Advertentie | |
|
06-10-2007, 02:50 | |
Ik ben iig te moe om nu nog foto's te gaan zitten censureren en te gaan zoeken waar ik fatsoenlijk kan hosten enzo dus die komen later allemaal wel.....
Bovendien is er een lichtelijk mankement in het tranport v/d foto's vanaf mn camera naar de PC dus dat moet ik ook ff fixen als ik dat nu ga doen gaat het fout Dus ehm mensen, welterusten, ik spreek jullie morgen wel weer ofzo *zwaai*
06-10-2007, 10:25 | |
Hoera, julius is ook wakker.
Ik heb een hoop mensen misgelopen, *frons!* En al dat volk met camera's en telefoons moetne maar opschieten met die poser-afscheid-foto's! Ik ben trots op ons voor het vinden van een echt restaurant met plek voor 11. Volgende keer maar proberen zonder betalen weg te lopen? ;x Jullie zijn allemaal lieve forummertjes. En Trophus kan beangstigend staren.
06-10-2007, 11:58 | |
Wth ik mis 8 pagina's gespam die ik allemaal heb gelezen omdat ik foto's en verslagen hoopte!!
ik heb maar 3 nieuwe mensen gemeet, trophus, stefenootje en DarkSide. DarkSide heb ik maar heel even gezien dus daar heb ik geen echt beeld van. Trophus was veel normaler dan ik dacht en heel maf maar wel grappig :-) en Stefenootje is echt lief!!
06-10-2007, 12:06 | ||
Citaat:
|