Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als ik iemand leuk vind, wil ik 'm natuurlijk wel vaak zien, maar als ik diegene niet zou zien zou ik me niet echt ongelukkig voelen hoor ![]() Oja, obsessed zijn lijkt wel een soort van stalken, maar dat is vast niet zo bedoeld he? ![]() xxx's Juulz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis alleen kut dat me vriend dit niet heeft. het liefst zou ik dag en nacht bij hem zijn, ik heb niet eens meer behoefte aan anderen (dingen). En ik zie hem alleen maar in het weekend dus in de tussentijd wil ik hem zo vaak mogelijk spreken enzo.. Maja zorg maar dat het niet te gaat worden..dat stoot af.. Nahja behalve als je het geluk hebt dat je vriend net zo is als jij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dat heb ik met vele tientalle meisjes (gehad) ik ga altijd naar de stad als ik weet dat een heel knap en/of leuk meisje daar ook heen gaat ik ben het typische obsessie type |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja, dat heb ik met mn vriend. Ik wil echt de hele dag bij m zijn, m gewoon de hele dag om me heen hebben, de hele dag leuke dingen met m doen en m maar niet loslaten. Ow, ben zo verliefd op m!!! (vrijdag hebben we een jaar!)
![]()
|
![]() |
ik vrees dat ik het ergste ben....
![]() die jonge zat bij mij op school toen en ik wist zijn rooster uit me hoofd ik fietste om zodat ik hem tegen kwam en alles wat hij ooit tegen mij had gezegd dacht ik hele dagen over na ik werd echt GEK van mezelf hij heeft overigens nooit geweten dat ik hem zo leuk vond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ja, dat ben ik geweest ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |