Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 19:20
italianboy
italianboy is offline
Wie het claxoneren der Turkenparade tot zich hoort komen, waant zich gelijk in de wereld van onze broeders; metgezellen van de kuil waar in we leven.
Nu ik mij in Turkije waan, toeter ik door de straten van Istanbul, het anders zo rustige, en altijd pittoreske stadje dat Turkije enigzins positief bekend maakt. Ik wapper met mijn 3 bij 2 meter grote Nederlandse vlag en scheld politieagenten uit.
Ik wens Allah voorspoed toe en hoop dat turkije ook een keertje in de halve finale van een WK zal staan, net als Nederland nu. Ik vind het zo zielig dat een volk(zoals ik een van het Nederlandse volk ben) in een ander land moet gaan toeteren, omdat zij zelf geen triomfen kennen op een wk. Ik toeter in Istanbul voor alle turken. Ik toeter om Allah gunstig te stemmen voor de finale, hoe meer ik op mijn stuur ram, hoe beter hij gestemd is.
Voor het stoplicht word ik bekogeld met sinaasappelen. De mensen in Istanbul begrijpen niet dat ik feestvier, omdat mijn Turken ontvangend land gewonnen heeft. "Allah help me, ik toeter voor jou!"
Advertentie
Oud 25-06-2002, 21:22
konflict
konflict is offline
Als ik Uw werk analyseer zie ik een duidelijke terugkeer van het thema 'buitenlanders'. Ik neem aan dat U met deze thematiek een dieperliggende gedachte wilt delen met ons, een idee waar we naar moeten zoeken. Na het langdurig bestuderen van dit stuk ben ik vrijwel zeker van het feit dat 'buitenlanders' gezien moeten worden als de onzekerheid van de menselijke ziel. Het veelvuldig voorkomen van 'toeter' is natuurlijk een directe referentie aan de zinloosheid van ons leven, die opgevuld kan worden met de zoektocht naar de zin.

Maar verder is 't een zeer vet verhaaltje
Koele schrijfstijl.
Oud 25-06-2002, 22:43
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
konflict schreef:
Als ik Uw werk analyseer zie ik een duidelijke terugkeer van het thema 'buitenlanders'. Ik neem aan dat U met deze thematiek een dieperliggende gedachte wilt delen met ons, een idee waar we naar moeten zoeken. Na het langdurig bestuderen van dit stuk ben ik vrijwel zeker van het feit dat 'buitenlanders' gezien moeten worden als de onzekerheid van de menselijke ziel. Het veelvuldig voorkomen van 'toeter' is natuurlijk een directe referentie aan de zinloosheid van ons leven, die opgevuld kan worden met de zoektocht naar de zin.

Koele schrijfstijl.

ik denk dat jij nooit aan fatsoenlijk werk zal komen als je zo doorgaat

Dat ik het vaak over buitenlanders heb is, omdat je er prachtige woordgrappen mee kan uithalen, waar de meesten om gniffelen..
Oud 26-06-2002, 13:58
Gewoon ik.
Gewoon ik. is offline
Hilariteit ten top!!

Moet zeggen dat ik er idd erg om kan lachen, hoe verzin je zoiets??
Oud 01-07-2002, 23:23
Ninnoc
Ninnoc is offline
geweldig! herinner me nog een stukje over allochtonen waarmee de hoofdpersoon aan de lopende band stond. deed me dit meteen aan denken. Even goed (misschien zelfs beter)
Oud 07-11-2004, 21:41
halilo
halilo is offline
Citaat:
even voor italianboy
1. je bent geen nederlanders maar een italiaan, dud eat lul je
2. denk je dat wij hier topics openen , omdat we paar jaar geleden 3e werden bij world cup en dat nl niet eens mee mocht doen, nee dat doen we niet.

ik zie veel topics waarin haat voor buitenlanders voorkomt, doe dit niet jongens, er ontstaat haat tussen nederlanders en buitenlanders, waarom doen jullie zo

dit is toch beter:

Oud 07-11-2004, 21:55
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
iedereen moet gewoon superveel blowen, dan hoef je geen topics meer te uppen
Oud 07-11-2004, 22:50
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
konflict schreef op 25-06-2002 @ 22:22 :

Koele schrijfstijl.
oldskool
Oud 07-11-2004, 23:07
GRRR
GRRR is offline
zomaar oude topics omhoog halen

italianboy is allang niet meer onder ons

ik heb hem doodgestoken en daarna beschoten
Oud 08-11-2004, 06:49
Type
Type is offline
juischt, 2 jaar oude topics uppen is kinda nutteloos mate.

Regels voor berichten