Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En daarom raadde ik je aan om dat te vragen aan je moeder, of ze niet tenminste normaal vriendelijk tegen hem kan doen zonder in huilen uit te barsten. ![]() ![]()
||
Citaat:
eeen wat ik zou doen is evne een heel goed woordje met haar spreken ![]() Nougoed, die laatste zien, meot je maar negeren, de rest niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan je wel zeggen wat ik zou doen in jouw situatie, namelijk ontzettend kwaad worden op mijn moeder en ergens anders gaan zitten tot ze weer normaal zou doen. Sorry maar je bent 21 en het is een uiterlijk kenmerk waar ze al een hele tijd om huilt en ruzie om maakt met je vader. Dan heeft ze gewoon een ontzettend groot probleem met zichzelf en daar ben jij nu de dupe van. Ik zou zoiets echt niet pikken van iemand en al helemaal mijn ouders niet. Zij moeten me het goede voorbeeld geven en je hele leven overhoop laten halen door O-benen is daar het tegenovergestelde van. Ze groeit maar eens op en dealt er maar mee, dit is écht jouw probleem niet. Als zij zo onredelijk doet dan blijft ze daar maar lekker in haar eentje mee zitten. Mijn god zeg, O-benen. Als ie je nou zou slaan ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iso: Gaat het wel goed met jouw moeder? Iedereen maakt zich weleens druk over wat anderen van hem/haar denken maar dit is alles behalve gezond gedrag. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk ziet ze O-benen als 'gehandicapt' ofzo, want anders zou ze er niet om gaan huilen, en zeker niet een hele week (en er dan ook nog ruzie over gaan maken met je vader). Ik kan me nog enigszins indenken dat mijn ouders niet zouden staan te juichen als mijn vriend 'gehandicapt' zou zijn. Maar dat is jouw vriend helemaal niet! Voor zover ik uit jouw verhaal op kan maken kan hij nog wel lopen met zijn o-benen en heeft hij er verder helemaal geen last van...het staat alleen niet zo mooi misschien. Maar zoals ik al zei, als ze daar niet mee kan leven, gaat ze waarschijnlijk bij je volgende vriend zeuren over zijn flaporen ofzo. Als je je hier nu wat van aan gaat trekken kun je de rest van je leven wel vrijgezel blijven vrees ik ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders Balpen | 39 | 13-09-2011 12:34 | |
Liefde & Relatie |
Ouders laten me niet op vakantie gaan met vriendje xx-Joyce-xx | 42 | 16-08-2011 22:24 | |
Liefde & Relatie |
ouders en vriend Multilot | 10 | 09-01-2005 13:06 | |
Seksualiteit |
Mn ouders en sex enzo .o0Debbie0o. | 35 | 16-06-2004 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Ouders van mn vriend gaan scheiden, en ik dan??? Verwijderd | 8 | 22-04-2004 20:07 | |
Psychologie |
Altijd gelijk? Nona Star | 9 | 16-09-2003 13:59 |