Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2004, 08:08
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Goede dag,

Ik heb in mijn pc 2 netwerkkaarten. 1 voor internet en 1 voor een netwerkje met mijn Xbox. Internet doet het dus gewoon dus van die verbinding blijf ik af. Om met mijn xbox te kunnen connecten moet ik een ip, Subnetmasker, Standaard-gateway en een Voorkeurs-DNS-Server invoeren. Als ik dit invoer (xbox verbinding>rechter muis klik> eigenschappen>dubbel klik>Internet-protocol) dan kan ik connecten met mijn xbox maar dan doet internet het ineens niet meer. Ik heb 2 netwerkkaarten juist hiervoor, horen die niet los van elkaar te werken ofzo?

Ik heb gewoon weinig zin om elke keer als ik wil connecten met mijn xbox die 4 codes in te voeren. En wanneer ik weer online wil die codes te verwijderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2004, 11:33
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Niemand..?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 11:38
Verwijderd
Dat hoort niet zo. Ik neem aan dat je die netwerkkaart op een ADSL-ethernetmodem of op een kabelmodem aangesloten hebt. In de regel kun je bij die netwerkkaart dan gewoon alles op automatisch laten staan, omdat je zelf een IP toegewezen krijgt van je provider via het modem.

De kaart die met de Xbox communiceert moet inderdaad wel wat settings hebben, maar die horen gewoon gelijk te blijven. Je hebt toch toevallig niet die kaarten gebridged ofzo? Instellingen horen gewoon bewaard te blijven, ik heb hier thuis ook twee netwerkkaarten erin hangen die allebei een ander protocol gebruiken maar dat werkt gewoon. Kijk alles nog eens na.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 12:30
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-10-2004 @ 12:38 :
Dat hoort niet zo. Ik neem aan dat je die netwerkkaart op een ADSL-ethernetmodem of op een kabelmodem aangesloten hebt. In de regel kun je bij die netwerkkaart dan gewoon alles op automatisch laten staan, omdat je zelf een IP toegewezen krijgt van je provider via het modem.

De kaart die met de Xbox communiceert moet inderdaad wel wat settings hebben, maar die horen gewoon gelijk te blijven. Je hebt toch toevallig niet die kaarten gebridged ofzo? Instellingen horen gewoon bewaard te blijven, ik heb hier thuis ook twee netwerkkaarten erin hangen die allebei een ander protocol gebruiken maar dat werkt gewoon. Kijk alles nog eens na.
De 1 is idd verbonden met een adsl router en die instelling hoef ik idd niet zelf in te voeren. Hoe kom ik erachter of ze gebridged zijn? En wat moet ik precies nakijken?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 18:13
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ik zou graag een oplossing willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten