Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2009, 12:14
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hmm, wil ik iets posten, is het topic gesloten . In ieder geval hier weer nummertje 98 .

Ot: Hij is net weg, maar het was gister en eergisteravond erg leuk en gezellig met hem. Het voelt alsof er meer rust tussen ons is gekomen, maar op een goede manier .
Advertentie
Oud 26-04-2009, 12:42
wup
wup is offline
@ Crimson: ja, was aan het werk. Was je er?


Haha, ongelooflijk tacloos, die collega zeg. Gister lang over het hele gedoe van de oude lopen babbelen, gooit hij er na sluit cd van zijn band in. Daarna kwam vriendin van een collega ( via haar kende ik hem ) en die druk ineens een kus op mijn hoofd met de boodschap: je krijgt een kus van w... Raak er van in de war, was net zo goed op weg.
Verder was er enorm veel liefde na sluitingstijd. We hebben een mini dansvloer gecreeerd en hebben met zijn 5en lopen dansen en iedereen was dronken dus er waren veel knuffels en kusjes involved.
Oud 26-04-2009, 12:51
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik voel me wel goed geloof ik
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 26-04-2009, 12:52
Verwijderd
ik zit nu sinds vrijdag in finland en heb enorm veel heimwee, mis mijn vriendje te erg en ben bang dat hij me helemaal niet gaat missen en ik mis mijn vrienden en mijn ouders en
hm
Oud 26-04-2009, 13:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Het wordt weer helemaal niks hier.
Oud 26-04-2009, 13:38
Verwijderd
Ik moet weer eens in de stad uit, want hier wordt het niks
Oud 26-04-2009, 14:22
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
ik zit nu sinds vrijdag in finland en heb enorm veel heimwee, mis mijn vriendje te erg en ben bang dat hij me helemaal niet gaat missen en ik mis mijn vrienden en mijn ouders en
hm
in het begin is het vast moeilijk maar je gaat vast een toffe tijd hebben. als je wat mensen leert kennen en wat meer afleiding hebt zijn die 3 maanden zo voorbij.
Ik kan het weten want ik stap vandaag na 3 maanden op het vliegtuig naar huis (en mn vriendje<3)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-04-2009, 14:28
Verwijderd
Ik vind er niet veel aan zo'n msn relatie. En nog 3 maanden en 3 weken te gaan voordat ie terug is . (Hij zit ook in Finland)
Oud 26-04-2009, 14:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
in het begin is het vast moeilijk maar je gaat vast een toffe tijd hebben. als je wat mensen leert kennen en wat meer afleiding hebt zijn die 3 maanden zo voorbij.
Ik kan het weten want ik stap vandaag na 3 maanden op het vliegtuig naar huis (en mn vriendje<3)
Aaah is het nu alweer voorbij! Ben heel benieuwd hoe het is geweest, af en toe de laatste maanden wel heimwee gehad naar Mexico! Succes met reizen en veel plezier met je vriendje
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-04-2009, 15:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
dankje
op dit moment wil je niet in mexico zijn hoor, zit in mexico city en de verkensgriep heeft een soort van massahysterie teweeg geracht, iedereen looopt met mondkapjes en alle musea en bioscopen zijjn gesloten door de regering uit voorzorg dus er is geen ruk te doen haha, gelukkig peer ik heb vanmiddag!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-04-2009, 15:25
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
@ Crimson: ja, was aan het werk. Was je er?


Haha, ongelooflijk tacloos, die collega zeg. Gister lang over het hele gedoe van de oude lopen babbelen, gooit hij er na sluit cd van zijn band in. Daarna kwam vriendin van een collega ( via haar kende ik hem ) en die druk ineens een kus op mijn hoofd met de boodschap: je krijgt een kus van w... Raak er van in de war, was net zo goed op weg.
Verder was er enorm veel liefde na sluitingstijd. We hebben een mini dansvloer gecreeerd en hebben met zijn 5en lopen dansen en iedereen was dronken dus er waren veel knuffels en kusjes involved.
Ja! Volgens mij heb ik bij jou afgerekend.. Ben jij blond en lang? Ik heb bruin haar, had een zwart/wit/roze gestreepte trui aan. Weet niet of je het nog kan herinneren
Oud 26-04-2009, 16:00
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Terug van batavieren race en het was super gezellig. Zat ook een hele leuke jongen in ons team, helaas had hij al een vriendin. Komende tijd ook allemaal leuke dingen in de planning (het zou leuk zijn om weer iemand tegen te komen die ik echt leuk vind, en hij mij ook, maar met rond sletten vermaak ik me nu ook prrrima)

Laatst gewijzigd op 26-04-2009 om 16:16.
Oud 26-04-2009, 16:28
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Is het nou zo naief om te verwachten dat mensen niet vreemdgaan??
Oud 26-04-2009, 16:53
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Boh, het gaat lekker sinds de druk op de ketel stond. En ik merk eindelijk dat hij ook echt zijn best doet dingen met me te delen en das heel fijn <3 Ow, komende zomer waarschijnlijk saampjes naar Engeland!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-04-2009, 18:03
Verwijderd
We hebben samen ringen gekocht OMG burgerlijk enzo <3 Maar wel heel erg lief! Samen naar de Fantasy Fair geweest, dat was leuk. Stiekem wil ik hem nooit meer kwijt
Oud 26-04-2009, 19:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
We hebben samen ringen gekocht OMG burgerlijk enzo <3 Maar wel heel erg lief! Samen naar de Fantasy Fair geweest, dat was leuk. Stiekem wil ik hem nooit meer kwijt
Oh, lopen er daarom zoveel 'raar' geklede mensen rond op stations? Een vriend en ik keken onze ogen uit toen we op de bus stonden te wachten.
Oud 26-04-2009, 20:16
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
bah ik mis m verschrikkelijk, zal blij zijn als het donderdag is..
Oud 26-04-2009, 21:44
wup
wup is offline
]
Citaat:
Ja! Volgens mij heb ik bij jou afgerekend.. Ben jij blond en lang? Ik heb bruin haar, had een zwart/wit/roze gestreepte trui aan. Weet niet of je het nog kan herinneren

geheel oftopic: ja, dat moet ik geweest zijn. Voor de rest waren er alleen mannen aan het werk namelijk. Ben nu wel benieuwd, maar heb geen idee. Hoe laat was je er en wat dronk je?

En ot: Tja.. Tis wel saai zo. Morgen naar een hele goede vriend, die ik veeel te weinig zie. Zin in
Ads door Google
Oud 26-04-2009, 22:03
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
]


geheel oftopic: ja, dat moet ik geweest zijn. Voor de rest waren er alleen mannen aan het werk namelijk. Ben nu wel benieuwd, maar heb geen idee. Hoe laat was je er en wat dronk je?

En ot: Tja.. Tis wel saai zo. Morgen naar een hele goede vriend, die ik veeel te weinig zie. Zin in
Haha, een cola light was met m'n tweelingbroertje en z'n vriendinnetje, we zaten zo half buiten, en waren alle 3 aan het lezen. Volgende keer zeg ik wel hoi, ik weet iig nu wie je bent! Oja we waren er tussen 20 en 21
Oud 26-04-2009, 22:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ooooh, Sarah is terug!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-04-2009, 22:39
Canberra
Canberra is offline
Wat doe je als je van elkaar houdt maar toch allebei ongelukkig bent in de relatie...
Oud 26-04-2009, 23:01
Verwijderd
hmm shitshit volgens mij is ze verliefd op mij aan het worden
Oud 26-04-2009, 23:17
Verwijderd
*naar Sarah zwaait* Long time no see! Samenwonen, wat leuk. Vertel es wat meer?

OT: Ik ben veel te blij met smsjes die nergens over gaan Zie 'm morgen weer, we zullen ziennnn. Ik weet nog steeds niet hoe een relatie moet werken maar ik wil voorlopig wel tot in het oneindige met hem in de zon in het park liggen. Zelfs als dat platonisch blijft. <3
Oud 27-04-2009, 00:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zat al te denken of Sarah een tijdje weg was geweest, maar ja dus

Verder nog steeds stil op mannengebied. Mijn types lopen helaas niet echt op Sint Maarten rond
__________________
<):o)
Oud 27-04-2009, 00:58
Verwijderd
Prima nou de rest van de wereld nog.
Advertentie
Oud 27-04-2009, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Oh, lopen er daarom zoveel 'raar' geklede mensen rond op stations? Een vriend en ik keken onze ogen uit toen we op de bus stonden te wachten.
Ja klopt!
Oud 27-04-2009, 09:06
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Pfff, stomme stress van school ook . Reageer het af op hem en daar wordt het ook niet echt beter door. Ik ben echt toe aan vakantie, lekker een weekje weg samen naar de zon, zee en strand
Oud 27-04-2009, 09:15
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
hmm shitshit volgens mij is ze verliefd op mij aan het worden
en jij niet op haar dus?

ot: niks bijzonders.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 27-04-2009, 09:17
Verwijderd
Jaaa dit is even raar ofzo. Maar wel goed. Maar raar, want we hebben elkaar in de afgelopen twee jaar drie keer gezien, maar het zit zó goed. Ik baal ervan dat ik het er met niet teveel mensen over kan hebben, want ik ben bij vlagen echt zó puberaal verliefd.
Oud 27-04-2009, 09:22
Verwijderd
Die ene op wie je altijd al een crush had? *nieuwsgierig*

OT: Ja eh ik geloof dat ik het niet leuk vind dat hij nu al zo'n invloed heeft op wat ik voel.. of beter gezegd dat ik hem die invloed laat hebben. Stapje terug maar dan. Er is momenteel toch geen zon om in te liggen
Oud 27-04-2009, 09:39
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik weet nu echt helemaal niet meer wat ik er mee aanmoet
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 27-04-2009, 10:05
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik weet nu echt helemaal niet meer wat ik er mee aanmoet
Oh? Je had toch alles afgekapt?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-04-2009, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Die ene op wie je altijd al een crush had? *nieuwsgierig*

OT: Ja eh ik geloof dat ik het niet leuk vind dat hij nu al zo'n invloed heeft op wat ik voel.. of beter gezegd dat ik hem die invloed laat hebben. Stapje terug maar dan. Er is momenteel toch geen zon om in te liggen
Eh, ja.
Oud 27-04-2009, 10:14
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Ben zo blij met mn vriendje <3
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 27-04-2009, 10:20
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Zin in woensdag
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-04-2009, 11:24
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik ben blij met hem <3
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Ads door Google
Oud 27-04-2009, 11:26
Verwijderd
Citaat:
en jij niet op haar dus?
nehh
Oud 27-04-2009, 11:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nou wij hebben dus nu een soort van halve "break". Ondanks alle negatieve gevoelens die daarbij horen, denk ik dat het wel goed is. Even een maandje een beetje emotionele afstand (die fysieke afstand hadden we al, helaas). Hij heeft problemen waar hij zelf uit moet komen, ik zie 'm daarin dingen doen waar ik me zorgen over maak.. over hem, over ons, zelfs over mijzelf want nog een depressie van zijn kant ga ik niet aankunnen. Als we door blijven gaan zoals we dat nu deden dan waren we binnen de kortste keren uit elkaar. Dus, met het idee van "alles is beter dan wat we nu hebben".. een soort van break. (soort van omdat we wel afstand nemen maar geen geklooi met anderen willen)
Over een maand zijn onze examens/tentamens voorbij en dan kijken we weer verder.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-04-2009, 12:07
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik geloof dat ik een nieuwe relatie heb
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-04-2009, 12:42
Verwijderd
Ik zou wel een relationeel gebied willen.
Oud 27-04-2009, 15:06
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Is het nou zo naief om te verwachten dat mensen niet vreemdgaan??
Er zijn er genoeg die dat niet doen hoor .


Ik vermaak me goed met flirten de laatste tijd, maar krijg die ene toch nog steeds niet uit mn hoofd....
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 27-04-2009, 15:25
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Ja heel leuk hoor, treinflirts die je nummer vragen. Maar niet als ze vervolgens niet bellen
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 27-04-2009, 15:31
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ja heel leuk hoor, treinflirts die je nummer vragen. Maar niet als ze vervolgens niet bellen
Ik zou zeggen: nummers uitwisselen, dan kan jij ook bellen... toch?

OT: Ik kom langzaammaarzeker in het echte wasteland terecht. Helaas
__________________
Altijd nuchter
Oud 27-04-2009, 17:29
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
Ik zou zeggen: nummers uitwisselen, dan kan jij ook bellen... toch?
Klopt, het moest alleen heel gehaast, omdat hij er op het laatste moment achter kwam dat'ie moest overstappen

Nouja prima, volgende keer beter.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 27-04-2009, 18:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Op vriendschappelijk gebied gaat het helemaal prima en verder zeg ik geloof ik maar niets. Echt, wat maak ik er een chaos van.

@SA; ik ga je pm'en. Ofwel vanavond en anders morgen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 27-04-2009, 21:45
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Foto's van het huis gemaakt! Zie hier voor foto's en een grove plattegrond.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 27-04-2009, 22:06
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik zat me daarnet op de fiets te bedenken dat ik wel geloof dat ik ooit weer verliefd kan worden, maar dat ik niet geloof dat het ooit weer zo vertrouwd kan zijn als met mijn (nu) ex-vriendin.
__________________
Altijd nuchter
Oud 27-04-2009, 22:14
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Er zijn er genoeg die dat niet doen hoor .


Ik vermaak me goed met flirten de laatste tijd, maar krijg die ene toch nog steeds niet uit mn hoofd....

Ja dat weet ik wel, maar van sommige mensen verwachtte ik het niet en ja dat was dus een fout

en nee dit gaat dus niet om mijn eigen situatie maar over vrienden.

Laatst gewijzigd op 27-04-2009 om 22:30. Reden: duidelijker!
Oud 27-04-2009, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zat me daarnet op de fiets te bedenken dat ik wel geloof dat ik ooit weer verliefd kan worden, maar dat ik niet geloof dat het ooit weer zo vertrouwd kan zijn als met mijn (nu) ex-vriendin.
Maar, hoe lang heb je er over gedaan om dat op te bouwen met je ex? Zoiets heeft ook tijd nodig, en alleen als je die jezelf gunt, word het weer zo vertrouwd. Heb een beetje vertrouwen in jezelf en in de liefde, het komt helemaal goed.

@Neko: Doe maar rustig aan, het is geen verplichting Als je wil, prima. Als je niet wil, is dat ook goed. Maar heb je mn smsje gehad?

ot: Ja eh. Morgenavond zie ik waarschijnlijk ex weer en daar zie ik best een beetje tegenop want ja, hoe moet je doen als het uit is en hij nog gek op je is? Ik denk dat he wel goed komt, maar vind het evengoed spannend.
Oud 27-04-2009, 22:30
Verwijderd
Vier van mijn beste vrienden zijn ineens heftig verliefd. What's happening?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.