Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2008, 13:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hoelang nog tot jouw eerstvolgende (grote) deadline? Wat moet je dan afhebben? Gaat dat lukken? Ben je een uitstellerd?

ot: Ik ga over 15 uur richting Duitsland. In die tijd moet ik mijn zooi gepakt hebben waar ik nog aan moet beginnen. En ik moet nog vrijwel een gehele opdracht maken voor de universiteit waarvan de deadline morgen is, maar waar ik dan obviously niet meer aan kan werken omdat ik in de auto zit Ik weet nog niet of het gaat lukken, maar het zal wel moeten Ik ben wel een uitstellerd ja
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2008, 13:50
Verwijderd
Ik heb morgen om 14:00 een tentamen Rechtspersonen en Personenvennootschappen. Daarvoor had ik 1,5 boek moeten kennen. Helaas heb ik het boek nog niet bekeken, en ben ik naar nul colleges geweest, dus eh. Ik ben een uitstellerd, ja. Nu print ik sheets van de colleges en die ga ik lezen en dan wat artikeltjes in de wet en de wetsvoorstellen arceren en een paar arresten leren. En dan hoop ik op een zes.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 13:53
Verwijderd
Ik heb morgen om 12.00 een tentamen waarvoor ik nog nauwelijks heb geleerd. Ik had de afgelopen 48 uur al kunnen leren, na mijn vorige tentamen namelijk, maar ik had geen zin.

Ik ben een vieze uitstellerd.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 13:57
Verwijderd
Maandag presentatie, dat wordt dus morgen en het hele weekend daaraan werken. Daarnaast moet ik ook nog allerlei andere dingen afmaken Maar 't gaat lukken!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 13:59
Verwijderd
18 juni: tentamen niet-lineaire dynamica
30 juni: eindopdracht multibody dynamics
1 juli: onderzoek oogheelkunde
2 juli: Eindopdracht system identification and parameter estimation

en ik stel te veel uit, maar ik heb ook niet echt zin en het best druk met andere dingen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:03
Sens.
Sens. is offline
Ik heb morgen een examen personen met een functiebeperking. Ik heb de afgelopen dagen heel erg hard geleerd, aangezien ik vond dat ik daar te weinig voor had gedaan in mijn blokperiode.

Ik ben geen uitsteller, maar wel een stresskip! Met als gevolg dat ik doorgaans alles herhaal, herhaal en nog eens herhaal (was ik maar een uitsteller)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:05
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Ik ben hier om te SOG'gen, d.w.z. om NIET te worden herrinnerd aan al mn deadlines
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:08
Verwijderd
Mandag SO waar ik nog voor moet leren, verder valt het nu wel even mee, morgen mijn tas inpakken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:10
Verwijderd
Maandag heb ik een tentamen Encyclopedie der Rechtsgeleerdheid. Ik stel het leren nog even uit.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:14
Verwijderd
Oh crap, maandag heb ik ook nog tentamen Relatievermogensrecht ;(
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:32
Verwijderd
26 juni tentamen, daarnaast in de grote vakantie nog 2 grote opdrachten maar die hebben geen vaste deadline.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:05
Verwijderd
Morgen 15:00, moet ik een site af hebben met daarop de resultaten van een onderzoek. Alleen heb ik die resultaten nooit coherent opgeschreven want ik was te lamlendig om die paper te schrijven. Nu moet het alsnog, alleen dan voor morgen en met ook nog een site erbij.

Daarna heb ik over een week een presentatie van datzelfde onderzoek.

En ergens daarna twee/drie herkansingen, waaronder de herkansing voor die paper die ik dus niet heb ingeleverd maar waar ik wel een site over moet maken en een presentatie over moet houden en eh.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik moet nog heel veel doen. Veel opdrachten moet ik zowel presenteren als er een verslag van schrijven. Het is vrij individueel gericht onderwijs en vaak vragen begeleiders toch nog om even het een en ander te verbeteren.

Ik heb in ieder geval de omstandigheden zo gemaakt dat ik optimaal kan werken. Of ik het haal is een beetje afhankelijk van of dingen snel goed gekeurd worden.

tot 26 juni is het heel hard werken. Of dan ook alles af is wat ik af wil hebben hangt dus een beetje af van de begeleiders.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 16:37
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gisteren moest ik een opdracht van maatschappijleer afhebben en die deadline heb ik gemist omdat het niet duidelijk aan stond gegeven. We gebruiken het internetprogramma It'slearning en daarbij stond aangegeven "geen deadline". Ik had heel veel andere dingen te doen dus ik dacht, kom, doe ik die later! Stond in de opdracht zelf dat die dus woensdag ingeleverd moest worden.

