Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() straf=onwaarschijnlijk, stug |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ECHTE BEWIJZEN die niet te weerleggen zijn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En koolstofdatering is het werk van de duivel! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. In 1953 deden S.Miller en Nobelprijswinnaar H.Urey een proef waarbij zij water en een gasmengsel van methaan ammoniak en waterstofsulfide bij deden. (de samenstelling van de vroegere atmosfeer) Vervolgens een paar stroomstoten (als vervanging van bliksem) en een paar dagen later lag er in de fles een groengele drap van aminozuren, vetzuren, suikers en andere organische verbindingen. Later is het ook geprobeerd met koolstofdioxide en stikstof, en dit leverde enkele primitieve aminozuren op. |
![]() |
|||
Citaat:
overigens, als je in een god geloofd dan kan alles toch? waarom zou god geen creatieve aap-achtige skeletten begraven kunnen hebben? Houd de mensen bezig. Las ik trouwens iemand die zei dat er in de bijbel geen jaartallen staan? ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 15:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al zouden de aminozuren niet hier op aarde zelf gemaakt zijn dan zijn kometen en metorieten overigens ook een goede bron. Als alles goed gaat dan weten we na 14 januari een hoop meer. Dan daalt de Huygens sonde af in de atmosfeer van Titan, het ultieme natuurlijke pre-biotische diepvries lab ![]()
||
Citaat:
jou avatar en leeftijd doen me denken aan iemand die ik hier vroeger vaak zag. maar hij had een andere naam. *voelt zich n00bish* [edit] ziet sig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.darwinismrefuted.com/mole...iology_10.html Maar desalnietemin is het een mogelijke oorzaak hoe leven is ontstaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.darwinismrefuted.com/mole...y_10.html#255a Kijk ook ff naar de bronvermelding van z'n artikel |
![]() |
||
Citaat:
However these are not as appropriate as methane and ammonia for the production of organic molecules. "not as appropriate" oftwel de organische moleculen worden nog steeds gevormd alleen is de reactie niet zo effectief als in het Urey-Miller experiment.
|
En noem eens nog meer bewijzen van de evolutietheorie?
welke bewijzen heb je om maar iets te noemen van de evolutie van vis naar reptiel? volgens mij kan dat echt nooit. Hoe hebben die wezens, die tussenvormen, die dus vanbinnen helemaal door elkaar zaten (van kieuw naar longen enz) zich kunnen voeden, voortplanten, beschermen e.d.? hoe is de ontwikkeling van mensen gegaan, welke bewijzen heb je daarvoor? k ben benieuwt...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De ellende van dit soort discussies is dat christenen en wetenschappers elkaar zelden kunnen overtuigen.
![]() Een christen zal niet zo snel zijn geloof aan de kant schuiven en een wetenschapper zal al helemaal niet van een (al dan niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het ook niet zo op die-hard darwinisten, maar creationisten zijn toch nog net iets zieliger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er na staat bijv niet 6000 jaar schiep god de mens |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
verder inderdaad wat 'gespleten geest' zegt. Je kunt de stamboom van adam tot Jezus opstellen (als je die van adam tot david hebt ben je er al, want matheus 1 begint met de stamboom van david tot jezus) vervolgens bepaal je hoeveel jaar daartussen zit. Van Jezus weten we hoeveel jaar geleden Hij geleefd heeft dus valt de datum van de schepping vrij precies te benaderen. @gespleten geest: ik doe niet aan boekentips. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het was btw iemand anders die dat boek tipte |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
schelden... wat een niveau!! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @gespleten geest: fijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Feit: mensen zijn maar een heel klein beetje anders qua sommige apen qua DNA. Zo'n 0.1% als ik me niet vergis. Feit: de vogeltjes op de Galapagos eilander waren eerst één soort, maar pasten zich aan aan de lokale omstandigheden en vormden zo na een héle lange tijd verschillende soorten. Ennehm, ik ben ook geen wandelend bibliotheek-register, dus ik riep ook maar even het eerste wat in me opkwam. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
een paar echte feiten danmaar: chipanse's hebben 24 paar chromosomen. terwijl mensen er 23 hebben. Hun genetisch matieraal is 10% groter dan dat van mensen. en voor wie zich verveelt ook nog een zooi wetenschappelijke informatie: http://ourworld.compuserve.com/homepages/dp5/ape1.htm |
![]() |
|
iedereen die iets van de evolutietheorie af weet, weet ook dat het toch vrij zwak staat.
en ik kan wel met allemaal christelijke bronnen aankomen die precies alle feiten weten te wederleggen, of andersom, maar de schepping en de evolutietheorie slaan gewoon allebei nergens op (lees feitelijk). |
![]() |
|
![]() |
Onzin. Ik weet een hoop over evolutie, en ik weet dat het zeker niet zwak staat.
+ het is natuurlijk pas interessant als een niet-gelovige bron de evolutietheorie kan 'weerleggen'. Bij dat soort Christelijke sites willen ze juist heel graag dat zo'n theorie niet klopt en verzinnen ze van alles om hun eigen opvattingen niet te hoeven veranderen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Creationisme in België RozaL | 46 | 25-06-2013 02:13 | |
Evolutie: wat het (niet) is, misverstanden en FAQ Bart Klink | 18 | 13-05-2013 17:45 | |
Dat zijn een hoop beestjes... akumabito | 498 | 23-12-2006 23:08 | |
het wordt erger en erger... mepsteen | 284 | 18-12-2006 14:50 | |
Discussies WärteR | 169 | 27-04-2006 05:43 | |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |