Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 10:52
framboos
framboos is offline
mijn vriend en ik hebben het vanmorgen (via de sms!!!) uitgemaakt, het ging heel vreemd, opeens was het uit...en eigenlijk wilde ik het helemaal niet, het was iig niet de bdoeling dat het meteen uitging..we hadden meer dan een jaar..maar dat is nu dus allemaal over..maar ik weet niet wat ik nu moet voelen..ergens iets in mn hoofd zegt gewoon dat het nog nit uit is..het kan gewoon niet mn vriend en ik deden alles samen we hebben dezelfde vrienden, zijn al dik 4 jaar beste vrienden, gaan over een maand 2 wkeen naar marokko op vakantie met zn moeder..hoe moet dat nou? ik voel me super vaag..hebben meer mensen dit vast wel..maar wat doen jullie eraan?
Oud 21-03-2002, 11:07
Verwijderd
toen het uitging met m'n ex d8 ik: dit is niet waar, k zal wel dromen ofzow.....
wanneer word ik wakker???????!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 11:51
Mupske
Mupske is offline
Het is toch zo meid, ookal wil je het niet geloven ik zit ook in hetzelfde schuitje, je kunt er helaas niets aan veranderen hoe moeilijk het ook is eens komt een dag dat je denkt van hij is het mij niet waard maar dat wil je niet zien.Dat is heel begrijpelijk maar ooit komt die dag en praat er over dat lucht op ik hoop dat je hier iets aan hebt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 12:36
framboos
framboos is offline
dankjewel..mn vriend..sorry ex vriend wil ook strax praten en hoopt ook dat we goede vrienden blijven..maar ik weet het niet..als ik er alleen al aan denk moet ik huilen laaatstaan praten...net heb ik met een vriend een vriendin en mn moeder gebeld..en bij alledrie moest ik huilen..dus ik zie het nogn niet zo zitten om m strax te zien maar ik wil m wel heel graag zien..maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik het nog niet besef en nog steeds verliefd op m ben...ik weet het niet
Oud 21-03-2002, 12:43
Optima
Optima is offline
wat je nu voelt is een shocktoestand. Ineens is er iets weggevallen wat je ' dierbaar was'

het is heel normaal dat je het niet begrijpt, misschien dat je de aankomende 2/3 weken nog verdriet hebt, maar het onbegrip wordt dan steeds minder. je moet jezelf ook niet afvragen waarom het uit is gegaan, amar het accepteren zo kun je verdergaan met je eigen leven zonder al teveel geobsedeerd te raken

onbegrip en verbazing is er altijd als iemand het uitmaakt.
Reageren

Regels voor berichten