Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, en nu niet gaan lachen. In de zomervakantie (2 jaar terug) was ik 2 weken samen met een amerikaans fotomodel, ga geen namen noemen maar om aan te geven waar ze op de standaart zat zeg ik erbij dat ze bij zowel David Letterman (Of hoe je het dan ook schrijft) en Oprah is geweest. Maar het mooiste was dat ze onwijs lief voor me was, en we trokken er dan ook vaak op uit om lekker te gaan eten. En daar heb je toch wel de dingen waar een jonge van 15 toch helemaal gek van wordt, ze was beeld schoon, ze was heel lief, en ze wist wat lekker eten was. Maar ze was te oud.
![]() Ik moet er nog vaak aan denken, een paar maanden later is ze getrouwd. Ja dat moet ik weer treffen, het waren wel 2 hele leuke en mooie weken! Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet echt verliefd was maar heel erg veel voor der voelde, op het randje was het. [Dit bericht is aangepast door Oen (16-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar waarom eigenlijk ![]() Ik begin het langzaam een beetje positief in te zien!! ![]() / offtopic / Ik moet je nog mailen!
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() alleen het verschil tussen jou en mij is dat bij jouwe de man in kwestie het weet én dat het wederzijds is. Ik ben echter al 9 maanden aan het bedenken hoe ik het hem ga brengen.. ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
wat dacht je hier van:iemand die je al 3 jaar nie meer gezien hebt waar je helemaal gek op bent,hij weet je naam vast nie meer.ik weet waar ie woont maar ben te bang om na al die tijd aan te kloppen en te zeggen 'hey,ken je me nog'.ik weet alles over hem over wat ie nu doet en zo...
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zweer het je, als mijn object of affection in die periode op mij verliefd was geweest, had ik hem nooit meer laten gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoe kan je tegen me praten als ik je niet eens toegevoegd heb? ![]() Gaat echt ergens iets mis ![]() Kan je me je MSN-adres geven?
|
* Verliefd zijn op iemand van 11 jaar ouder (kwas toen 14)
* Iemand leuk vinden van 13 jaar ouder (kwas toen 16) * Verliefd zijn op je ex * Verliefd zijn op een van je beste vrienden, die ook nog eens op jongens valt ![]() * Verliefd zijn op een leraar ![]() * Verliefd zijn op jongens met een vriendin And so on..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|