Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
probeer er eens achter te komen wat die jongen eventueel van jou vindt, en dan kun je het allicht proberen he? Als het zo lang geleden is dat je iemand leuk vond, en nu het dan weer min of meer zo is, zou ik er voor gaan. Ik bedoel: niet geschoten is altijd mis, toch?
succes |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je al goed met hem omgaat, moet je dat gewoon versterken. Zoek hem vaak op, in het uitgaan, op school, of waar je hem ook ziet. Zorg ervoor dat de band hechter wordt en als hij dan ook geïnteresseerd in jou is komt de rest vanzelf, tenminste dat is mijn ervaring. Gewoon in eerste instantie alleen vriendschap verwachten, dan ben je het natuurlijkst en het meest op je gemak.
|
![]() |
|
![]() |
Maybe is het gewoon sex appeal, dan zie je IETS in een jongen maar je weet niet precies wat...zo van 'hij heeft wat' maar ik zou je er niet druk om maken en even wennen aan het gevoel en er van proberen te genieten!
En natuurlijk proberen te checken wat hij van jou vindt of course...suc6!! doei! |
![]() |
|
dank jullie wel
Ik wil ook wel weten wat hij van mij vindt. Maar ik ben zo ongedurig wil dat het liefste nu meteen weten. Maar zoiets ga ik ook niet vragen!!! Ik moet zoals nare man al zegt gewoon eerst zorgen dat er misschien iets van vriendschap komt. Ik denk dat ik dat maar ga proberen, al weet ik van mezelf niet of dat lukt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet meer wat ik er mee aan moet :( Jo_Do | 10 | 17-10-2013 14:17 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic # 137 Hawahaai | 497 | 05-11-2008 07:34 | |
Liefde & Relatie |
constant aantrekken, afstoten LA BLADIRA | 17 | 03-03-2007 03:12 | |
Psychologie |
'k Weet niet meer wat ik met mezelf moet beginnnen. phensicske | 35 | 19-11-2004 19:32 |