Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2002, 10:12
Loesje
Loesje is offline
Het verhaal:

Ik heb echt al heel lang neimand meer leuk gevonden, en echt het idee gehad van met deze jongen wil ik wat mee. Maar nu sinds een tijdje ben ik weer een beetje gek van een jongen. Maar ik weet zelf eigenlijk niet waarom.

Ik vind het qua uiterlijk niet echt super aantrekkelijk, hij is wel leuk maar niet echt heel bijzonder. Qua uiterlijk zou ik dan in eerste instantie niet op hem vallen. Maar ik heb hem beter leren kennen, en op de manier zonder dat ik het echt zo gemerkt heb is er een gevoel in geslopen dat ik hem toch wel echt leuk vind. Maar ik weet nou niet zo goed wat ik hier mee aan moet??
Oud 23-03-2002, 10:27
CareZz
CareZz is offline
ik zou tog met hem gaan als zijn innerlijk jouw wel bevalt.. waarom zou het dan nie kunne?? je hoeft tog nie altijd op uiterlijk te vallen als een jongen een goed uiterlijk heeft en een goe innerlijk dan heb je da gewoon mooi meegenomen..
dus ik zou het wel proberen..
Oud 23-03-2002, 11:28
CleoWoman
CleoWoman is offline
Citaat:
CareZz schreef:
ik zou tog met hem gaan als zijn innerlijk jouw wel bevalt.. waarom zou het dan nie kunne?? je hoeft tog nie altijd op uiterlijk te vallen als een jongen een goed uiterlijk heeft en een goe innerlijk dan heb je da gewoon mooi meegenomen..
dus ik zou het wel proberen..
helemaal mee eens....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 13:04
Verwijderd
probeer er eens achter te komen wat die jongen eventueel van jou vindt, en dan kun je het allicht proberen he? Als het zo lang geleden is dat je iemand leuk vond, en nu het dan weer min of meer zo is, zou ik er voor gaan. Ik bedoel: niet geschoten is altijd mis, toch?
succes
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 13:59
Verwijderd
Als je al goed met hem omgaat, moet je dat gewoon versterken. Zoek hem vaak op, in het uitgaan, op school, of waar je hem ook ziet. Zorg ervoor dat de band hechter wordt en als hij dan ook geïnteresseerd in jou is komt de rest vanzelf, tenminste dat is mijn ervaring. Gewoon in eerste instantie alleen vriendschap verwachten, dan ben je het natuurlijkst en het meest op je gemak.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 14:19
browneyes
browneyes is offline
Maybe is het gewoon sex appeal, dan zie je IETS in een jongen maar je weet niet precies wat...zo van 'hij heeft wat' maar ik zou je er niet druk om maken en even wennen aan het gevoel en er van proberen te genieten!
En natuurlijk proberen te checken wat hij van jou vindt of course...suc6!!
doei!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 11:59
Loesje
Loesje is offline
dank jullie wel

Ik wil ook wel weten wat hij van mij vindt. Maar ik ben zo ongedurig wil dat het liefste nu meteen weten. Maar zoiets ga ik ook niet vragen!!! Ik moet zoals nare man al zegt gewoon eerst zorgen dat er misschien iets van vriendschap komt. Ik denk dat ik dat maar ga proberen, al weet ik van mezelf niet of dat lukt!
Reageren

Regels voor berichten