Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 18:16
Girlyyy
Girlyyy is offline
Ik zou wel eens wat goeie tips wille over hoe je iemand moet pijpen. Ik doet dat bij mijn vriend, en hij vind het heel fijn zeg hij, maar hij komt er nooit van klaar. behalve als ik hem tegelijkertijd ook trek... iemand wat tips?
Oud 03-11-2004, 18:18
Verwijderd
Och, vaak is alleen het pijpen te subtiel, érg veel wrijving geeft dat namelijk niet. Gewoon ondertussen trekken.

En op zich kun je natuurlijk ook uitproberen wat-ie lekker vindt zo lang je voorzichtig bent met je tanden, kan je weinig echt fóut doen.
Oud 03-11-2004, 18:22
juno
juno is offline
Ze zijn niet allemaal even gevoelig. Ik heb het geluk dat ik iemand heb bij wie ik meer bezig ben met hem nog niet te laten komen dan dat ik me het apezuur moet pijpen om hem wat ervan te laten voelen en dan nog lukt het niet.

Maar vragen wat hij het lekerst vindt en eens wat uitproberen kan nooit kwaad. Andere houding, leuk ondergoed, meer zuigen of juist minder, rondjes draaien met je tong, je lippen strak eromheen doen, hem heel diep in je keel te nemen en wat te draaien, beetje trekken ondertussen, of stevig vasthouden in je volle hand straktrekken...heel nat maken, met zijn ballen spelen. Het is enig speelgoed en ze zijn als was in je handen dan...Enjoy!
Oud 03-11-2004, 18:24
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Pijpsletjes de gexxte.
Oud 03-11-2004, 18:39
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Ik kom ook niet door alleen maar pijpen, daar moet echt meer bij komen kijken.

Maar het is wel L.E.K.K.E.R. hoor!!!
Oud 03-11-2004, 18:44
Girlyyy
Girlyyy is offline
Citaat:
juno schreef op 03-11-2004 @ 19:22 :

Maar vragen wat hij het lekerst vindt en eens wat uitproberen kan nooit kwaad. Andere houding, leuk ondergoed, meer zuigen of juist minder, rondjes draaien met je tong, je lippen strak eromheen doen, hem heel diep in je keel te nemen en wat te draaien, beetje trekken ondertussen, of stevig vasthouden in je volle hand straktrekken...heel nat maken, met zijn ballen spelen. Het is enig speelgoed en ze zijn als was in je handen dan...Enjoy!
zo'n dinge vraag ik me nou idd af, dinge die je dr bij kan doen.
Oud 03-11-2004, 21:43
Francesco
Francesco is offline
Hoewel ik pijpen 'an sich' best behoorlijk lekker vind kom ik er niet van klaar. In combinatie met voorzichtig en subtiel trekken gaat het al veel beter

En een beetje spelen met de ballen kan ook geen kwaad
Oud 03-11-2004, 22:29
Verwijderd
Wat ik me nou afvraag girly, waarom heb jij een E-mailadres dat 'rob_achternaam@nogwat' luidt? Of ben je stiekem onder de account van je broer bezig?
Oud 03-11-2004, 23:00
Energie
Energie is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-11-2004 @ 23:29 :
Wat ik me nou afvraag girly, waarom heb jij een E-mailadres dat 'rob_achternaam@nogwat' luidt? Of ben je stiekem onder de account van je broer bezig?
hijs een neppert? ofzo of gewoon een gay die tips wil
Oud 03-11-2004, 23:47
AngelLena
AngelLena is offline
daarbij hebben we ook nog zoiets als een zoekfunctie, zijn al heel veel topics met tips voor als je het echt wilt weten.

Regels voor berichten