Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 21:04
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Nou wij hebben dus sinds een half jaar nieuwe buren (linkerkant).
En die heb ik serieus 3x gezien (ik weet niet wie ze zijn, hoe ze zijn etc..), maar oké kan gebeuren.

Maar ze zijn dus ontzettend druk enzo. Smijten met dingen, timmeren, boren in de nacht, je kan het zo gek niet bedenken.

Dus ben wel benieuwd hoe jullie buren zijn.
Ruzie's, overlast of elke dag koffie?

__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 21:05
Thomas
Thomas is offline
Aan de linkerkant: oerstom.
Aan de rechterkant: geen idee, ik zeg altijd alleen hoi.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:06
fractuur
fractuur is offline
Rustig.. Behoorlijk op zichzelf..

Oja, mn buurjongen van twee huizen verder drumt zonder isolatie of iets.. Das eigenlijk het enige. Ik denk dat het eerder andersom is, ik ben eigenlijk de enige 'puber' in dit deel van de straat, dus de meeste harde muziek komt van mij.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:06
mukkemuk
Avatar van mukkemuk
mukkemuk is offline
wij hebben maar aan 1 kant buren en das rechts en die zijn echt hardstikke lief, maar de overburen letterlijk iedere nacht gaan ze bidden enzo en dan wel zo hard da zelf wij er wakker an worden, ze gillen ze gooien met spullen ze slaan elkaar af echt raar
__________________
Groetjes, willeke
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:07
Verwijderd
Op zich wel rustig, links woont een echtpaar met twee kleine kinderen, maar daar heb je eigenlijk geen last van. Aan de andere kant woont een Frans/Engels echtpaar, heel rustig, ken ze alleen van gezicht.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:08
Verwijderd
rechterkant 2 kleine kutkinderen die de hele tijd lopen te janken en te zeuren. alleen als ze buiten spelen zijn ze schattig

Linkerkant: blinde buurvrouw die altijd tegen de buurman schreeuwd. en de buurman die altijd alleen maar bier drinkt en 1 van de 9 honden uitlaat. en bij het kleinste geluidje gaan ze allemaal blaffen

en ik zit er middenin met mijn super geluidsinstallatie aan de computer
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:12
zus
Avatar van zus
zus is offline
links - buurvrouw met een irritant kutjochie, hele buurt heeft ruzie met dr, inclusief wij..
rechts - ook ruzie mee, net rechtszaak van gewonnen

maar rest van de straat kunnen we goed mee, duss..op de een of andere manier hebben we de verkeerde buren..ofzo
__________________
Dare to fly!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:12
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
We zitten op een hoek dus:
Achter ons: Nooit gezien eigenlijk, zijn pas net hier komen wonen
Rechts van ons: Ook pas hier komen wonen, maar al iets langer.. Best aardig, zie ze wel es in de c1000. Zijn heel erg oke
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:13
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Links ouder echtpaar, zoon is het huis al lang uit. Rechts een gezin met twee kinderen waarvan er eentje in de brugklas zit. De buurman heeft ondertussen het halve dorp afgewerkt (tja je moet toch wat als je 'sportambtenaar' bent he) en de buurvrouw is een raar geitenwollensokkenfiguur, die er van die rare pedagogische ideeën op na houdt en zich extreem met het huiswerk van het bruggertje bemoeit.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Uhm tja. Wel aardige lui. IK ken mijn overburen het best. Zijn aardige lui en hebben een zoon van mijn leeftijd (de enige in de straat) Ach ja, dan trek je wel wat met elkaar op he
Is gezellig, vroeger ging ik altijd mee naar menwedstrijden. Maar daar heb ik al heel lang geen tijd meer voor. Ik hobbel even langs als er iemand jarig is (taart eten he ) of gewoon voor de gezelligheid.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:56
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
rechts: super aardige mensen,komen vaak bij elkaar enzo,leuke mensen

links: rare mensen,die man is 51 en die vrouw 46 en dan hebben ze een kind van 5 en we horen er geregeld het servies door de kamer vliegen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:03
Verwijderd
Oud.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:04
Verwijderd
En gek.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:15
wissie
wissie is offline
Wat betreft onze buren denk ik maar dat het altijd erger had kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:18
Nuck
Nuck is offline
Ik heb ze eerlijk gezegd nog nooit gezien . Ik weet alleen dat mijn buurman niet helemaal 100% is, uit de geluiden vanuit zijn kamer op te maken .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:22
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
links: uberkut.
rechts: chill.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:23
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
aan de rechterkant wonen oude mafkezen die elke ochtend om 6 uur opstaan om naar hun eigen stukje land te gaan
in de ochtend komen ze weer terug, dan harken ze hun eigen tuintje bij het huis nog, en houde ngoed in de gaten wat er in de buurt gebeurd.
Rond half 1 gaan ze e ven naar bed.
Wel in aparte slaapkamers
De gordijnen houden ze open, dag en nacht, voor het geval ze iets missen buiten....
Als ze wakker zijn, dan gaan ze het eten maken, en na het eten gaan ze een stukje fietsen, en daarna tv kijken.
Dit is elke dag zo.

Aan de linkerkant wonen asocialen die overal al eens gewoont hebben, zo lijkt het tenminste.
ze hebben rare kinderen die allemaal gescheiden zijn en zelf kinderen hebben.
Als je deze mensen ziet lopen, dan denk je dat het zwervers zijn.
's ochtends vroeg als de kleinkinderen komen, dan gaat de vetpan weer aan, en de eerste frikadellen liggen te pruttelen op het moment dat een normaal mens de ogen opent.
Dan schreeuwen ze door de tuin heen of er nog iemand mayonaise moet hebben...
(op zijn plat nijmeegs )
ze krijgen echt de hele dag visite van de meest rare mensen, en 's avonds maken ze veel herrie tijdens de afwas.
(volgens mij is het hele servies kapot)

dat zijn zo'n beetje, mijn buren
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:26
Verwijderd
Links: buurvrouw heeft een kattenfokkerij of zo en loopt de hele dag te schreeuwen tegen die diertjes. Zegt verder niks, geen contact mee.

Rechts: geen contact mee, maar dochterlief is een BrEeZeR-sLuT die midden in de nacht luidruchtig thuiskomt. Ook doordeweeks.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2003, 22:31
Verwijderd
aan allebei de kanten vrij vriendelijk, maar ze hoeven van mij niet dagelijks op de thee te komen (wat ze gelukkig ook niet doen)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:39
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ze slaan met de voordeur
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:48
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
links zijn wel gezellig, rechts gaan we niet zoveel mee om...
Allebij met kinderen.
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 07:23
Lionheart
De buren aan de ene kant ken ik niet eens, nooit gezien

En de buren aan de andere kant zijn ieder weekend aant verbouwen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 07:29
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Boogie schreef op 01-12-2003 @ 23:39:
Ze slaan met de voordeur
Auw, dat moet wel pijnlijk zijn dan.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 08:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Aan de ene kant hebben we een ouder echtpaar van rond de 70 jaar. Aardige mensen.
Aan de andere kant hebben we sinds een jaar of 3 of zo Hollanders uit Dordrecht. Ook heel rustige mensen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 08:09
the tourist
the tourist is offline
Rechts: een erg ongelukkig stel op middelbare leeftijd (zo komt het iig op mij over)
Links: een Hindoestaans gezin met een ontelbaar aantal kinderen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2003, 09:21
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
We hebben aan 1 kant buren, hele lieve mensen, goed contact en ze zijn altijd behulpzaam
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 09:46
wennus
wennus is offline
Rechterkant: Aardige mensen met 2 kinderen 1tje in d epuberteit (die is soms maar wat sjaggie) en de jongste zit in groep 7 k ga veel met de oudste om


Linkerkant: Een wat oduer stel zonder kinderen zeg ik altijd hoi tegen maar meer ook niet
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 09:50
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
links ; 2 overspannen politieagenten van rond de 60 die nu hun dagen slijten door tuinkabouters , fonteintjes, nepkindjes van stro etc. in de tuin te zetten en onze katten nat te spuiten met de tuinslang
zitten altijd te boren en lawaai te maken, irri lui

rechts ; geen flauw idee, ik weet alleen dat er een man woont, maar of er nog meer wonen?
geen last van dus
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:01
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Links: er komen steeds nieuwe mensen te wonen. Niemand blijft echt lang, volgens mij.
Eerst woonden er een piloot met z'n vrouw, daarna twee homo's, en nu wonen er kunstenaars met hun drie zonen. Ze zijn erg vreemd allemaal. Ik maak af een toe een praatje, maar echt contact hebben we er niet mee.

Rechts wonen mensen die eerst tegenover ons woonden. De ouders zijn leuk, de kinderen niet. Maar we zijn wel allemaal heel vriendelijk tegen elkaar, en af en toe bezoeken we elkaar.

Tegenover ons wonen fantastische mensen, met twee kleine kinderen die m'n broer verheerlijken.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:04
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Links: een vader, moeder en 2 dochters (11 en 9). Wonen er al net zo lang als wij, zolang de huizen er staan dus. Hebben we een goed contact mee, ze komen bij ons op verjaardagen en wij ook ben hun. En ik pas daar op.
Rechts: wonen er ook al sinds het huis gebouwd is, een moeder, vader, zoontje (12) en een dochter (10 ofzo). Daar heeft mijn moeder wel goed contact mee en ik zeg weleens gedag maar meer niet.
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:08
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
links: aardig, komen ook wel eens op de koffie enzo
rechts: gekke oude taart maar ze is opzich wel aardig ofzo, heb 'r al heel lang niet gezien
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:08
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
leuk
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:42
.Pure
.Pure is offline
woon 2-onder-een-kap dus links 'vaste' buren, waar we goed mee op kunnen schieten, 2 zonen van 18 en 16, even oud als mij en me broer. Speelde vroeger altijd met me buurjongetje nu zeggen we alleen hoi. Ze komen wel op verjaardagen enzo, maar het contact is wel wat minder als vroeger, maar de buurvrouw komt nog geregeld hier om te babbelen of wat te lenen.

