Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2011, 17:35
Verwijderd
Nog geen nieuwe? Dan doe ik het wel.

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
.sann 77
Etmakas 67
Schrödinger 35
Little Phoebe 35
Batave 30
Rationeel 30
Jaeger 25
Macrador 23
White Trash 20
mijamoto 17
fizzle-fluffy 16
Uice 16
Trimm Trabb 15
Carn 14
Noedelhap 12
Paranoide 10
egon 8
Lorelei 8
Rode Panda 7
Dobermann 7
Pippeloen 5
Lucky Luciano 5
Sherlock 4
Martiño 4
Absinthe 3
Geel 3
*Miekje* 1
Daboman 1
Missy 1
sabir96 1
Panopticon 1
Advertentie
Oud 19-01-2011, 17:36
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
win
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 19-01-2011, 17:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
welke?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-01-2011, 17:37
Verwijderd
Deze is op tijd, ja, dus niet allemaal deze boycotten liefs voor Geel en Macrador die in het goede topic posten, ha.
Oud 19-01-2011, 17:38
Verwijderd
Citaat:
2 jaar geleden
Eh, nee man. Voorlopen hebben ze alleen met design gedaan voor zover je dat "voorlopen" kunt noemen maar ik kan me geen Mac/PowerPC herinneren die een "ordinaire" x86 eruit draait of heeft gedraaid qua performance en al helemaal niet qua prijs/performance-ratio.
Oud 19-01-2011, 17:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik post ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-01-2011, 17:38
Verwijderd
Oh deze is het.
Oud 19-01-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik post ook
Goed, goed, jij ook liefs!

Oh en ik vind dat Apple een grappige merknaam heeft want dat is zo'n leuk woord. Apple. Eppel. Daar houdt mijn mening op.
Oud 19-01-2011, 17:39
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Deze is op tijd, ja, dus niet allemaal deze boycotten liefs voor Geel en Macrador die in het goede topic posten, ha.
goed gegokt
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-01-2011, 17:39
Verwijderd
Ik heb een ontstoken teen.

En uiteraard ga ik googlen op allerlei enge ingegroeide nagel-verhalen, en nu ben ik bang.
Oud 19-01-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een ontstoken teen.

En uiteraard ga ik googlen op allerlei enge ingegroeide nagel-verhalen, en nu ben ik bang.
Waar is je teen dan ontstoken en is je nagel ook echt ingegroeid?
Oud 19-01-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Waar is je teen dan ontstoken en is je nagel ook echt ingegroeid?
Een beetje, maar de huisarts zei dat het niet echt erg is. En dat ik nu dus met m'n teen in de soda moet. Hopelijk helpt dat, en hoef ik geen enge pijnlijke operatie!
Oud 19-01-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Eh, nee man. Voorlopen hebben ze alleen met design gedaan voor zover je dat "voorlopen" kunt noemen maar ik kan me geen Mac/PowerPC herinneren die een "ordinaire" x86 eruit draait of heeft gedraaid qua performance en al helemaal niet qua prijs/performance-ratio.
Ik bedoel bijvoorbeeld op het gebied van de appstore
Oud 19-01-2011, 17:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline


Bijna niet meer chubby.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-01-2011, 17:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, en nu moet ik koken. Salut!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-01-2011, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Een beetje, maar de huisarts zei dat het niet echt erg is. En dat ik nu dus met m'n teen in de soda moet. Hopelijk helpt dat, en hoef ik geen enge pijnlijke operatie!
Wat ook helpt, naast soda, is een nat verbandje om je teen heen wikkelen. En dan de ganse dag/avond nat houden.

Ik heb inmiddels al twee maal een bloedvergiftiging gehad door een ontstoken duimnagelriem (en nee, ik kluif geen nagels, ik heb zelfs absurd mooie nagels en vrouwenhanden at that) en dat was ook het advies van de huisarts; nat verband Wel cool trouwens, zo'n vuurrode streep vanaf je duim naar je oksel toe
Oud 19-01-2011, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Zo, en nu moet ik koken. Salut!
Er is voor mij gekookt
Oud 19-01-2011, 17:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]


Bijna niet meer chubby.
Wtf, is dat hem echt? Bij de Golden Globes van dit jaar zag ie er nog wel chubby uit. Gewoon, zoals gewoonlijk.
Ads door Google
Oud 19-01-2011, 17:43
Verwijderd
Oh schatjes jullie stellen me ook nooit teleur als het over Apple gaat <3.
Oud 19-01-2011, 17:43
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
[afbeelding]


Bijna niet meer chubby.
ik ben 12, wat is deze?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 19-01-2011, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel bijvoorbeeld op het gebied van de appstore
Ah. Dat zou kunnen. Maar dan nog vind ik Apple en alle handel er omheen stinken naar dubieuze policies van Apple.

