Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 18:38
flappie2003
flappie2003 is offline
heej,

ik heb hier al eerder een topic van geopend, maar op dat topic is voor het laatst gereageerd in oktober en aangezien ik niet oude topics terug mag halen, start ik hier wel een nieuwe =) .. ik vroeg me dus af of iemand toevallig nog tips voor me had hoe ik het beste Fawful kan verslaan? ik ben nu in bowser's castle en bijna op t eind. ik moet nu nog dat irritante fawful beest verslaan + bowletta en cackletta. maar ik kom nooit verder bij dat fawful beest. weet iemand hoe je het beste dat beest kan verslaan, welke attacks je het beste kan gebruiken en wanneer je jezelf het beste mushrooms kan voeren enz enz??

alvast bedankt =)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2005, 18:43
Onorthodox
Onorthodox is offline
Wedden dat ze nu beginnen te zeuren dat je je andere topic had moeten uppen.

Tis ook nooit goed
Oud 20-06-2005, 19:06
foefighter
foefighter is offline
zou even op gamefaqs.com kijken daar staan wel handig dingen op.
ik weet even niet meer welke baas dat ook alweer was het is al een tijdje geleden dat ik hem heb uitgespeeld
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 19:59
flappie2003
flappie2003 is offline
ik heb al wel op gamefaq.com gekeken en daar een aantal walktroughs bekeken, maar ik word gek van dat verrekte engels. daardoor kan ik juist de nodige details niet goed vertalen. en daar staat alleen dat je de beste bros attack of zo moet gebruiken, maar ik zou niet weten welke de beste is..

het is dat hulpje van die cackletta of zo. ik neem aan dat je nog wel weet wie cackletta is? waar alles om draait? nou, die had altijd zo'n irritant wezentje bij zich, dat is dus Fawful. na fawful hoef je alleen nog bowletta en cackletta te verslaan. de 2 moeilijkste dus. =S
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 20:46
Maxic
Maxic is offline
Klopt.. daar ben ik idd ook afgehaakt bij dat spel.. maar ik wil best even voor je kijken bij Gamefaqs.. ik lees engels bijna even goed als Nederlands..
Oud 20-06-2005, 21:26
foefighter
foefighter is offline
ja kan wel.
misschien moet je nog even een paar levels er bij trainen dat je wat sterker bent. en idd gewoon een bros aanval gebruiken die je goed kan en veel schade doet.
en proberen veel te ontwijken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 23:28
flappie2003
flappie2003 is offline
Citaat:
Maxic schreef op 20-06-2005 @ 21:46 :
Klopt.. daar ben ik idd ook afgehaakt bij dat spel.. maar ik wil best even voor je kijken bij Gamefaqs.. ik lees engels bijna even goed als Nederlands..
ok, als je dat zou willen doen? zou wel aardig zijn, maar je hoeft niet veel moeite te doen als je geen tijd hebt of zo hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 18:27
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Als je de advance bors attacks weet is het allemaal simpel te doen:

Hij gaat eerst in zijn stomme apparaat zitten.
Begin met Mario de Chopper Bros (normaal) te doen, zodat hij heel vaak geraakt wordt. Dan zal Fawful iets zeggen als "You have annoying persistence and now you eat this!" en dan komen er 5 roze ballen om zijn machine heen die Mario kan kapotslaan met de hamer.
Nadat dit is gebeurd heeft hij last van oververhitting en komt hij er flapperend uit.
Als je nu de bros attacks goed kent kan je hem in deze beurten waarin hij niks doet doodmaken door met Luigi de Advanced Bros attack met de hamer te doen (Dat hij Mario als bal naar de tegenstander slaat) en met Mario doe je de Fire Bros Advanced (als je deze niet hebt, gewoon de sterkste Bros die je hebt).

Lukt het niet in 1 keer, gewoon weer met Mario de Chopper Bros doen. Dan zullen er wel meer van die roze ballen rondvliegen, maar daar kom je wel doorheen

Ik was overigens met beide gasten level 35.
Oud 23-06-2005, 12:20
flappie2003
flappie2003 is offline
ok, heel erg bedankt! ik heb al die bros attacks die jij beschrijft wel en mijn gasten zijn allebei van level 37, dus dan moet t wel lukken dacht ik zo. ik ga t nu proberen. ik heb mario ook zo'n hamer gegeven, die niet kan vallen of zo.

enne, heb je ook nog een speciale tactiek gebruikt bij bowletta en cackletta? =P
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 21:42
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Bowletta niet echt, dat is gewoon recht-toe-recht-aan.

Cackletta één tip:
Doe de armen eerst!

Zie er verder maar eerst zelf uit te komen
Oud 26-06-2005, 16:18
Verwijderd
Hoe kom je eigenlijk over dat water. Volgens mij moet je surfen ofzo. Ik weet niet meer precies waar in het verhaal, want ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Maar je kunt nu wel de 2de hamerupgrade halen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 18:09
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
@rne schreef op 26-06-2005 @ 17:18 :
Hoe kom je eigenlijk over dat water. Volgens mij moet je surfen ofzo. Ik weet niet meer precies waar in het verhaal, want ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Maar je kunt nu wel de 2de hamerupgrade halen.
Spoiler

Nadat je de 2e hamerupgrade hebt gehad, loop je vanaf Beanbean (de stad, weetjewel) helemaal naar het oosten. Als je niet meer verder kan lopen (en in de buurt van een gele pijp, ergens eronder geloof ik) zie je als het goed is een zwart rotsblok. Dat kan je dan nu eindelijk kapotslaan. Sla Luigi in de gleuf die je ziet en je kan surfen over het water.

Misschien moet ik zelf ook wel eens zo'n faq maken, ware het niet dat ik er helemaal geen tijd voor heb
Reageren

Regels voor berichten