Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 20:58
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Hey allemaal,

Even een verhaal..

Het begint allemaal in de 142 richting dordrecht, die 's ochtends om 7:47 uur vertrekt vanaf het station. Sinds een jaar zit ik nu in dordrecht op school, echt heel gezellig en een super leuke opleiding. Maar sinds vorig jaar zomer (toen ik dus net op die school zat) zit er steeds een jongen in de bus. Echt een lekkerding! Was best veel spanning tussen ons (al een jaar nu) en we knipoogde en lachte naar elkaar. Sinds deze maand ga ik met de scooter naar school, betekent dus dat ik hem niet vaak meer zal zien. Jammer, want ik ben op de een of andere manier stapelgek op die jongen. Ik weet waar die uitstapt, en dat is aan de andere kant van het dorp. En ik zie hem welleens lopen in de stad of soms als ik in de discotheek bij ons in de buurt ben. We zeggen dan wel 'hey' of 'hoi' tegen elkaar maar ik weet dus na een jaar nog steeds niet hoe die heet of hoe oud die is, en eigenlijk zou ik hem stiekem wel beter willen leren kennen. Heb echt geen idee hoe ik dat zou moeten doen, ik ben niet zo'n meisje die veel lef heeft en gewoon maar even op een jongen afstapt of wat dan ook. Kunnen jullie me helpen? hebben jullie zoiets welleens meegemaakt? Tips? do's & don'ts? Tell me..

Alvast bedankt allemaal!

Liefs,
Laura
Oud 28-10-2004, 21:01
Briseïs
Briseïs is offline
In de discotheek naar m toe stappen "Hey, ik zag je dan wel vaak op de bus, maar ik weet nog steeds niet hoe je heet!"
Oud 28-10-2004, 21:03
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Vorig weekend, had het helemaal gepland, zag hem staan en dacht nu moet het gewoon! Durfde niet.. Uurtje wachten dacht ik toen, nou ik erheen.. Staat ie al met een ander meisje te praten.
Vervelend..
Oud 28-10-2004, 21:35
Verwijderd
Jammer
Gewoon een keer aanspreken hoor, niet zomaar laten lopen.
Je kunt er een heel simpel ding van maken, neppe spontaniteit noem ik dat altijd.
'Hey, hoe laat is het?'
'Zo en zo laat'
'Ik zit vaker met jou in de bus, hoe heet je?'

Blablabla.
Succes.
dordrecht
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 22:02
Verwijderd
aanspreken ja keertje daten en kijken of het echt klikt..
hou ons op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 22:06
alpha
alpha is offline
ehm ik zie niet in: als je elkaar al een jaar in de bus ziet, waarom heb je dan nooit eerder iets ondernomen?? Je kunt toch gewoon iets zeggen, ik bedoel, jullie weten allebei 'dat is zij/hij' nou gewoon wat zeggen.

mijn vriend vertelde gister dat hij ook een 'busmaatje' heeft. een of ander meisje met een zeer dozige naam "heel aardig en spontaan, gezellig hoor!!" Dus nu ben ik jaloers en ik mag haar bij voorbaat al niet.
Oud 28-10-2004, 22:07
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
alpha schreef op 28-10-2004 @ 23:06 :
mijn vriend vertelde gister dat hij ook een 'busmaatje' heeft. een of ander meisje met een zeer dozige naam "heel aardig en spontaan, gezellig hoor!!" Dus nu ben ik jaloers en ik mag haar bij voorbaat al niet.
Oud 28-10-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 22:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
ehm ik zie niet in: als je elkaar al een jaar in de bus ziet, waarom heb je dan nooit eerder iets ondernomen?? Je kunt toch gewoon iets zeggen, ik bedoel, jullie weten allebei 'dat is zij/hij' nou gewoon wat zeggen.

ontopic: bied hem in de discotheek een drankje aan, werkt altijd!
Oud 29-10-2004, 14:22
ilse
ilse is offline
in de discotheek op hem af stappen, niet zo heel moeilijk toch? als je altijd zo een spanning hebt zal hij het heus niet erg vinden om eens met je te praten en dan zie je dan wel wat er verder gebeurd.
Oud 29-10-2004, 14:31
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 29-10-2004 @ 15:22 :
in de discotheek op hem af stappen, niet zo heel moeilijk toch? als je altijd zo een spanning hebt zal hij het heus niet erg vinden om eens met je te praten en dan zie je dan wel wat er verder gebeurd.
Inderdaad, in de bus op hem afstappen of in de stad is inderdaad best wel eng, maar in de discotheek is makkelijker.
Ik heb trouwens in een onderzoek gelezen dat de eerste zin die je tegen een jongen zegt nooit onthouden wordt
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 20:17
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Citaat:

Ik heb niets ondernomen omdat ik in die tijd een vriend had, dat nu al 5 maanden uit is.. En stiekem ben ik toch al best lang verliefd op die jongen uit de bus.
Liefs,
Laura
Oud 29-10-2004, 20:20
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
snoesje1988 schreef op 28-10-2004 @ 21:58 :
Hey allemaal,

Even een verhaal..

Het begint allemaal in de 142 richting dordrecht, die 's ochtends om 7:47 uur vertrekt vanaf het station. Sinds een jaar zit ik nu in dordrecht op school, echt heel gezellig en een super leuke opleiding. Maar sinds vorig jaar zomer (toen ik dus net op die school zat) zit er steeds een jongen in de bus. Echt een lekkerding! Was best veel spanning tussen ons (al een jaar nu) en we knipoogde en lachte naar elkaar. Sinds deze maand ga ik met de scooter naar school, betekent dus dat ik hem niet vaak meer zal zien. Jammer, want ik ben op de een of andere manier stapelgek op die jongen. Ik weet waar die uitstapt, en dat is aan de andere kant van het dorp. En ik zie hem welleens lopen in de stad of soms als ik in de discotheek bij ons in de buurt ben. We zeggen dan wel 'hey' of 'hoi' tegen elkaar maar ik weet dus na een jaar nog steeds niet hoe die heet of hoe oud die is, en eigenlijk zou ik hem stiekem wel beter willen leren kennen. Heb echt geen idee hoe ik dat zou moeten doen, ik ben niet zo'n meisje die veel lef heeft en gewoon maar even op een jongen afstapt of wat dan ook. Kunnen jullie me helpen? hebben jullie zoiets welleens meegemaakt? Tips? do's & don'ts? Tell me..

Alvast bedankt allemaal!

Liefs,
Laura
ja natuurlijk.. gewoon voortaan gedag tegen mij zeggen ;-)
Oud 29-10-2004, 21:06
Tom Poes
Tom Poes is offline
droge shit
Oud 30-10-2004, 15:50
svenleuk
svenleuk is offline
Whaaah stoer.. Dat ken ik!! Ik heb dat ook is een keer gehad in de bus. Zat een engelovelijk leuk meisje. Knipogen enzow.. haha was kei leuk. Maar heb dr maar paar keer gezien en niet zo vaak als jij hem ziet.
Mijn advies:
Als je hem weer ziet in t dorp ff proberen aan te pappen..
Een beetje over simpele dingen praten. En aan het eind eind heel onverwacht vragen wanneer die weer uitgaat. Als die dan zegrt wanneer zeg je gewoon.. Ohh dan ga ik daar ook heen (toevallig zeg).
haha suc6
kuzzz
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 15:57
aansteker
aansteker is offline
Ik heb dezelfde bus, rond dezelfde tijd
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 16:30
Cookie
Cookie is offline
you go girl.......
Oud 30-10-2004, 16:36
snarl
snarl is offline
ik zou waarschijnlijk gewoon op hem afstappen 'en nou weet ik dus nog steeds niet hoe je heet..!' en dus vind ik dat jij (de TS) het ook maar zo moet aanpakken. succes ermee
Oud 01-11-2004, 19:46
Roosje
Roosje is offline
Ik heb natuurlijk geen recht van spreken (op m'n 13e, zonder ooit een vriendje te hebben gehad...), maar ik heb wel laatst ineens iets bedacht.
Wat is het ergste dat je kan overkomen?
Als ik dat me dan voorstel bij ons op school, is het dat de hele school me negeert. Maar dat gebeurt natuurlijk nooit, want mijn zus zou me niet negeren, de leraren niet en mijn vrienden (m/v) niet.
Sorry, ik dwaal een beetje af.
Maar to the point:
Die gast kent je nauwelijks; hij weet dus niet wie/hoe je bent. Daardoor kan je je in het begin heel anders voordoen (zeg maar, niet verlegen). Alleen niet te anders, want dan krijg je "later" problemen.
Ik weet natuurlijk niet of je hier wat aan hebt. Maar ik heb het mezelf in m'n hoofd geprent en nu gaat het heel wat beter in "de liefde".
Oud 01-11-2004, 21:27
Verwijderd
als je hem weer in de discotheek tegen komt, sla wat alcohol achter over en dan ben je wel van je verlegenheid af
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 06:38
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 29-10-2004 @ 15:31 :
Ik heb trouwens in een onderzoek gelezen dat de eerste zin die je tegen een jongen zegt nooit onthouden wordt
dat lijkt me er nou net ook afhangen wat die eerste zin is En of die jongen een goed geheugen heeft
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 07:22
Sade
Sade is offline
Mijn nichtje heeft dat ook gehad, dat geflirt met een jongen waarmee ze elke dag in de bus zat. Op een dag kwam hij naar haar toe met een briefje met zijn telefoonnummer erop, en daar is later nog een relatie uit ontstaan. Misschien een ideetje
Oud 02-11-2004, 17:04
FLechdrop
FLechdrop is offline
Ga weer eens met de bus en probeer naast hem te gaan zitten?
Oud 04-11-2004, 00:18
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
snoesje1988 schreef op 28-10-2004 @ 21:58 :
langdradig verhaal
ik zit helemaal in 142 maar 15
Oud 06-11-2004, 21:56
snoesje1988
snoesje1988 is offline
Hey allemaal,

Ben dus gister uitgeweest, ik heb hem gezien! weet nu hoe die heet en hoe oud hij is, alleen hij heeft dus (bijna) een vriendin vertelde hij een vriend van mij. Die vriend van mij vroeg heel subtiel aan hem of hij nog een leuk meisje had gezien die avond. hij antwoorde daarop: ''jah wel 1 leuk meisje, maar ik heb al bijna een vriendin dus da's jammer. ''
Wil totaal niet stoken tussen hun, maar ik ben nog wel gek op hem. moet ik hem vergeten?

Kusje,
laura
Oud 06-11-2004, 23:30
Verwijderd
Biedt hem een lift aan met je scooter, als je hem eens lopend tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 15:25
Tink*
Tink* is offline
als ie bijna een vriendin heeft maar een ander meisje leuk vind (jij misschien ).. sjah... hij heeft dus nog niet met haar en uit het verhaal blijkt dat hij dat andere meisje dus ook leuk vind !
dus eigenlijk is het nog geen stoken..
ik zou hem iig laten zien hoeveel leuker jij bent als dat andere meisje ..
Oud 08-11-2004, 16:18
Sparkle.
Sparkle. is offline
Bijna = (nog) niet helemaal...

Ik vind dat je dat wel mag hoor
Reageren

Regels voor berichten