![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @topic, ik vind het helemaal niet belachelijk. Je moet blij zijn dat ze al zo ver gekomen zijn met het ontwikkelen van medicijnen. En dat er uberhaupt bijwerkingen zijn tegen bepaalde aandoeningen/ ziektes. Daarnaast blijven er medicijnen ontwikkeld worden die steeds minder bijwerkingen hebben en beter werken. Als je het belachelijk vindt dat je bijwerkingen van medicijnen krijgt, moet je ze niet slikken, en gewoon moeder natuur zijn werk laten doen. Daarnaast volgens mij kan je tegenwoordig van alles wel een beroerte of een hartaanval krijgen, om maar te zwijgen over kanker... Pff... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja.. zoals gezegd.. gelukkig krijg je niet alle bijwerkingen die in de bijsluiter vermeld staan. Ik dacht dat je (topicstarter) echt bedoelde dat je een grote kans op ernstige bijwerkingen had bij bepaalde medicijnen. Maar bij de meeste medicijnen krijg je zulke ernstige bijwerkingen niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic, #164 Roosje | 483 | 20-07-2011 15:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Aankomen door medicijnen. Calyx | 12 | 21-11-2008 19:25 | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jaarlijks duizenden doden door bijwerkingen van medicijnen Str0nk | 30 | 18-02-2005 19:26 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
medicijn tegen kanker? ekki | 9 | 19-01-2002 16:34 |