Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() surprise surprise... denk dat ze dat wel weet. maar dat is inderdaad precies onzekerheid, en daar kan je zooo veel aan doen... maar is heel veel werk en vaak werkt het niet... tsja..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mjah, dat zat er natuurlijk niet echt in... *Voelmekut ![]()
||
Citaat:
Toen ik wat met hem kreeg was het dan wel meer dan een jaar uit, maar toch, je blijft er bij nadenken. Hun hebben heel veel met elkaar meegmaakt, ik ben niet zijn 1e grote liefde. DAs wennen, maar hij zegt dat hij heeft geleerd wat hij absoluut niet wil door die relatie en dat het veel leuker en spannender is met mij, en dat het tussen ons wel goed werkt. ( wonen ook samen) dus ik geloof hem daar wel op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu jij nog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ík vind het ook een vervelend gevoel dat hij al met 5 meiden naar bed is geweest voor mij, ik heb dan het gevoel of ik de zoveelste ben ...maarja met die 5 had hij niiks maar toch ik heb het idee dan dan de seks tussen ons hem niet zoveel doet omdat hij al zoveel meidem heeft gehad :-( |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*LANGE LANGE ZUCHTTTTTTTTTTTTTTTT ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen met gevoelens voor ex..wat moet ik doen? _Beam | 6 | 29-01-2013 14:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #110! indigo | 500 | 19-06-2010 16:35 | |
Liefde & Relatie |
ex Priyanka | 18 | 06-01-2008 14:21 | |
Liefde & Relatie |
liefde voor je ex? Verwijderd | 24 | 05-03-2007 16:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex.. Verwijderd | 6 | 11-02-2004 19:31 |