Verder ga ik morgen naar Keulen voor een dagje maar daar hoef ik niks voor voor te bereiden. Ik ben wel al bezig met spullen pakken voor maandag, wanneer ik naar Rome ga. Opeens komen de deadlines op me af, ook veel dingen die ik nog maar net op heb gekregen. En dan ben ik een weekje niet op school en moet het op het weekend daarna van alles ingeleverd worden.
Pfft. Ik ben wel een grote uitsteller. Maar ik weet meestal dingen wel op tijd in te leveren als ze belangrijk zijn of als er veel van afhangt. Ik weet meestal wel waar ik wel of geen speelruimte heb.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 17:12
Verwijderd
Ik heb maandag tentamen straf- en strafprocesrecht en daar ben ik al voor aan het leren want een 8 is beter voor mijn ego dan een 6 (of lager).
Ik ben niet echt een uitsteller maar wel een sogger, zodat ik alles zo'n beetje half doe waardoor ik nu nog veel moet stampen.
Daarna heb ik nog een schrijfopdracht voor Oefenrechtbank, in anderhalve week moet dat lukken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 17:17
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik ben ook aan het werk. 23 juni heb ik 2 tentamens (op dezelfde dag) en 30 juni mn *Grote Tentamen* (over het hele jaar) Daarnaast moet ik 26 juni mn review afhebben (waar ik nu mee bezig ben) en daar 27 juni een presentatie over houden. (voor de geinteresseerden: ik ben aan het kijken wat voor invloed methylatie heeft op de prognose van blaastumoren en of en welke genen je kan gebruiken als prognostische marker in urine-onderzoek) Ik heb het dus stinkend druk. Tussendoor als achtergrondinfo loop ik mee op poliklinieken, bezoek afdelingen waar palliatieve zorg gegeven wordt en woon urologische operaties bij. Gezellig.

Een uitsteller ben ik niet. Ik ga vaak op de dag dat ik een opdracht heb gekregen aan de slag omdat ik het altijd spaansbenauwd krijg zodra ik een belangrijke deadline krijg
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
... omdat ik het altijd spaansbenauwd krijg zodra ik een belangrijke deadline krijg
Dat ook. Paniek ftw.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 22:44
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik heb morgen om 14:00 een tentamen Rechtspersonen en Personenvennootschappen. Daarvoor had ik 1,5 boek moeten kennen. Helaas heb ik het boek nog niet bekeken, en ben ik naar nul colleges geweest, dus eh. Ik ben een uitstellerd, ja. Nu print ik sheets van de colleges en die ga ik lezen en dan wat artikeltjes in de wet en de wetsvoorstellen arceren en een paar arresten leren. En dan hoop ik op een zes.
Als ik het boek niet gelezen heb doe ik hetzelfde. Alleen meestal haal ik dan geen zes.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-06-2008, 22:46
Verwijderd
Ik heb morgen om half tien een tentamen! :stress:
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb morgen om twaalf uur een tentamen! :stressloos:
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 23:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
9 juni: Fries1 inleveren
10 juni: congres
14 juni: Fries2 inleveren
16 juni: tentamen moderne letterkunde

to be continued. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 23:50
Verwijderd
Volgende week tentamen, moet er nog alles voor doen. Maar waarom zou ik stressen, het is gewoon extra.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 14:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
14 juni moet er een screenplay gebaseerd op een boek ingeleverd worden. Ik ben benieuwd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 14:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
9 juni: Fries1 inleveren
10 juni: congres
14 juni: Fries2 inleveren
16 juni: tentamen moderne letterkunde

to be continued. ;x
Fries?

Mijn deadline voor mijn scriptie was een week geleden! Gisteren ingeleverd en nu heb ik geen deadlines meer
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 16:04
Verwijderd
Geen deadlines voor mij. Wel wat dingen die van mezelf 'binnen niet al te lange tijd' af moeten zijn, maar niks dat vast staat ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2008, 16:05
Verwijderd
Mijn tas inpakken. En ik moet nog eten en drinken kopen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 16:56
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Week 24
Maandag;
  • Engels bookreport
  • Natuurkundetoets
Dinsdag
  • Filosofie PO
Woensdag
  • Nederlands schrijfopdracht I
Donderdag
  • Nederlands schrijfopdracht II
  • Levo bezinning '


