Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verpats dat Speedtouchmodel voor een euri of 30 en schaf fijn een wireless ADSL router aan. --> http://www.tweakers.net/pricewatch/75488 of zo. (http://www.linksys.com/international...oid=6&ipid=371)
En ja, je zult niet zo hèrt kunnen bloazen vergeleken met 100mbit UTP, maar of je 't echt merkt.. Nou, ik denk het niet. Helemaal niet met Wanadoo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij kan het wel gewoon met je oude modem. Als ik jou was zou ik dus alleen die router kopen en kijken of hij met je ouwe modem werkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Less is more is mijn motto. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik gewoon ping naar mn router dan komt er meestal als gemiddelde 1 of 2 ms uit, terwijl als ik met mijn andere pc (die dus wel een draadje naar de router heeft liggen) naar mn router ping komt er als maximum minimum en gemiddelde 0 ms uit, dit kan in de werkelijkheid natuurlijk niet, maar het geeft wel aan dat bedraad toch sneller is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar 5ms bij je latency kan voor gamen wel degelijk uitmaken, in hoeverre dat aanleiding is om toch voor een bedraad netwerk te gaan moet je zelf beslissen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een potje Quake III verlies je niet op 5ms. Als dat wel 't geval is ben je gewoon ge0wn3d en wil je 't niet erkennen. "Eeehh ja verdorie, als ik nou een 5ms snellere ping had gehad, had ik je dik ingemaakt!!!!!11111". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, overhyped, overhyped. Modem plus router donderstraal je ergens in de meterkast en klaar is je kunstgebit. Scheelt weer kabels, wat weer goed is voor de WAF. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[ADSL] draadloos internet CaptainCaveman | 27 | 26-06-2007 23:29 | |
Software & Hardware |
[netwerk] Draadloze router achter router Atje85 | 12 | 12-06-2006 14:09 | |