Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 18:37
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
ja je leest het goed ik heb al 1 jaar een relatie met mn vriend.Daarvoor had hij een relatie van 2 jaar achter de rug waar die best kapot van was ..maar hij is haar al 'vergeten' zegt hij ik geloof het zeer zeker.Maar ik probeer steeds die dame vergeten en de gedachte dat zij ook wat hem heeft gehad ik ben echt jarloers op haar ik zoek heel veel info over haar want van hem krijg ik niks los,weet wel dta ze vreemdwas gegaan en dan vergelijk ik haar foto met mij en ik geef haar pic over msn en zeg dan wat vind je van haar ..pfffffff ik weet dat het allang uit is ruim 1.4 maanden maar ik heb nog het gevoel alsof ik met haar aan het ben concurreren TERWIJL ze niet eens in the picture is we hebben elkaar nooit gezien ??..Als ik naar hem kijk zie ik gelijk die ex voor me ( dan op pic) en zo van ja hoe zou zij dat gedaan hebben..mischien ben ik wel Geobsedeerd door haar

ps. ze heeft al 1jaar een andere vriend

wat heb ik

Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 18:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2004, 18:39
ilse
ilse is offline
je bent jaloers .

neej, ff serieus. je moet het toch echt loslaten, probeer te bedenken dat hij voor jou heeft gekozen en dat het met haar al lang over is!! je hoeft niet met haar te vergelijken, helemaal niet als je al een jaar met hem bent. vertrouw in jezelf!!
Oud 02-11-2004, 18:40
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik weet het! ik weet het!

je bent.............. onzeker
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 18:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 02-11-2004 @ 18:40 :

en té jaloers
Oud 02-11-2004, 18:43
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
owww shit en hoe kom ik ervan af?????????
Oud 02-11-2004, 18:44
ilse
ilse is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 02-11-2004 @ 19:40 :

surprise surprise...
denk dat ze dat wel weet.
maar dat is inderdaad precies onzekerheid, en daar kan je zooo veel aan doen... maar is heel veel werk en vaak werkt het niet...

tsja..
Oud 02-11-2004, 18:44
Qimm
Qimm is offline
tja....

das een lastige
Oud 02-11-2004, 18:45
ilse
ilse is offline
met de zoekfunctie moet er vast wel een boel te vinden zijn!!
Oud 02-11-2004, 18:50
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 02-11-2004 @ 19:44 :
daar kan je zooo veel aan doen... maar is heel veel werk en vaak werkt het niet...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 19:02
Cookie
Cookie is offline
ik denk dat je erachter probeert te komen waarom je vriend nu voor jou heeft gekozen en niet meer voor haar.....of jij te vergelijken bent met haar en hij jou daarom heeft.......onzekerheid idd.....probeer er toch met hem over te praten.
Oud 02-11-2004, 22:03
Anaďs
Anaďs is offline
Mijn vriend, waarmee ik nu al jaar en 5mnd samen ben, heeft het er soms ook moeilijk mee dat ik voor hem al een serieuze relatie van ruim een jaar heb gehad. Meestal wil hij het niet laten merken, maar dan zie ik het wel in zijn blik dat hij eraan denkt.

Niet dat hij stikjaloers is of zo, kweet niet precies hoe hij zich erover voelt. Hij kende de jongen in kwestie ook, wat het misschien niet makkelijker maakt. Mja, 'k probeer hem telkens weer duidelijk te maken dat ik alleen maar hem wil!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 22:15
Verwijderd
Onzeker én jaloers
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 23:24
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
OMG! Heb ong. hetzelfde.. Mijn vriendje (Nog niet zo lang) is heel erg goed bevriend met een ex van een aantal jaar geleden. Volgens hem betekent zij meer voor hem dan zijn moeder
Ze bellen ontzettend vaak en smsen minstens 10 keer per dag. Laatst stond ze 'toevallig' voor de deur (ze woont twee uur reizen bij hem vandaan) en hebben samen film gekeken ofzo.. Op de een of andere manier vertrouw ik het echt absoluut niet! Maar weet ook niet hoe ik er tegenover hem mee om moet gaan, misschien stel ik me wel heel erg aan.. Mjah, aan de andere kant

Weet het iig echt niet meer.. Misschien kan iemand helpen? Is het normaal om zo vaak te bellen (minstens uur per dag) en zoveel te smsen?

