Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2005, 22:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
tell us!

ik kan eerlijk gezegt soms wel redelijk jaloers worden. hij zit op een school waar veel meiden zitten en is het soms ook weleens dat een meisje geinterreseerd in hem is enzo. Dan wil zij hem gauw weer zien blablabla. mijn vrienmd zegt dan wel dat ie mij heeft enzo, maar toch kan ik hier soms zo jaloers om worden. mijn vriend zegt dat ik me geen zorgen moet maken, maar af en toe heb ik weleens dat jaloerse-gevoel. we hebben al bijna 2 jaar, maar toch. het is niet 'ziekelijk' ofzo, maar achteraf voel ik me ook schuldigals ik jaloers ben geweest. herkennen jullie dat ook?
Oud 08-02-2005, 22:33
-Will-
-Will- is offline
Vroeger wel, nu kan ik iemand 100% loslaten. Als ik erachter kom dat er valsgespeeld is, dan is het wel meteen over, no hard feelings. Maar voordat ik iets serieus met een meisje begin moet ik haar al vrij goed kennen - en ik begin niets met iemand die ik niet vertrouw.

Maar als het alleen maar voor de leuk is maakt het me niet uit. Als ze maar lief voor me is, dan
Oud 08-02-2005, 22:40
Demo
Demo is offline
Niet echt snel jaloers.
Soms wel een beetje om dingen als een vriendin waar hij nou alweer naartoe moet enzo, maar dan niet eens echt omdat ik bang ben dat er wat tussen ze gebeurd, gewoon omdat ik dan eigenlijk meer tijd van hem wil. Het ligt ook vooral aan hoe goed ik me op dat moment voel of ik me er veel van aantrek. Als ik jaloers ben geweest voel ik me niet schuldig, in ieder geval niet tegenover een ander. Wel ben ik dan een beetje boos op mezelf omdat ik vind dat het niet moet.

Ik wou dat sommige mensen gewoon helemaal van mij alleen waren..:$
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 22:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Neen, ik ben niet snel jaloers, gelukkig. Ik zie van veel dingen zelf de lol ook nog wel in, haha. Als mijn vriend met een meisje zou staan praten of veel aandacht krijgt van meisjes of wanneer hij een beste vriendin heeft, haal ik m'n schouders op.. Of laat ik het het anders zeggen; ik word niet zo snel jaloers om hetgeen wat hij met meisjes doet, ik wantrouw eerder dan dat ik jaloers ben, en misschien vind ik dat eigelijk alleen nog maar irritanter. Het enigste wat bij mij nog weleens jaloerse gevoelens op wil roepen zijn dingen/mogelijkheden die ik niet heb, en hij wel.. Zo had ik vooral bij mijn exvriend dat ik jaloers was op het feit dat hij een hele hechte vaste vriendengroep had, en ik eigelijk alleen maar vage kennissen. Of van die dingen als hij kan lekker uitgaan, ik niet... geen idee waarom maar daar wil ik nog weleens de ziekte over hebben haha

Soms heb ik wel eens het gevoel dat ik teveel dingen tolereer, waardoor ik uiteindelijk vaak mezelf heb... Tis eerder een -ongemakkelijk, minder fijn - gevoel dan dat je het met "jaloers" kan bestempelen... En veelal is voor mij dat -ongemakkelijke/mindere fijne- gevoel niet genoeg reden om te zeggen "Liever niet, want.." Maja
Oud 08-02-2005, 23:14
tornedorush
tornedorush is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 08-02-2005 @ 23:28 :
tell us!