Voor de rest zitten we nog aan 5 tuinen vast, alleen de achterburen hebben we btje contact mee en de andere kant van ons (dus eigenlijk onze rechterburen). Schuin achter ons hebben ze een klein kind die elke zondagochtend zit te schreeuwen "Maaaaaamaaaaaaaa" terwijl ik lekker lig uit te slapen

Maarja, wel gezellige buurt
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:46
Verwijderd
Onderburen: Aardige en gezellig mensen.

Schuinonderburen rechts: m'n zusje

Rechtse buren: beetje 'typische mensen' (moeder met iig één kind en soms nog 3 erbij oid), maken te vaak, te laat, te veel herrie.

Schuinonderburen links: woont niemand

Linkse buren: woont niemand
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 11:13
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
In de kamer links naast me woont een meisje wat er bijna nooit is. Aan de rechterkant zit de keuken.

m.a.w. mn muziek kan lekker hard
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 11:19
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
maar aan 1 kant buren: een stuk of 6/7/8 polen die geen Nederlands noch Engels spreken en ik heb geen idee hoe ze zijn
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-12-2003, 11:35
Verwijderd
Geen idee, ik woon er net 2 dagen .
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 11:50
Verwijderd
super irritant
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 11:53
Verwijderd
aan de linkerkant hele aardige mensen. En met aardig bedoel ik ook echt aardig. Nooit last van. Aan de rechterkant iets minder aardig. Die man rookt de hele tijd zijn sigaar en als ik mijn raam opendoen stinkt mijn hele kamer ernaar. Maarja overigens nog wel aardige mensen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 12:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bijna nooit overlast. Ik vind ze wel ok
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 12:41
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
Buren (vrijstaand huisje)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 12:44
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 02-12-2003 @ 12:19:
maar aan 1 kant buren: een stuk of 6/7/8 polen die geen Nederlands noch Engels spreken en ik heb geen idee hoe ze zijn
dan bel je aan, knik je vriendelijk, vraag je of ze duits kunnen en maakt een praatje.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 12:48
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
bij buren zijn allemaal erg arrogant en de een vindt zichzelf nog belangrijker dan de ander, pff, en dat terwijl ik toch het allerbelangrijkste ben
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 12:51
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
links: Het huis is an iemand, maar die doet daar niets mee
rechts: Geen woonhuis.

Aan de overkant staan geen eens huizen. Dus ik kan er niets over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:08
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Momenteel hebben we een onderbuurvrouw (huren de bovenverdieping van haar huis).
Verschrikkelijk mens!
Ze slaat áltijd gigantisch hard met de deuren, ongeacht de tijd.
Luisterd alleen maar naar klassieke muziek, het liefst vanaf 11 uur 's avonds.
Je kan nooit alleen maar hoi tegen haar zeggen, je komt de eerste 15 minuten niet meer van haar af
De normale buren (links) zijn wel aardig, ouder stel waar je nooit last van hebt maar ook niet meer dan hoi tegen zegt.

De nieuwe buren (zijn bezig met een verbouwing) zijn verschrikkelijk, althans, de buurman.
Het is een echte bemoeial.
Hij komt om de haveklap binnelopen en zeggen dat hij dat en dat anders zou doen en je dat niet moet doen omdat...
We hebben nu al een hekel aan hem.
Zijn vrouw is wel aardig.
De rechterbuurvrouw ken ik nog niet.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:09
Verwijderd
woon op de hoek. hebben wel een bijna vrijstaand huis maar om het huis naast ons huis maar even onze buren te noemen, de mensen die in dat huis wonen dan. maar links is dus een weg en rechts woont een heel oud, gereformeerd echtpaar waar we geen last van hebben waar je alleen af en toe es op de thee moet
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:56
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
rechts: bejaarden
links: duitsers

kortom: lekker rustig

de overkant daarentegen is wel erg leuk en gezellig, hebben we goed contact mee. Een nederlands en een duits gezin met kinderen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 14:06
silentkid
Avatar van silentkid
silentkid is offline
links: één keertje gezien
rechts: nog nooit gezien, wel gehoord

Maar ze zijn er allebei ook pas net komen wonen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 14:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
links: leuke mensen, al wat ouder, maar zijn net gescheiden en de buurvrouw woont nu bij haar vriend, dus nu woont daar alleen nog de buurman met z'n houten been.

rechts: ook aardige mensen, ken ze niet zo goed, maar ze zijn vriendelijk, ook al wat oudere mensen.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 14:15
MickeyV
MickeyV is offline
Boven een gepromoveerde theoloog, vrouw die ook iets gestudeerd heeft, en klein kind, beneden een stel dat aan de piano aan het zingen is.

Pauperwoning in Utrecht.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Is dit een scam?
Not for Sale
130 26-11-2018 16:19
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Muziek White Power
NeoZero
192 24-03-2004 18:03
Flora & Fauna Hoe goed ben jij voor je plant(en)?
Verwijderd
72 28-11-2003 14:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wijk onder stroom in Emmen
tijgje
9 04-11-2002 17:22
Liefde & Relatie Controle over emoties?
Verwijderd
14 28-09-2002 22:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.