Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Waarom liegen en gebruiken jullie? Okeej, om er beter van te worden. Maar kan je ook niet ergens beter van worden zonder dit te doen?! Hmm, best moeilijk om op dit stuk zo goed mogelijk te antwoorden! ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik toon mijzelf best wel aan mensen, voor ieder die kan lezen ben ik een open boek... alleen half nederlands is dyslectisch ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Geeft niks hoor half Nederland, ik studeer al meer dan 10 jaar Soullar kunde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Woestijnpinguin (11-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Zo te horen kennen jullie elkaar goed genoeg om 'het spel' van de ander door te hebben, dus als jullie er beiden geen probleem mee hebben is er niets aan de hand lijkt me.
Laat ik wel ff duidelijk stellen dat zo'n relatie niets voor mij zou zijn!!!! ![]()
|
het lijkt mij juist de kunst daar doorheen te kunnen kijken.. elkaar aan te voelen..
Het klinkt misschien heel erg raar zoals je het hier gepost hebt, maar toch heb ik er bij jullie vertrouwen in ![]() hey tim: is dan wel goed in de soullar-kunde, maar hoe zit het met jou en de ~Dark Voice~-kunde?? ![]() Genesis Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:35. |
![]() |
||
Citaat:
En DarkVoice en Soullar: ik snappem en ik denk dat dat wel zeer geschikt is zown relatie ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Players Miichelleee | 3 | 21-05-2009 18:56 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Liefde & Relatie |
'Lust' of 'liefde'? SellaYoung | 57 | 07-06-2005 13:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (was: **lees ff!!!**) Jenneke.* | 158 | 13-05-2004 13:00 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendinnen zeggen dat alle marokanen players zijn.......,help! *Finding*Niki* | 73 | 10-05-2004 12:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht van Jennis (Skye) gemaakt op mijn songtext Secreet | 3 | 19-08-2002 17:59 |