Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 17:51
blackwitch
blackwitch is offline
heyy

ik heb nu sinds 3 maanden een vriend. we zijn na 1,5 jaar geleden toen we uitelkaar gingen weer bij elkaar terug gekomen!

ik dacht als voor de 2de keer weer bij elkaar terug komt na al die tijd dat moet toch wel iets speciaals zijn. of niet?

nou niet dus.ik heb nog niet een week geleden hem uitgelegd dat ik zo niet meer verder met hem wil. en hem uitgelegd waarom. het leekt even of hij zich ging verbeteren.
hijs die zondag uit me zelf naar toe gekomen dat vond ik al heel goed van hem.

maar nu heeft hij al weer zoveel dagen niks van zich laten horen.

wat moet ik toch met hem.
ik hou echt van hem. ik ben hem dat 1,5 jaar ook nooit echt vergeten.ik heb altijd een heel klein beetje om hem blijven geven.

mijn vrienden zeggen laat niet over je heen lopen. normaal was je zo over iemand heen. en kon je echt die gene goed de waarheid zeggen waarom kan je dat bij hem niet.

maar het lukt me gewoon niet. dumpen is dus geen oplossing ik weet niet wat te doen.

hellllp me
Oud 21-03-2002, 18:07
highlight
highlight is offline
iig moet je hem ook niet bellen, laat hem maar een keer uit zich zelf jou bellen. Maar als hij maar niet belt, vind ik dit toch wel een teken van desinteresse, en dan zou ik er toch maar ens over gaan denken of je nog zo blij bent met je relatie...
Oud 21-03-2002, 19:12
Verwijderd
Je kunt hem best vertellen dat je het niet zo leuk vindt dat hij soms heel lang afzijdig blijft. Je kunt hem wel vragen of hij jou wat vaker belt, omdat je dat gewoon leuk vindt. Dat lijkt me een normaal verzoek waar hij makkelijk aan kan voldoen. Als hij dat al niet voor je over heeft, dan moet je je misschien toch, hoe moeilijk het ook is, maar eens gaan afvragen wat je eigenlijk nog van deze relatie verwacht...want je kunt wel eeuwig aan hem blijven hangen omdat je nog van hem houdt, maar als het maar van één kant komt, kun je waarschijnlijk wel gelukkiger worden dan dit.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:02
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
iig moet je hem ook niet bellen, laat hem maar een keer uit zich zelf jou bellen. Maar als hij maar niet belt, vind ik dit toch wel een teken van desinteresse, en dan zou ik er toch maar ens over gaan denken of je nog zo blij bent met je relatie...

ga ik in mee
Oud 22-03-2002, 15:40
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
highlight schreef:
iig moet je hem ook niet bellen, laat hem maar een keer uit zich zelf jou bellen. Maar als hij maar niet belt, vind ik dit toch wel een teken van desinteresse
Lekker volwassen. Hij belt mij niet, dus ik bel hem ook niet. Dadelijk denkt hij ook zo, en dan maak je lekker ruzie om niks.

-Desecrator

Reageren

Regels voor berichten