ik kan eerlijk gezegt soms wel redelijk jaloers worden. hij zit op een school waar veel meiden zitten en is het soms ook weleens dat een meisje geinterreseerd in hem is enzo. Dan wil zij hem gauw weer zien blablabla. mijn vrienmd zegt dan wel dat ie mij heeft enzo, maar toch kan ik hier soms zo jaloers om worden. mijn vriend zegt dat ik me geen zorgen moet maken, maar af en toe heb ik weleens dat jaloerse-gevoel. we hebben al bijna 2 jaar, maar toch. het is niet 'ziekelijk' ofzo, maar achteraf voel ik me ook schuldigals ik jaloers ben geweest. herkennen jullie dat ook?
nee dit i9s vrij normaal en gezond
ik ben het ziekelijke wel eens tegen gekomen,en dat is dit absoluut niet (voor verdere uitwijding over wat echt ziekelijk is moet je me maar pm'en )
Oud 08-02-2005, 23:22
-(L)-
Soms kan ik wel eens jaloers zijn, maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Maar meestal heb ik er geen last van.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 23:27
Cinamon
Cinamon is offline
De laatste tijd word ik echt heel snel jaloers. Nog wel steeds gezonde jaloezie natuurlijk. Maar goed, ja het is meestal 'other girl & him' situatie. Maar dat ja, ik weet niet, krijg ik altijd een minderwaardigheidscomplexje voor een half uurjte ofzo. Meer niet.
Oud 09-02-2005, 00:21
willow1
willow1 is offline
Ik ben spijtig genoeg ziekelijk jaloers... Ik weet niet hoe ik eraan kom en ook niet hoe ik ervan af kom... Daarbij komt dan nog dat ik een "open" relatie heb met een jongen. Dus je kan je wel voorstellen hoe ik me voel soms...
Oud 09-02-2005, 01:45
Verwijderd
Ja, maar ik begin het een beetje af te leren. Ik heb er meestal meer mezelf mee dan mn partner/degen waarover ik jaloers ben.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 07:16
Qamra
Qamra is offline
Neuh, buiten de gezonde jaloerzie om.
Oud 09-02-2005, 07:20
polichinelle
polichinelle is offline
Zelden.
Oud 09-02-2005, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 09-02-2005 @ 00:22 :
Soms kan ik wel eens jaloers zijn, maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Maar meestal heb ik er geen last van.
ON:
OF:happy happy joy joy *zing*
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 08:29
Verwijderd
jep, ik ben snel jaloers.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 08:35
Ymaeel
Ymaeel is offline
Ik ben vrij snel jaloers ja. Vooral als hij weer naar zijn ex toegaat ofzo (ze zijn nog vrienden) dan word ik helemaal gek. Niet omdat ik hem niet vertrouw maar omdat ik haar niet vertrouw omdat ze weleens dingen geprobeerd heeft zeg maar...

De ergste jaloezie is dus als hij naar die ex gaat de rest van de jaloezie is denk ik de gezonde
Oud 09-02-2005, 09:00
Kreator
Kreator is offline
Nee. Allesbehalve. Ben ook geen romanticus, heb meer zoiets van "als ze maar goed is in bed interesseert de rest me ook niet echt veel" in 95% van de gevallen
Oud 09-02-2005, 09:07
Misery
Misery is offline
Ik ben best wel jaloers geloof ik.
Oud 09-02-2005, 09:10
biep
biep is offline
ja. verschrikkelijk!
Oud 09-02-2005, 09:33
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Nogal...

Maar ik ben het aan het afleren, en dat lukt aardig, nooit gedacht!

Juist nu vrijdag gaat hij naar een message-party (en jullie weten allemaal wel wat dat is, veronderstel ik) en dan heb ik zo toch effe iets van: kon ik maar meegaan met hem.. Maar ach, ik vertrouw em, en leg em de volgende dag wel op de rooster.

En ik ga vrijdag gewoon ook lekker stappen, als hij dan toch niet bij mij komt (zie vorig topic)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 09:37
Verwijderd
Ja, ik ben vrij snel jaloers. Ookal ken ik d'r goed, vertrouw ik d'r en weet ik wat er aan de hand is, toch ben ik vrij snel jaloers.
Maar je doet er niets aan, leert er mee leven en wordt het vanzelf minder.
Het is geen vertrouwenskwestie, ik heb gewoon graag zoveel mogelijk aandacht, en als ik dat niet krijg word ik jaloers op degene die die aandacht wel krijgt.
Noem me maar een verwend egoïstisch kreng die teveel van z'n beste vriendin houdt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 10:05
Mucky
Mucky is offline
Ik ben heeel vlug jaloers.. Ik kan het zelf niet helpen..Daar komt ook nog 's bij dat ik vreselijk onzeker ben... Kdenk dat het daar wel mee te maken heeft. Maar ik probeer mijn jaloersheid wel weg te steken want ik denk niet dat het leuk is voor m'n vriend...Hij heeft zich al 's boos moeten maken omdat ik te jaloers ben..Hij denkt ook dat ik m'n niet vertrouw maar dat is niet zo zoals Olafant al zegt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 10:37
Verwijderd
Ik laat het niet blijken
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 10:43
Lorelei
Lorelei is offline
Nee. Beetje onzeker maar niet echt jaloers.
Oud 09-02-2005, 10:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 09-02-2005 @ 02:45 :
Ja, maar ik begin het een beetje af te leren. Ik heb er meestal meer mezelf mee dan mn partner/degen waarover ik jaloers ben.
ja dat heb ik ook haha
Oud 09-02-2005, 10:57
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik was altijd erg jaloers, vooral ook tijdens de relatie met mijn ex. Dat was echt heel erg vervelend en nergens voor nodig, omdat hij echt nooit vreemd zou gaan. Maar alleen al het idee dat hij een ander meisje leuk zou kunnen vinden, of wanneer er een hele mooie meid voorbij kwam.....

Maar nu, nu ik een nieuw vriendje heb, nergens last van! En dat is eigenlijk wél vreemd, want 't is best een lekker ding en hij heeft genoeg aanbod van andere meiden. Hij heeft ook met mij gezoend terwijl hij een ander vriendinnetje had (wat weinig voorstelde, maar toch...) Maar ik heb nu zoiets van hij heeft voor mij gekozen, hij vindt mij leuk, dus waarom zou ik me druk maken. Met zijn ex voel ik meer medelijden dat zij hem eigenlijk terugwil, dan dat ik jaloers ben. Heel vreemd, maar erg fijn!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben niet gauw jaloers. Mijn vriend woont 250 km van me vandaan en ik zie hem twee weekenden in de maand dus hij heeft alle gelegenheid om in de tussentijd van alles uit te spoken maar ik vertrouw hem dat ie dat niet doet. Als ie met een meisje van zijn klas ergens naar toe gaat maakt me dat ook niet zoveel uit. Dan ben ik hooguit jaloers dat hij iets leuks gaat doen en ik moet leren maar niet omdat ie met een ander meisje gaan. Daar vertrouw ik hem in.
Oud 09-02-2005, 11:08
EggeD
EggeD is offline
Hangt er vanaf hoe ik me voel, meestal, als ik lekker in m'n vel zit, niet. Anders kan ik wel jaloers worden.
Oud 09-02-2005, 11:13
luchtballon
luchtballon is offline
Vroeger wel, maar nu ik zelf ook wat 'losser' ben en inzie dat ik er ook niks mee bedoel gaat het beter
Oud 09-02-2005, 11:26
Verwijderd
Ik dacht altijd van niet, maar blijkt dat ik bij uitzonderingen ontieglijk jaloers kan zijn. Ik ben het gelukkig niet zo snel, daarvoor vertrouw ik hem genoeg.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:34
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
hmm.. ik ben altijd heel goed in doen alsof ik niet jaloers ben, terwijl ik het stiekem wel ben. Mijn vriendjes zaten altijd zo: =O ben je nooit jaloers ofzo? Maar eigenlijk was ik heel erg jaloers. Maar ik ben gewoon niet het type dat haar gevoelens uit, dus meestal hadden mensen niet door als ik jaloers was.
Oud 09-02-2005, 12:24
stout!
stout! is offline
Het valt wel mee, ik kan veel relativeren.
Oud 09-02-2005, 12:49
gurl19
gurl19 is offline
ik ben wel heel gauw jaloers.. als hij al met een meisje praat voel ik kriebels. Ik zeg dan natuulk niets!! Want dat moet echt wel kunnen!
Maar daar in tegen hou ik zelf wel van jongens uitdagen! opmerkingen maken etc. Dat botst dus heel erg eigenlijk, dus ik probeer dat niet te doen maja....
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 17:02
Wenomic
Wenomic is offline
Ja ben best snel jaloers, maar ik denk altijd in mezelf dat er niks aan de hand is enzo. Maar dat gevoel blijft wel
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 17:36
burgertrutje
burgertrutje is offline
Eerst niet, het is denk ik wel wat erger geworden. Niet zozeer als een vriend met iemand anders praat, of een vriendin ff een dag minder aandacht aan me besteed, maar meer als ze iemand anders belangrijker gaan vinden dan mij, hun dingetjes en ditjes en datjes bij iemand anders dumpen terwijl ik er toch graag voor ze wil zijn. Zo zit het bij vriendschappen
Met jongens en een relatie, praten, kijken ach dat boeit me niet zoveel. Dansen, zoenen of gewoon geen aandacht hebben daar erger ik me wel aan en dan word ik ook jaloers
Oud 09-02-2005, 18:21
saturday
saturday is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-02-2005 @ 11:37 :
Ik laat het niet blijken
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 18:23
Buffy
Buffy is offline
ik ben soms nog wat onzeker, en op die momenten wordt ik dan ook jaloers omdat ik mezelf dan aan het wegcijferen ben. normaal gesproken ben ik jaloers op de gezonde manier, in principe laat ik mijn vriend helemaal los; maar er blijven grenzen .
Oud 09-02-2005, 18:23
Luna
Luna is offline
Nee, jaloers ben ik niet echt zo snel.
Oud 09-02-2005, 18:46
snoopy
snoopy is offline
nou, het is heeeeel erg verbeterd! Ik was echt ziekelijk jaloers, en ben nu bijna nooit meer jaloers
Ben heel blij dat m'n jaloezie nu een hanteerbaar niveau heeft.
Oud 09-02-2005, 19:35
someone17
someone17 is offline
Ik ben ook best wel jaloers. Als een ander meisje aan hem zit word ik zo gek. Alleen het idee al! Van mijn vriendje afblijven Ook als andere meiden berichte sturen naar hem ben ik zeer jaloers. Laat het nooit merken en hoop dat hij zn verstand gebruikt.
Oud 09-02-2005, 19:41
Verwijderd
Nou, dat hangt erg van de situatie af. Als iemand me er reden voor geeft kan ik enorm jaloers worden, uiteindelijk.. maar in andere situaties ben ik het weer helemaal niet.

Op het moment is er een beetje iets gaande tussen mij en een jongen en bij hem ben ik totaal niet jaloers. Het maakt me weinig uit wat hij verder uitspookt en met wie. Bij een ex zat ik er eigenlijk ook helemaal niet mee toen hij was vreemdgegaan, doordat ik de situatie en hem wel snapte. Bij een andere ex was ik, vooral op het laatst, echter best wel jaloers doordat ik gewoon enorm onzeker van hem werd en hem niet meer vertrouwde door omstandigheden.

Dus tsja. Geen idee of ik nu het jaloerse type ben of niet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:49
Multilot
Multilot is offline
Heel soms, maar dan moet er wel wat aan vooraf zijn gegaan.
Verder zou het niet goed zijn als ik jaloers was, want dan zou ik mezelf een boel dingen moeten verbieden die ik veel te gezellig vind!
Oud 09-02-2005, 21:00
zeep007
zeep007 is offline
ja, ik ben een ziekelijk jaloers bezitterig kreng
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 21:32
Anaïs
Anaïs is offline
mja jammer genoeg wel... 'k Ben nogal vatbaar voor het groene monster, maar meestal verberg ik het wel...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 21:39
Geomancer
Geomancer is offline
Helaas ook wel vaak jaloers.Vooral als ik mn vriendin met een andere jongen zie praten en lol hebben zie ik groen van jaloezi,ookal heeft mijn vriendin daarvoor meer lol met mij gehad.Ik verberg gewoon mijn jaloezi,maar het is er wel
Oud 09-02-2005, 22:36
Verwijderd
Valt mee, ligt er ook aan hoe mijn relatie met een jongen is. ALs ik hem 100% vertrouw zal ik niet zo snel jaloers zijn, eerder bang om m kwijt te raken.
Maar opzich kan ik wel jaloers zijn, maar ligt ook aan de situatie waarom het gaat.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 23:07
Vice
Vice is offline
Soms kan ik wel jaloers worden, maar dat komt vooral omdat ik onzeker ben.
Oud 09-02-2005, 23:51
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Tot nu toe maar bij 1 vriendje echt jaloers geweest. Ik voelde me eigenlijk bijna nooit schuldig omdat het over het algemeen een terechte jaloezie/wantrouwen was.
Oud 10-02-2005, 08:32
waves
waves is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-02-2005 @ 08:16 :
Neuh, buiten de gezonde jaloerzie om.
Oud 10-02-2005, 09:46
monolo
monolo is offline
Citaat:
Vice schreef op 10-02-2005 @ 00:07 :
Soms kan ik wel jaloers worden, maar dat komt vooral omdat ik onzeker ben.
Oud 10-02-2005, 09:58
Verwijderd
Gauw een heel klein beetje. Nooit echt jaloers, maar daar heb ik ook nooit aanleiding toe.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 10:12
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik denk dat iedereen wel is een klein beetje jaloers is, en dat kan ook niet echt kwaad zolang het maar niet TE is.. want Te is nooit goed
Reageren

Regels voor berichten