Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
jij vroeg er naar of niet dan?
Maar goed, jij wilt de natste zijn, dan moet hij daar maar voor zorgen. Tsja hier kan ik me echt niet druk om maken en dat zou jij ook niet moeten doen. Je moet gewoon niet over zijn sexverleden vragen op de manier van: waren je ex-en beter dan ik. Dan ben je fout bezig en jaloers.
||
![]() |
Citaat:
wat een onzin je kent toch die hele jongen niet. Misschien i het juist dat als hij haar ziet hij helemaal gek van der wordt en dat uit in sex... Ik zou als ik jou was het er gewoon met hem over hebben, uitleggen waarom het je zo tegen staat, zoals je hier hebt verteld. Misschien is het voor hem dan beter te begrijpen. En ook gewoon zeggen als je geen zin hebt in sex. Misschien heb je er dan juist de volgende keer wel zin in zodat jij begin, wie weet ....
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wordt niet nat: MES DOOR MIJN HART... PROEST... Hhahahahahahahh ik houd het niet meer hier... en dan: Dat voelt KUT.... WHAAAAAAAHAHHHHA ROFL LMAOROTFLMAO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() als dit een grapje is, lach ik heel erg hard ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou, je vroeg er wel zelf ok waar je je zo kut voelde, en als hij er een beetje 'verstand' van heeft kan ie ook wel weten dat dat per meisje heel erg verschild!
Als ik jou was zou ik je er zeker niet minder door voelen, hij heeft nu met jou! En als je t minder vind dat ie blowt, of dat doet met andere meisjes, dan moet je dat zeggen, of gewoon vragen of ie t een x wil uitleggen hoe dat gaat. Alsnog, je vroeg er allemaal zelf om, ik snáp dat je je heel down voelt, en als je er goed over praat, en hem uitlegt wat je van m vind , komt t wel goed ![]() Chanel
|
Verwijderd
|
damn... die gast drukt zich nogal lomp uit.. ik begrijp ook wel dat hij het niet zo bedoelde maar hij kan beter even nadenken over wat hij zegt, hier kwetst hij jou mee
![]() Praat er met hem over. Misschien moeten jullie meer dingen met z'n 2en doen (en dan heb ik het dus niet over sex)? dus gewoon ff relaxen en jullie moeten IMHO allebei zekerder worden over jullie relatie en over jezelf. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je kunt hem toch uitleggen waarom je geen sex met hem wilt als jullie nooit leuke dingen doen.
Je kunt toch zeggen: "logisch dat ik van jou niet nat word als het alleen maar neuken en dan slapen is.." Verderz waarom voel jij je minder dan zijn exen als je minder nat wordt? Ergens begrijp ik je ook wel, dat je je minder voelt. Zeker als hij het zo brengt. Ja lamaar ik begrijp je 100% eigenlijk... Vooral dat van die exen.... Ik zou daar ook slecht tegen kunnen.. Maar dat ie zoveel exen heeft enzow......hij klinkt een beetje player-achtig.... Ik denk dat je eens goed overal over moet praten met hem. Over die exen, over dat nat worden, over dat blowen met die meisjes, en over dat jij je hierdoor niet 100% op je gemak voelt. Je kunt ook eens een tijdje geen sex met 'm hebben en leuke dingen plannen. Kijken hoe hij daarop reageert en wat hij daarvan vindt. sterkte ermee liefs Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [4] Verwijderd | 500 | 22-03-2004 11:59 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zijn sommige jongens zo onbereikbaar? MAUT | 12 | 24-11-2003 09:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onrechtvaardigheid in de Bijbel Gatara | 109 | 04-08-2003 06:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter and the order of the phoenix!! Car000 | 176 | 16-07-2003 18:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |