Toen ik het op het nieuws zag en vervolgens een keer dacht aan DoP, kreeg ik vrijwel meteen het vermoeden dat Alluman hier iets over zou schrijven.
Mja, ik had gelijk.
Maar leuk is 't niet.
Over het gedicht zelf (want daar wil je natuurlijk ook iets over horen): je speelt 'leuk' met de woorden. 'Woordenaar' bijvoorbeeld vind ik wel grappig gevonden.
Re3m schreef op 02-11-2004 @ 19:08 : Toen ik het op het nieuws zag en vervolgens een keer dacht aan DoP, kreeg ik vrijwel meteen het vermoeden dat Alluman hier iets over zou schrijven.
Mja, ik had gelijk.
Maar leuk is 't niet.
Over het gedicht zelf (want daar wil je natuurlijk ook iets over horen): je speelt 'leuk' met de woorden. 'Woordenaar' bijvoorbeeld vind ik wel grappig gevonden.
...maar in eerste plaats ging het hier toch meer om het idee, dat poëzie soms niet besproken dient te worden...
Je gedicht zette me aan om er zelf ook één te schrijven, btw . Die van jou vind ik beter qua politiek, ik wilde het er zelf beter in verwerken maar dat lukte me niet geheel, dus gaat het meer over waarden (ik hoop dat het goed overkomt).
Je gedicht zette me aan om er zelf ook één te schrijven, btw . Die van jou vind ik beter qua politiek, ik wilde het er zelf beter in verwerken maar dat lukte me niet geheel, dus gaat het meer over waarden (ik hoop dat het goed overkomt).