Oud 13-11-2004, 16:54
Salva_mea
Salva_mea is offline
Wat is jouw favoriete show van Bert Visscher?
Advertentie
Oud 13-11-2004, 17:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kijk hier eens in zou ik zeggen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=559817

Maar goed, hijs misschien te oud om te uppen, weet niet, dat oordeel laat ik maar aan de FB's over

Maar Bert Visscher is echt ontzettend cool maar eigenlijk is hij TE druk, dat is wel eigenlijk een reden dat hij cool is.

"Fijne Nuances", "Geluk Zit In Grote Dingen" en "Voor Ons Hoeft Het Niet" vind ik supers! Kan eigenlijk niet kiezen welke de leukste is, bij alle drie lach je het gewoon uit.

De rest van de shows (zowel voor als na deze drie grote shows) heb ik nog niet geluisterd / gezien. Uit "Jammer" heb ik wel een paar leuke stukjes, maar verder dan ook niet.
Oud 13-11-2004, 18:43
PV
PV is offline
Ik heb niet een bepaalde favoriete show, maar 'bloemschikken' staat regelmatig in mijn Winamp playlist dat stuk blijft gewoon zo goed
Oud 13-11-2004, 21:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Definately 'Fijne nuances' en 'Voor ons hoeft het niet'! Vooral dat stukje over kamperen blijft voor lachkrampen zorgen!
Oud 14-11-2004, 13:43
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Iemand die zijn show van dit seizoen al heeft gezien? Ik ga 5 of 6 april en ben benieuwd wat ik kan verwachten (geen hele grappig uitschrijven aub, maar gewoon een algemene indruk)
Oud 14-11-2004, 14:23
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 14-11-2004 @ 14:43 :
Iemand die zijn show van dit seizoen al heeft gezien? Ik ga 5 of 6 april en ben benieuwd wat ik kan verwachten (geen hele grappig uitschrijven aub, maar gewoon een algemene indruk)
meer van hetzelfde, en daar mag je zelf je persoonlijke conclusies uit trekken
Oud 14-11-2004, 20:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 13-11-2004 @ 19:43 :
Ik heb niet een bepaalde favoriete show, maar 'bloemschikken' staat regelmatig in mijn Winamp playlist dat stuk blijft gewoon zo goed
DE HELM!!!
Ik kan u niet vaak genoeg waarschuwen, dames en heren!

Ja, inderdaad, kamperen blijft ook een fantastisch stukje en vlak daarna is ook een lachen stukje: Pietersens Vogelgids. En vlak voor die nummers dat liedje dat hij zingt in het kangeroepak. "Trainer? Ja lul?"

Heerlijk gewoon.
Oud 15-11-2004, 20:32
Verwijderd
Dat was mijn topic

Ik ga woensdag naar zijn nieuwe show. Ik ben benieuwd
Bloemschikken blijft natuurlijk geweldig, maar ik vind jagen en zuipen tegelijk ook erg leuk. Eigenlijk heel veel dingen.
Oud 15-11-2004, 21:03
naam onbekend
naam onbekend is offline
Fijne Nuances is heel leuk, vooral 'Bloemschikken' en 'Educatief honing slingeren', en Voor ons hoeft het niet, met 'Kamperen', 'Vogelgids' en dat liedje 'weet niet meer' is ook lachen geblazen.

Ik heb Jammer, Fijne Nuances, Voor ons hoeft het niet en Geluk zit in hele grote dingen op DVD, en wacht met spanning op de DVD van Nee, dan Lourdes
Oud 16-11-2004, 18:19
Verwijderd
ik heb ze waarschijnlijk allemaal op video gezien, maar de namen...
Oud 16-11-2004, 18:23
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
de laatste

'nee dan lourdes'
Oud 18-11-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
P33N schreef op 16-11-2004 @ 19:23 :
de laatste

