Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 12:37
cherryl
cherryl is offline
Hey,
Ik ben benieuwd wie de sport kanopolo kent???

goetjes cherryl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2004, 13:40
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ja, ik ken het. Nouja, kennen is een groot woord, maar ik heb het eens op TV gezien. Het is eigenlijk een variant van het beter bekende waterpolo. Alleen wordt hier niet gezwommen maar met een kano rondgedobbert.
Het viel me toen op dat die kano's zo behendig waren en snel konden draaien en keren.

Ik vermoed sinds kort zelfs dat er in Belgie een competitie kanopolo is. In Nederland is die er volgens mij zeker, maar dat weet jij volgens mij beter dan ons.

Doe jij aan kanopolo?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 14:09
Verwijderd
toen ik sda woord zag dacht ik in een kano met een hamer balltjes tussen poortjes slaan maar Tofkes verhaal verheldert al
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 08:29
cherryl
cherryl is offline
Ja dat klopt. Ik doe deze sport nou 2.5 jaar. In belgie zijn vaak toernooien. Dit jaar ga ik als het goed is naar Spanje toe het EK varen. En in 2006 is er een WK in Amsterdam. IK hoop eigenlijk dat meer meisjes deze sport gaan doen!!

Groetjes cherryl
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 17:19
Verwijderd
Het is een vrij onbekende sport. Misschien had je in je topic-opening het een en ander over de sport ( en misschien jezelf ) kunnen vertellen. Tofke heeft het nu al gedaan, dus dat maakte het al duidelijker
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 18:43
the Phitt
Avatar van the Phitt
the Phitt is offline
jah, ken ik. In alkmaar zit een kanopoloclub die Odyseus heet
__________________
Oude tijden zullen gaan herleven... Leve de Nostalgie. (en N.E.C. Nijmegen)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 15:10
Verwijderd
Ik ken de hele sport niet, maar het lijkt me wel grappig...misschien iets meer informatie er over geven idd? Ik ben wel benieuwd namelijk, ik houd van waterpolo en ook van kanoën. Al denk ik niet dat het het zal halen bij waterpolo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.