Volgens mij vergeet ik nog wat dingen :')
En ik heb nog niks aan dit alles gedaan. Dus uitstellen, ja. ;x
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 17:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
15 juni: eerste versie van mijn theoretisch kader (scriptie) moet af zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 11:00
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Over een half uur moet ik gedoucht, aangekleed enzo zijn en geluncht hebben. En cadeautje ingepakt. Hm misschien toch maar ns stoppen met pokeren.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 19:06
Verwijderd
ik heb niet echt deadlines
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 19:06
Verwijderd
topdrop is trouwens best een controlfreak met zn to do lijstjes en deadlines enzo
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 01:09
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Hmm, nog altijd niks gedaan. :') Morgen ga ik heel hard aan Natuurkunde werken, want ik wil daar weer eens een goed cijfer (= acht of hoger) voor halen. Ik weet wel dat ik het kan, maar als ik niks doe haal ik maar een 7 of nog lager.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 19:31
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Deadline grote schoolopdracht is in zicht: 20-6 al, ik ben op schema en als er iets fout gaat kan ik dat nog verhelpen. Echt leuk vind ik het niet xD
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 12:12
Verwijderd
Komende donderdag heb ik weer een tentamen, namelijk aansprakelijkheidsrecht. Die ga ik nog even knallen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 17:21
Verwijderd
Maandag heb ik tentamen Publiekrecht Onroerend Goed.
Dinsdag tentamen Europees Recht.
Bwuuuh.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 18:09
Verwijderd
16 juni: voorlopige versie verslag inleveren, 23 juni krijg ik het terug met commentaar en dan:
30 juni: eindversie verslag inleveren

Verder: 30 juni en 4 juli tentamen, voor die tijd moet ik nog 5 korte verslagen schrijven en inleveren.

Ooh, valt eigenlijk gigantisch mee
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-06-2008, 00:55
Verwijderd
Volgende week donderdag 10:00 uur inleveren teksten straf - Oefentrechtbank.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 06:19
Verwijderd
over tien minuten moet ik hebben besloten welke schoenen ik ga dragen en moet mijn cola op zijn
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 12:24
Verwijderd
ik heb pas vanaf 1 september weer echte deadlines

al moet ik wel voor zaterdag mijn machtigingsformulier voor het collegegeld 2007/2008 hebben gevonden, anders wordt mijn papa boos. maar ja, ik weet eigenlijk nu al hoe dat zit: of ik heb er kopien van gemaakt en dan heeft hij er ook al een kopie van. of ik heb dat niet gedaan en dan kan ik wel zoeken, maar dan ga ik ze natuurlijk niet vinden. ehmmm hihihi
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 12:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet voor maandag m'n kamer hebben opgeruimd en schoongemaakt. Dat gaat waarschijnlijk zondag avond pas lukken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 12:33
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
in de vakantie heb ik geen deadlines.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 12:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet over 3 weken een essay af hebben, heb nog niet echt een idee hoe ik het ga aanpakken. Had al heel lang geleden een onderwerp gekozen, maar vind het nu niet mee zo leuk eigenlijk... Dus ik zie gebeuren dat ik volgende week nog ga veranderen van onderwerp en dan weer speciaal daarvoor naar de UB moet voor nieuwe boeken. Bah.
En ik moet dit weekend een paper herschrijven, en heb mezelf als deadline zaterdag gesteld (oja dat is morgen al...), want een vriendin heeft dezelfde boeken nodig als ik. Maar ik ben nog niet begonnen, zit al een uur of 2 te soggen achter de computer...

Ik wil vakantie!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 12:25
Verwijderd
28 augustus hertentamen en voor die tijd moet ik nog 3 verslagen en een vervangende opdracht afmaken
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 14:16
Verwijderd
ik heb nu een deadline geregeld voor pas 'ergens in volgend jaar'
het is een stripverhaal dat als alles goed gaat uitgegeven moet worden
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 14:18
Verwijderd
Douchen voor half 4
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 14:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik heb nu een deadline geregeld voor pas 'ergens in volgend jaar'
het is een stripverhaal dat als alles goed gaat uitgegeven moet worden
Oeh tof! Succes ermee
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 18:09
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
vanavond 20:00 moet ik alles ingepakt hebben want daarna ga ik naar mn ouders en morgenochtend vlieg ik naar suriname
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het grote scholieren.com songfestival!
MMollie
3 21-02-2013 15:19
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Het grote Weerwolfspel #47
Spelleider
500 16-05-2008 11:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.