Citaat:
Oh schatjes jullie stellen me ook nooit teleur als het over Apple gaat <3.


Zo spot je de échte nerds en geeks; aversie jegens Apple Maar vertel, vanwaar jouw drang Apple als gespreksonderwerp te lanceren?
Oud 19-01-2011, 17:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wtf, is dat hem echt? Bij de Golden Globes van dit jaar zag ie er nog wel chubby uit. Gewoon, zoals gewoonlijk.
Dat kwam dan door de kleding. Hij is flink afgevallen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-01-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Wat ook helpt, naast soda, is een nat verbandje om je teen heen wikkelen. En dan de ganse dag/avond nat houden.

Ik heb inmiddels al twee maal een bloedvergiftiging gehad door een ontstoken duimnagelriem (en nee, ik kluif geen nagels, ik heb zelfs absurd mooie nagels en vrouwenhanden at that) en dat was ook het advies van de huisarts; nat verband Wel cool trouwens, zo'n vuurrode streep vanaf je duim naar je oksel toe
Oh jeetje, maar dat is wel een paar graadjes erger dan dat ik heb. Het is bij mij misschien maar een klein beetje ingegroeid, en een beetje onstoken omdat ik eraan ging zitten peuren, en ik per ongeluk m'n nagel te kort had afgeknipt

maar nathouden lijkt me nou niet het beste advies eigenlijk, qua schimmels e.d.!
Oud 19-01-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Er is voor mij gekookt
Door wie?
Oud 19-01-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ah. Dat zou kunnen. Maar dan nog vind ik Apple en alle handel er omheen stinken naar dubieuze policies van Apple.
Ja ik stoor me er nu ook behoorlijk aan dat je zo weinig flexibiliteit wordt gegund. Vroeger was dat niet zo erg, aangezien ze voorlagen, maar nu is dat behoorlijk irritant. M'n volgende toestel wordt dan ook android-based.
Advertentie
Oud 19-01-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Bijna niet meer chubby.
Wie in Godesname is dat?
Oud 19-01-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Door wie?
de AH
Oud 19-01-2011, 17:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wie in Godesname is dat?
Ricky Gervais, fool!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-01-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ah. Dat zou kunnen. Maar dan nog vind ik Apple en alle handel er omheen stinken naar dubieuze policies van Apple.





Zo spot je de échte nerds en geeks; aversie jegens Apple Maar vertel, vanwaar jouw drang Apple als gespreksonderwerp te lanceren?
Ik wilde jullie gaan wijsmaken dat ik gamer wilde worden (want geen leven en te veel posts per dag en alles) en dat dat niet echt kon met Apple en fail en alles. Maar toen kreeg ik honger en ging ik naar de supermarkt
Oud 19-01-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ricky Gervais, fool!
Oh, die! ken ik niet.
Oud 19-01-2011, 17:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wie in Godesname is dat?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-01-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje, maar dat is wel een paar graadjes erger dan dat ik heb. Het is bij mij misschien maar een klein beetje ingegroeid, en een beetje onstoken omdat ik eraan ging zitten peuren, en ik per ongeluk m'n nagel te kort had afgeknipt

maar nathouden lijkt me nou niet het beste advies eigenlijk, qua schimmels e.d.!
Nou ja, de huisarts adviseerde het evenals de spoedeisendehulpartsmevrouw. Twee artsen met zo'n advies; dan zal het allemaal wel kloppen. Maar daarnaast kreeg ik ook een goede penicillinekuur.

Trouwens, wist je dat het menselijk lichaam precies sweetspot heeft qua temperatuur om zo min mogelijk schimmels aan te trekken? Serieus; één of twee graden kouder/warmer zorgt al voor veel meer risico op schimmels. Natuurlijke selectie en aanpassingsvermogen for teh win!
Oud 19-01-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Ik kan toch niet iedereen kennen.
Oud 19-01-2011, 17:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, die! ken ik niet.


