Oud 21-10-2004, 22:19
Mono-racer
Mono-racer is offline
Ey mensen, ff snel een vraagje. Ik kreeg net een smsje van een meisje waar ik 'bijna' iets mee heb (we zijn beide stapel op elkaar alleen zij woont in brabant en ik in zwolle). Alleen omdat m'n inbox van m'n mob. vol was, heb ik hem goed doorgelezen (dacht ik) en vervolgens gewist zodat ik een smsje kon sturen. Alleen nu ben ik toch iets belangrijks uit het smsje vergeten (vraag niet wat), dus nu de vraag: weet iemand hoe je gewiste smsjes toch weer kan zien (schijnt te kunnen)???

alvast bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2004, 22:20
Briseïs
Briseïs is offline
eh, ookal denk ik niet dat het kan, dan zit je nog op het verkeerde forum
Oud 21-10-2004, 22:21
Mono-racer
Mono-racer is offline
naja, het smsje gaat over de liefde en staat dus daarom hier...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 22:24
Mono-racer
Mono-racer is offline
jah vette lol joh, tis echt belangrijk, bedankt voor het begrip
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 22:29
Verwijderd
Dat verschilt natuurlijk per telefoon, he. In het algemeen hebben telefoons niet een 'prullenbak' zoals Windows. Weg is weg. SMS haar gewoon terug met het verzoek het nog even te zeggen, wat is het probleem?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 22:56
Martijntj
Martijntj is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 21-10-2004 @ 23:23 :
whahahahhahahaahahahahahah
Wat zij zegt... en verder heeft je telefoon idd geen prullebak ..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 23:14
Mono-racer
Mono-racer is offline
naja, dacht, dat als de politie het kan, dan kunnen een paar slimme forummers het ook wel, valt me van jullie tegen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 08:20
ilse
ilse is offline
gewoon ff trug smsen, zeggen dat er wat fout ging en haar vragen of ze het berichtje nog eens wil sturen?
Oud 22-10-2004, 08:22
Verwijderd
De politie haalt geen verwijderde smsjes terug Die luisteren alleen af..

En om antwoord te geven op je vraag: je telefoon slaat berichtjes in 1 of 2 plekken op, te weten de SIM en het geheugen van het toestel zelf. Als jij een bericht verwijdert, wordt de ruimte waarin het bericht opgeslagen was, gemarkeerd als beschikbaar. Als jij dan vervolgens nieuwe berichten ontvangt, wordt het berichtje overschreven. Niets meer van over..

Een andere plek waar het berichtje komt, is het SMSC van de operators. Smsjes hebben daarin een maximum lifetime (max 72 uur, maar dit varieert per operator). Op het moment dat jouw toestel notificatie geeft van ontvangst, verwijdert het SMSC het bericht en is het cirkeltje rond.

Oftewel, het is er dus gewoon echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 09:49
Sade
Sade is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 22-10-2004 @ 09:20 :
gewoon even terug smsen, zeggen dat er wat fout ging en haar vragen of ze het berichtje nog eens wilt sturen?
Oud 22-10-2004, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 22-10-2004 @ 01:02 :
Ik ook. Ik jat altijd adermans mobiel om te smsen. Kost mij geen cent
Ik houd mijn telefoon goed in de gaten...

@TS gewoon terug smsen met uitleg en de vraag of ze het nog een keer kan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 09:55
Verwijderd
Ik heb met m'n vorige telefoon weleens gehad dat ik 'm liet vallen en dat er dan een paar smsjes die allang verwijderd waren, van een half jaar eerder ofzo, ineens weer op m'n telefoon binnenkwamen. Dat is een paar keer gebeurd en ik weet het echt zeker.
Dus hoe verklaar je dat dan? Ze worden dan blijkbaar toch ergens bewaard.. waar dat ook mag zijn.. en ook behoorlijk lang..

Dit topic hoort hier trouwens niet. Ik heb gehoord dat ie op Hardware hoort.. dus ik zet 'm daar neer. Edit: m'n informatiebron twijfelt nu ook, dus als ie toch op software hoort: sorry!

Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 10:00.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 09:59
Verwijderd
Ohja.. natuurlijk moet je gewoon vragen of ze je terug smst.. maar op zich is het technische gedeelte wel interessant vind ik, dus daarom verplaats ik 'm.. misschien krijg ik dan ook nog wel antwoord op mijn vraag enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 09:59
Verwijderd
@ alicia, sommige telefoons hebben een back up chip, voor als de software het begeeft, dan ben je niet alle info kwijt, maar ik dacht dat dat niet voor sms gold, dus misschien was jij gewoon in bezit van een wonderfoon
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-10-2004 @ 10:55 :
Ik heb met m'n vorige telefoon weleens gehad dat ik 'm liet vallen en dat er dan een paar smsjes die allang verwijderd waren, van een half jaar eerder ofzo, ineens weer op m'n telefoon binnenkwamen. Dat is een paar keer gebeurd en ik weet het echt zeker.
Dus hoe verklaar je dat dan? Ze worden dan blijkbaar toch ergens bewaard.. waar dat ook mag zijn.. en ook behoorlijk lang..
Kwamen ze echt binnen of stonden ze er gewoon?

Het kan zijn dat je mobieltje tijdelijk geen goed contact maakte met het SIM kaartje, en daardoor smsjes liet zien die nog op het toestel zelf stonden. Je hebt toestellen die alleen het 1 of het ander laten zien namelijk.

Wilde gok

Nog veel succes vanmiddag :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten