Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat het MBO betreft, waar het mij om gaat is dat ik mij niet 3/4 jaar wil gaan vervelen. Ik werk wel maar dat doe ik niet fulltime en dat werk ben ik ook niet van plan fulltime te gaan doen! Je leert er altijd wel wat van...en daarnaast is een diploma altijd leuk, of je er nou wat aan hebt of niet! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]Jan Post schreef op 01-05-2007 @ 10:34 :
[B]Wat ik mij afvraag hoezo wil je een mbo opleiding gaan doen, als je naar het wetenschappelijk onderwijs wilt? Ik snap het sowieso niet wat je nou precies wilt bereiken, je weet niet zeker of je hbo propedeuse wel in 1e jaar kan halen, maar je wilt wel door naar het wetenschappelijk onderwijs ![]() [QUOTE]Jan Post schreef op 01-05-2007 @ 10:34 : Ik vraag alleen maar of iemand ook weet of er een mbo opleiding is die ik kort kan doen. Of wat dan ook nouja....dat had ik als eerte gevraagt. Ik snap niet dat het je boeit wat mijn reden is >> dat is toch mijn vraag niet??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 11:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zijn de universiteiten volgens mij strenger geworden voor mensen die hun hbo-propedeuse hebben (in de zin van dat ze extra toelatingstoetsen moeten doen om bijv. economiekennis e.d. aan te tonen, maar dat heb ik niet gecheckt maar weleens gehoord) Hoe wil je trouwens zonder in 1 jaar je propedeuse te halen alsnog naar de universiteit? Is dat mogelijk? ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |