Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja ik vlieg naar Stansted en ben vorige keer voor ongeveer hetzelfde bedrag naar Gatwick gevlogen. En om meteen op alle vragen antwoord te geven: het is inclusief luchthavenbelastingen.
En sweetlian dit is de trein die van Stansted naar Liverpool Street Station in Londen rijdt; treininfo . Duurt ongeveer 45 minuten en de prijzen staan op de site.
||
Citaat:
Luchthavenbelsating is bijv ook één van de redenen dat maatschappijen als Easyjet en Basiq Air op kleinere vliegvelden vliegen. Bijv. luchthavenbelasting is op Heathrow 3x zo duur als op Luton.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanaf luton gaat het zo ; Je stapt uit, pakt je koffer loopt naar de gratis shuttelbus en dan brengt deze je binnen 5 minuten bij de trein. Je hebt voor 9 pond een retourtje geloof ik (voor als je ook weer terug wil ![]() Ik vond het makkelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Om 11:15 plaatselijke tijd raken de wielen van de Ryanair-737 vanuit Groningen - bestaat niet meer ![]() Nog eens vijf minuten later ben je in de aankomsthal van Stansted, pak je je koffer, loop je door de controle en wil je in de trein die niet rijdt. Geen optie dus, maar er is wel een bus en na het kopen van de tickets zit je al snel in de shuttle van de National Express. Zodra die bus vol zit, kruipt een of andere Eddy Murphy achter het stuur. Eddy heeft er zin in en brengt je binnen een uur naar je hotel. Ook makkelijk, maar net even anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|