Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alhoewel jij alles als reden zou kunnen zien..... [Dit bericht is aangepast door apart persoontje (14-03-2002).]
|
![]() |
Ik denk dat de meeste jongens wel naar 'slanke' meisjes kijken (iedereen verstaat daar wat anders onder), maar als het om verliefd zijn gaat, denk ik dat ze daar ook zeker op zouden vallen, weet ik wel zeker, als jij verliefd bent, vind je je vriendin de mooiste meid die eer is, toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of zow, dat ligt natuurlijk aan de jongens, ik ken er wel wat die liever dik dan dun hebben, zolang er maar vormen zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
en dan nog kijken mensen altijd naar gewicht wat helemaal nergens op slaat. Ooit Marianne Timmer op de weegschaal gezien? Die komt zeker boven de 80 kg uit. Spieren zijn zwaarder dan vet. Reken dan eerst je BMI uit, je vetpercentage. Dan weet je of je dik bent, en schrik niet als je als dame zo'n 25% vet hebt, want dat is heel normaal.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dik, dun, we zijn allemaal verschillend. De perfecte mens bestaat niet, het zijn toch juist die dingen die anders zijn die mensen zo bijzonder maken, het zijn eigenschappen die bij iemand passen en daar val je voor of niet. Iedereen heeft een ander gevoel, smaak of voorkeur en er zijn genoeg jongens die wat dikkere meisjes ook leuk vinden omdat zij dat wle mooi vinden. En een b-tje mollig is niet lelijk.
|
![]() |
|
![]() |
wat mij opvalt is dat veel jongens het idee hebben dat slanke meisjes meteen "knap" zijn... en wat vollere meiden minder mooi vinden! maar ik denk dat iemand die slank is niet meteen mooi hoeft te zijn... het ligt aan zoveel dingen! ze kan bijvoorbeeld een heel lelijk gezicht hebben...
wat ik alleen maar probeer te zeggen is dat slank niet altijd hoeft te betekenen dat iemand mooi is, een voller meisje kan een prachtig gezicht hebben... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben nl 1.83 (ongeveer) ik weeg iets van 84 kg... ![]() dus ik kan jou moeilijk dik noemen ![]() ![]() Maar ik zou zeggen: zet er een foto neer (of mail hem ofzo)! ![]() [edit] oo.. ik heb mijn email adres niet openbaar gemaakt ![]() [/edit] [Dit bericht is aangepast door eddie (14-03-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'pronken' ![]() Als in: 'Kijk, joh, ik heb een nieuwe auto!' *pronkt* Vrouwen zijn geen bezit, voor zover ik weet... Je kan er aleen 'indruk' mee maken op andere personen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Euhm ja ben ik ook, maar daar gaat het nu ff niet om dacht ik zo ![]() [Dit bericht is aangepast door testout.com (14-03-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar die laatste regel snap ik niet. Ennieweeeees, volgens mij vind ik de meeste vrouwen wel leuk/grappig/aantrekkelijk/whatever. Het gaat mij niet echt om het uiterlijk (maar goed, dat zal bijna elke jongen wel zeggen denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben kleiner en even zwaar.. ik ben dus behoorlijk zacht ![]()
|
[/B][/QUOTE] ![]() 'pronken' ![]() Als in: 'Kijk, joh, ik heb een nieuwe auto!' *pronkt* Vrouwen zijn geen bezit, voor zover ik weet... Je kan er aleen 'indruk' mee maken op andere personen. [/B][/QUOTE] overeenkomst tussen vrouwen en auto's ==> voorbumpers ![]() ![]()
|
![]() |
Tuurlijk zijn er mannen die van 'dikke' vrouwen houden! Tuurlijk is de 1e indruk belangrijk... als je je leuk kleedt en een positieve uitdrukking hebt dan heb je al wat. Mijn vriend viel op mij vanwege mijn positieve uitstraling! Dusseh!!! En trouwens als een jongen écht om je geeft vind hij het niet erg als je wat dik bent!!!1
|
![]() |
|
![]() |
Nou is het net of DUN zo erg is! Ik bedoel eerst was ik wat aan de dikke kant en nu ben ik volgens iedereen in eens zo mager!!!
Kijk het boeit niet hoe je gewicht is, je innerlijk blijft hetzelfde. Je bent zeker geen bitch als je dun bent, ik ken genoeg iets dikkere meiden die echt kuttig doen. En dunne meiden die hardstikke aardig zijn. Dus dat gebrabbel dat vind ik echt zo'n onzin! Dat is gewoon een VOOROORDEEL! omdat er altijd naar het medelijden van dikke mensen wordt gekeken maar ze kijken nooit naar de kant van dunne meisjes... Dat vind ik ook wel vreemd. Als een jonge super dik is, geef ik toe, zal ik er niet op af zal stappen. Dat vind ik gewoon niet zo mooi. En een dikke kont van een jongen vind ik ook super eruug!!! Maar een dikkere buik. Dat boeit dus echt niet. Maar het is gewoon een mening waar iedereen anders over denkt... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikje Cookie | 96 | 14-06-2005 00:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |