud biertje. En soms heb ik zin om lam te worden. En ik drink alleen in het weekend, want ik weet als ik geen duidelijk regels voor mezelf heb dat ik dan elke dag aan de drank zou gaan zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Alcohol gebruik enquete poedelzzzz | 67 | 20-11-2006 13:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
enquete...alcohol ~*skoolgirl*~ | 33 | 07-04-2003 13:32 | |
Drugs & Alcohol |
Kan iemand mij even vertellen wat er zo leuk is aan drugs? Vivjahhh | 46 | 24-02-2003 12:45 | |
Drugs & Alcohol |
waarom gebruiken we nou eigenlijk drugs? promo | 46 | 29-09-2002 13:54 | |
Drugs & Alcohol |
Dit kan toch niet... Rabbi Daniel | 42 | 28-01-2002 20:41 |