Ricky Gervais is al een aantal jaar vrij huge en echt overal.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-01-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde jullie gaan wijsmaken dat ik gamer wilde worden (want geen leven en te veel posts per dag en alles) en dat dat niet echt kon met Apple en fail en alles. Maar toen kreeg ik honger en ging ik naar de supermarkt
Operation "incite epic flamewar" een beetje gefaald door onjuiste voorbereiding dus
Oud 19-01-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:


Ricky Gervais is al een aantal jaar vrij huge en echt overal.
Ik ken hem ook maar een klein beetje hoor.

Als je je wil verbazen over mensen en muziek niet kennen, dan moet je met LL gaan daten, je bek valt open.
Ads door Google
Oud 19-01-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje, maar dat is wel een paar graadjes erger dan dat ik heb. Het is bij mij misschien maar een klein beetje ingegroeid, en een beetje onstoken omdat ik eraan ging zitten peuren, en ik per ongeluk m'n nagel te kort had afgeknipt

maar nathouden lijkt me nou niet het beste advies eigenlijk, qua schimmels e.d.!
In seizoen 3 van house is er een man met een vaginale schimmelinfectie. In z;n mond.
Oud 19-01-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ken hem ook maar een klein beetje hoor.

Als je je wil verbazen over mensen en muziek niet kennen, dan moet je met LL gaan daten, je bek valt open.
Ik luister gewoon andere muziek dan jij
Oud 19-01-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
In seizoen 3 van house is er een man met een vaginale schimmelinfectie. In z;n mond.
Dan is het geen vaginale schimmelinfectie.
Oud 19-01-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Operation "incite epic flamewar" een beetje gefaald door onjuiste voorbereiding dus
Ik verzin wel weer iets anders
Oud 19-01-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ik kan toch niet iedereen kennen.
Ik hoop dat je Bill Hicks en George Carlin nog niet kent eerlijk gezegd. Zoveel moois nog in het verschiet voor je dan!
Oud 19-01-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ik luister gewoon andere muziek dan jij


Wees blij dat ik ze niet vertel over het Queen-debacle! Oeps nu heb ik het toch een beetje gedaan!
Oud 19-01-2011, 17:51
Verwijderd
En sukk0ls, Apple ftw, jeweetzelluf.
Oud 19-01-2011, 17:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
LL kent Queen niet?

Ik heb ook wel eens dat ik bands of acteurs niet ken, maar een béétje algemene kennis is niet zo moeilijk te vergaren. Of dan op zijn minst een gezonde interesse en onderzoeksdrang naar mensen en dingen die je niet kent.
Oud 19-01-2011, 17:55
Verwijderd
We zaten in de trein, en ik liet hem muziek horen, waarvan hij moest raden wat het was. En dan echt geen onbekende muziek hè?

Hij herkende de Queen-nummers wel, maar kon er niet opkomen van wie het was.

Hij heeft ook nog nooit gehoord van Freddie Murcury, laat staat dat hij is gestorven aan Aids. (want dat was m'n hint)
niet normaal toch

Hij heeft ook nog nooit gehoord van Doe Maar

Twee jongens naast ons in de trein waren ons aan het afluisteren, en die moesten ook heel hard lachen

Sorry boo. (K)
Oud 19-01-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
LL kent Queen niet?
Nee, ik wist niet dat de zanger van Queen was doodgegaan aan aids
Oud 19-01-2011, 17:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan toch niet iedereen kennen.
Nee, maar wel de belangrijkste mensen.

Citaat:
Ik ken hem ook maar een klein beetje hoor.

Als je je wil verbazen over mensen en muziek niet kennen, dan moet je met LL gaan daten, je bek valt open.
Wanneer heeft ie tijd?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-01-2011, 17:58
Verwijderd
Hij luisterde vroeger ook nooit muziek, en nu nog steeds nauwelijks.

Echt serieus niet om lullig te doen ofzo, maar dat vind ik best.... zielig en raar en een beetje schokkend. Ik kan niet leven zonder muziek!
Oud 19-01-2011, 17:58
Verwijderd
Queen is voornamelijk herkenbaar aan Freddie z'n zang; instrumentaal gezien heeft Queen een behoorlijk breed reportoire heurrr.
Oud 19-01-2011, 17:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij luisterde vroeger ook nooit muziek, en nu nog steeds nauwelijks.

Echt serieus niet om lullig te doen ofzo, maar dat vind ik best.... zielig en raar en een beetje schokkend. Ik kan niet leven zonder muziek!
Nou, toen ik jou kende luisterde je ook meestal alleen maar de eerste minuut van nummers die je zei leuk te vinden, en al helemaal nooit een compleet album.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.