*zucht*
Oud 02-11-2004, 23:39
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
KusjeJusje schreef op 03-11-2004 @ 00:24 :
OMG! Heb ong. hetzelfde.. Mijn vriendje (Nog niet zo lang) is heel erg goed bevriend met een ex van een aantal jaar geleden. Volgens hem betekent zij meer voor hem dan zijn moeder
Ze bellen ontzettend vaak en smsen minstens 10 keer per dag. Laatst stond ze 'toevallig' voor de deur (ze woont twee uur reizen bij hem vandaan) en hebben samen film gekeken ofzo.. Op de een of andere manier vertrouw ik het echt absoluut niet! Maar weet ook niet hoe ik er tegenover hem mee om moet gaan, misschien stel ik me wel heel erg aan.. Mjah, aan de andere kant

Weet het iig echt niet meer.. Misschien kan iemand helpen? Is het normaal om zo vaak te bellen (minstens uur per dag) en zoveel te smsen?

*zucht*
ik zelf persoonlijk vind het niet normaal dat je zo vaak gaat bellen en smsen naar je ex. contact houden oké, maar bij mij gaat er toch iets rinkelen als ze 10 keer per dag op en neer smsen.
Oud 02-11-2004, 23:53
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
KusjeJusje schreef op 03-11-2004 @ 00:24 :

*zucht*
Jij hebt helemaal niet ongeveer hetzelfde, iLaySha_007 maakt een punt van niets, jij hebt echt iets om je druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 23:54
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Dat vond ik ook, maar volgens hem snapte ik hun vriendschap niet.. Daar legde ik me toen maar bij neer, maar ik kan het toch niet uit mn hoofd zetten
Oud 02-11-2004, 23:56
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 03-11-2004 @ 00:53 :
Jij hebt helemaal niet ongeveer hetzelfde, iLaySha_007 maakt een punt van niets, jij hebt echt iets om je druk over te maken.
Hmmm.. hoopte meer op iets van: "'Neeh joh, hartstikke normaal dat ze zo achterlijk veel contact hebben"
Mjah, dat zat er natuurlijk niet echt in...

*Voelmekut *
Oud 03-11-2004, 06:38
Verwijderd
Jaloerzie, onzekerheid denk ik zoals eerder genoemd ja. maar eigenlijk snap ik je ook wel, ik denk dat jij zoveel om je vriend geeft dat je onzeker wordt of hij jou wel bijzonder/leuk genoeg vindt?
Toch denk ik dat je het gewoon los moet laten, zeker als hij zelf aangeeft dat hij over haar heen is. Het is verleden tijd, hij is nu met jou.

en @ gespleten geest, ergens vind ik het niet normaal dat hij zoveel belt en sms't. Maar is het echt uit vriendschappelijk oogpunt, of zou het weer wat kunnen worden? Hij heeft natuurlijk een relatie met haar gehad, kent haar goed dat geeft toch een band. Maar dan nog vind ik het een beetje apart dat er zoveel gebelt en sms't wordt . Ik denk dat je een keertje moet praten met je vriend, maar ik zou me niet te veel zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 09:11
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Anaďs schreef op 02-11-2004 @ 23:03 :
Mijn vriend, waarmee ik nu al jaar en 5mnd samen ben, heeft het er soms ook moeilijk mee dat ik voor hem al een serieuze relatie van ruim een jaar heb gehad. Meestal wil hij het niet laten merken, maar dan zie ik het wel in zijn blik dat hij eraan denkt.

Niet dat hij stikjaloers is of zo, kweet niet precies hoe hij zich erover voelt. Hij kende de jongen in kwestie ook, wat het misschien niet makkelijker maakt. Mja, 'k probeer hem telkens weer duidelijk te maken dat ik alleen maar hem wil!
ik herken dit wel. Mijn vriend heeft namelijk voor mij een serieuze realtie van 2 jaar met mijn beste vriendin gehad. Das niet leuk, ik heb namelijk alles tussen hun ook meegemaakt.
Toen ik wat met hem kreeg was het dan wel meer dan een jaar uit, maar toch, je blijft er bij nadenken. Hun hebben heel veel met elkaar meegmaakt, ik ben niet zijn 1e grote liefde.

DAs wennen, maar hij zegt dat hij heeft geleerd wat hij absoluut niet wil door die relatie en dat het veel leuker en spannender is met mij, en dat het tussen ons wel goed werkt. ( wonen ook samen) dus ik geloof hem daar wel op.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 09:43
Verwijderd
ik begrijp hoe je je voelt topicstarter. ik heb er ook last van (gehad).. zij hadden al 2,5 jaar verkering gehad, maar het ging niet meer tussen hun. maar ik heb hun wel een paar keer samen gezien toen ik al verliefd op hem was. en ook daar heb ik nog steeds een beetje moeite mee.. ik had ze liever nooit samen gezien. gelukkig begon hij mij ook leuk te vinden en maakte hij het uit met haar en kregen wij wat. Dat is nu alweer bijna 2 jaar geleden. in het begin bleef ik me afvragen of ik nou echt leuker was, en wat zij allemaal hebben gedaan.. hij was haar eerste en zij was zijn eerste en dat voelt ook kut, want ik wilde dat we elkaars eersten waren.. en als we ergens heen gaan, bijv naar amsterdam, dan vraag ik mij af of zij ook daar op die plek zijn geweest of bijv. samen in het cafe. ik maakte mezelf er ook helemaal gek mee!

maar mijn vriend heeft me zo vaak verteld dat ik zijn ware ben. hij had 2,5 jaar met haar, maar hij wist al dat hij niet voor altijd bij haar wilde blijven. dus toen hij mij ontmoette, wilde hij mij met mij verder. en binnen een jaar woonden we al samen. dus toen wist ik dat het goed zat tussen ons! en die jaloerse gevoelens die heb ik nu haast niet meer, maar soms komen ze nog even boven..

wil je met iemand erover praten, dan mag je me altijd pm-en of mailen hoor
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 11:38
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
ja soms denk ik dat hij met mij heeft genomen om die dame te vergeten ik weet het niet ...
Oud 03-11-2004, 12:07
Verwijderd
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 03-11-2004 @ 12:38 :
ja soms denk ik dat hij met mij heeft genomen om die dame te vergeten ik weet het niet ...
Nou ja, hij zegt dat hij haar vergeten is, dus op zich is dat gelukt.
Nu jij nog.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 12:15
saturday
saturday is offline
Ja mijn vriend heeft ook regelmatig contact met zn ex, waar hij een jaar mee gehad heeft. Ze zitten nu ook bij elkaar in de klas en hebben tussenuren samen. Dat vind ik ook niet echt leuk.
Ik heb mezelf en haar ook wel vergeleken. Misschien komt dat ook wel omdat hij dat in het begin van onze relatie ook deed. (hij vergeleek mij met zn exen en vertelde dat tegen mij)
Ik heb nu bijna 1,5 jaar met hem en soms denk ik er ook wel eens aan. Vooral als die ex weer begint met grapjes/opmerkingen over wat hun meegemaakt hebben samen.
Dus ik weet ongeveer wat je voelt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 17:05
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 02-11-2004 @ 19:37 :
ja je leest het goed ik heb al 1 jaar een relatie met mn vriend.Daarvoor had hij een relatie van 2 jaar achter de rug waar die best kapot van was ..maar hij is haar al 'vergeten' zegt hij ik geloof het zeer zeker.Maar ik probeer steeds die dame vergeten en de gedachte dat zij ook wat hem heeft gehad ik ben echt jarloers op haar ik zoek heel veel info over haar want van hem krijg ik niks los,weet wel dta ze vreemdwas gegaan en dan vergelijk ik haar foto met mij en ik geef haar pic over msn en zeg dan wat vind je van haar ..pfffffff ik weet dat het allang uit is ruim 1.4 maanden maar ik heb nog het gevoel alsof ik met haar aan het ben concurreren TERWIJL ze niet eens in the picture is we hebben elkaar nooit gezien ??..Als ik naar hem kijk zie ik gelijk die ex voor me ( dan op pic) en zo van ja hoe zou zij dat gedaan hebben..mischien ben ik wel Geobsedeerd door haar

ps. ze heeft al 1jaar een andere vriend

wat heb ik
ik heb een beetje tzelfde probleem, en weet echt goed wat je voelt. Mijn vriend heeft namelijk heel veel vriendinnen gehad voor mij, en nu nog lopen dr veel meiden achter hem aan, ik wil er liever ook niet aan denken wie die allemaal heeft gehad, en ik ben ook bang dat ze knapper waren dan ik.
ík vind het ook een vervelend gevoel dat hij al met 5 meiden naar bed is geweest voor mij, ik heb dan het gevoel of ik de zoveelste ben ...maarja met die 5 had hij niiks maar toch ik heb het idee dan dan de seks tussen ons hem niet zoveel doet omdat hij al zoveel meidem heeft gehad :-(
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:21
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 03-11-2004 @ 18:05 :
ik heb een beetje tzelfde probleem, en weet echt goed wat je voelt. Mijn vriend heeft namelijk heel veel vriendinnen gehad voor mij, en nu nog lopen dr veel meiden achter hem aan, ik wil er liever ook niet aan denken wie die allemaal heeft gehad, en ik ben ook bang dat ze knapper waren dan ik.
ík vind het ook een vervelend gevoel dat hij al met 5 meiden naar bed is geweest voor mij, ik heb dan het gevoel of ik de zoveelste ben ...maarja met die 5 had hij niiks maar toch ik heb het idee dan dan de seks tussen ons hem niet zoveel doet omdat hij al zoveel meidem heeft gehad :-(
5 die van mij met wel 8 plus ik 9
*LANGE LANGE ZUCHTTTTTTTTTTTTTTTT *
Reageren

Regels voor berichten