'nee dan lourdes'
Die heb ik gisteren gezien. Dat vond ik zeker niet de beste show van hem. Ik heb vele betere gezien.
Oud 18-11-2004, 16:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mushu schreef op 18-11-2004 @ 14:35 :
Die heb ik gisteren gezien. Dat vond ik zeker niet de beste show van hem. Ik heb vele betere gezien.
Ik heb hem nog niet gezien, maar volgens veel mensen zitten er inderdaad "weinig nieuwe grappen" / "veel grappen die overeenkomen met eerdere shows" in. Desondanks zou ik hem graag willen zien, komt nog wel eens.
Oud 07-12-2004, 14:10
lo0lly
lo0lly is offline
Ik vind ze allemaal wel wat hebben ben ook naar "Nee dan lourdes" geweest, inderdaad een van de mindere, maar toch leuk
Hatseflats
xxx
lo0lly
Oud 11-12-2004, 08:35
WolterB
WolterB is offline
'Fijne Nuances' is de eerste show die ik van hem op televisie zag en die blijft zeker de beste. 'Voor ons Hoeft het Niet' is ook zeer leuk, maar de show daarna, de eerste waar ik ook echt bij was, vond ik dan weer grotendeels tegenvallen. Hij herhaalt zijn grappen te veel. Na het zien van 'Don Chaôt en de Foute Architect', zijn eerste opgenomen show, ben ik een beetje op hem afgeknapt aangezien daar dezelfde leukigheden inzaten als in zijn volgende shows.
Wat in die show de hoogtepunten zijn, zie je terug in de twee shows die ik als eerste noemde en 'Jammer'
Oud 11-12-2004, 10:11
Verwijderd
Geluk zit in hele grote dingen en Jammer
Oud 12-12-2004, 16:09
Verwijderd
Bert Visscher, tja wel grappig maar zo gek als een deur.
Klote pino is wel leuk, maar soms is ie echt overdreven gek.
Mijn favo cabertier is toch wel Herman finkers, die vind ik pas echt grappig, doet ook altijd iets met het dekor en van die dingen waarvan je denkt dat het eigenlijk niet kan maar je ziet toch dat het kan.
Helaas heeft ie de laatste tijd niet meer opgetreden omdat ie ziek is.
Oud 14-12-2004, 12:07
bracelance
bracelance is offline
pff zoveel

'jammer' vind ik toch wel erg sterk met dat stuk van stoned zijn
Oud 22-12-2004, 16:43
Ananias
Ananias is offline
Bert is gewoon fantastisch Kan niet echt 1 show noemen die ik de beste vind, hoewel 'Jammer' wel als eerste in mn hoofd springt. Mijn ouders hadden 4 kaartjes voor zijn laatste show, mocht ik niet eens mee!
Maar goed, ik wacht wel op de dvd. Ik moet trouwens wel heel eerlijk zeggen dat ik hem bij Kopspijkers iets minder grappig vind, maar als hij gewoon zijn eigen show doet issie geweldig
Oud 24-12-2004, 09:13
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
WolterB schreef op 11-12-2004 @ 09:35 :
Na het zien van 'Don Chaôt en de Foute Architect', zijn eerste opgenomen show, ben ik een beetje op hem afgeknapt aangezien daar dezelfde leukigheden inzaten als in zijn volgende shows.
Hier ben ik het niet mee eens, Don Chaôt vond ik (behalve dat stuk over kinderliedjes) van een stuk lager niveau dan de show daarna (Fijne Nuances). Pas de shows dáárna begint hij te herhalen, volgens mij daarvoor nog niet. Vooral dat "dus ik kom met dat kind bij de hoeren... nee, daar was ik helemaal niet" herhaalt 'ie té vaak.

Ik vind het ook vreemd dat mensen het zo leuk vinden die bloemschik-stukjes op mp3 te beluisteren... met beeld erbij is het echt nog 3 x zo geweldig, geluid alleen vallen een heleboel grappen in het niets.
Oud 24-12-2004, 11:42
PV
PV is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 24-12-2004 @ 10:13 :
Ik vind het ook vreemd dat mensen het zo leuk vinden die bloemschik-stukjes op mp3 te beluisteren... met beeld erbij is het echt nog 3 x zo geweldig, geluid alleen vallen een heleboel grappen in het niets.
Ik heb dat stuk wel op tv gezien en had het eerst ook (met nog wat anderen) als filmpje op de pc, maar dat neemt te veel ruimte in. De beelden kan ik er zelf wel bij in herinnering halen
Oud 24-12-2004, 20:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Hier ben ik het niet mee eens, Don Chaôt vond ik (behalve dat stuk over kinderliedjes) van een stuk lager niveau dan de show daarna (Fijne Nuances).
"Jammer" komt er ook nog tussen.

Citaat:
Ja, vind ik ook, vooral toen ik Fijne Nuances voor de eerste keer op CD beluisterde (had de show nog niet op TV gezien) en dan hoor je dat publiek lachen... maar waarom he. Dan denk je: "Tja, had ik er maar beeld bij."

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten