Advertentie | |
|
19-12-2010, 19:54 | |
Even een linkje erbij klik
08-01-2011, 21:37 | |
Toch maar even gekeken. Viel dat eens even tegen. Wat een niet-leuke kandidaten, waar zijn de stoere mannen gebleven?! Meer dan de helft van de nummers werd behoorlijk vals gezongen, klonk nergens naar. En wat zijn Karin Bloemen en dinges-de-diva ontzettend vervelend samen (en apart). Nee, ik ga het niet volgen.
11-01-2011, 21:32 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, ik vind de vrouwenversies vaak nog wel leuk om te zien en Joseph keek ik voor Freek, maar ik vind dit echt tenenkrommend en ben dus ook na de eerste aflevering gestopt met kijken. Hoewel Micha praktisch m'n buurman schijnt te zijn, maar ja, boeiend. |
13-01-2011, 14:35 | |
Ik kijk het wel, maar erg van harte gaat het ook niet. Eigenlijk vind ik alleen Ruud en de muziek genoeg reden om te kijken - denk sowieso niet dat de musical erg populair gaat zijn... Op Zoek naar Mary Poppins heb ik van begin tot eind gezien en dat was ook echt gewoon leuk. Maar dit... er zitten types bij waarvan ik denk ''die weten dus echt niet wat ze doen'' of die ik qua karakter gewoon niet kan uitstaan.Nee, als ze zo doorgaan flopt niet alleen de musical, maar ook die hele zoektocht. Het zal bovendien ook wel doorgestoken kaart zijn.
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 20:33 | |
De Kantine |
Uitsaainde brand in Moerdijk #1269 Noedelhap | 500 | 06-01-2011 03:27 | |
Films, TV & Radio |
Op zoek naar Mary Poppins Verwijderd | 132 | 11-03-2010 02:08 |