Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2004, 11:49
lso
lso is offline
Ik heb nu 6 weken een vriend. Vorig weekend is hij voor het eerst bij ons thuis gekomen. Omdat hij zondag van mijn ouders meemocht naar een familiefeest wilden ze hem toch zeker eens de zaterdag ontmoeten. De zaterdagavond aten we samen iets thuis, ik was enorm zenuwachtig opdat hij zou komen. Het is mn eerste 'echte' vriendje dat ik mee naar huis neem. Het etentje was gezellig en de mannen konden vlot praten over de voetbal.

Pa was enthousiast over mn vriend en vindt het een sympathieke, vriendelijke jongen.

Ma was aanvankelijk ook enthousiast tot het moment... dat ze ontdekte dat hij O-benen heeft. Mn vriend heeft inderdaad O-benen doordat hij al jaren zes op zeven voetbalt.. Vanaf t moment dat mama dat zaterdag merkte heeft ze mij hierover een opmerking gemaakt en dit ging zo door tot zondag.. Zondag was het familiefeest .. ze heeft er die avond weer eens op gelet en sinds zondag.. is ze helemaal van gedacht veranderd. Ze zit al dagen in de zetel te huilen, zegt geen woord tegen mij en mn vader of snauwt me juist af. Ze kan er niet inkomen dat ik iets voel voor een jongen met zulke benen.. Ze kan dit niet verwerken en dat zal ze nooit kunnen.. Ze heeft het niet voor hem en moet er niet van weten

Woendag heb ik mn vriend teruggezien.. ik moest er steeds aan denken. Vanavond kom ik voor het eerst bij hem thuis, ik zie zn ouders heel even voor ze weggaan.. ik heb helemaal geen zin om te gaan en zelfs niet om hem te zien (alhoewel ik hem erg mis) ikwil alleen zijn .. maar ik heb geen reden om mn vriend te vertellen waarom ik niet zou komen ..

Nu ben ik dit bericht aan t typen.. mn ma komt net al huilend zeggen dat ze me graag ziet maar dat ze er niet kan aan doen..

Ik weet niet wat te doen.. nu en vanavond en in de toekomst.. Het kan zo niet verder..

Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 11:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2004, 11:55
Methuselah
Methuselah is offline
Gewoon omdat hij O-benen heeft? Djiezes.

En euh, niet teveel zorgen om maken, vraag of ze gewoon "normaal" tegen hem wil doen als ie langskomt...

Sorry to say, maar er is toch veel kans dat 't ooit uitgeraakt, al moet ze daar natuurlijk niet op hopen, en dan zijn de problemen van de baan.

Maar veel kans ook dat ze hem 'n tweede kans geeft in tussentijd.
Oud 06-11-2004, 11:56
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik kan me haast niet voorstellen dat jouw moeder er z'n probleem van maakt alleen maar omdat hij o-benen heeft???
Weet je wel heel zeker dat het daar om gaat? Zou er niet iets anders achter kunnen zitten? Heb je er al met haar over kunnen praten?
Oud 06-11-2004, 11:58
lso
lso is offline
Ik weet dat t ongeloofwaardig is.. maar het is zo.. ze zegt dat als ze naar hem kijkt ze dat ziet..

Het is zeker niet omwille van een andere reden.. Ik ken haar.. misschien daarom dat ik zo zenuwachtig was zaterdag.. ik wil t haar niet kwalijk nemen dat ze t niet mooi vindt.. maar k wil niet dat ze verder zo doet en dat dat bepalend kan zijn voor haar..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 11:58
Verwijderd
Hmm dit vind ik wel een beetje een raar verhaal...

Is het echt alleen om zijn benen dat je moeder de hele week heeft gehuild?? Ik kan me dat niet voorstellen... Is er zeker weten niks anders wat ze niet goed aan hem vindt, of is er niks met zichzelf waarmee ze in de knoop zit, en het maar gooit omdat jouw vriend gekke benen heeft

Ik weet niet, ik zou het echt niet tof vinden als mijn moeder zo zou reageren omdat mijn vriend rare benen heeft (mijn vriendje heeft korte benen ). Ik zou dat haar ook duidelijk laten weten. Kijk als je met een topcrimineel aan was komen kakken kan ik het me voorstellen dat ze daar de hele week om huilt, maar dit... Nee. Echt praat er maar met haar over, en zeg haar ze ze niet zo kinderachtig moet doen, want eerlijk gezegd vind ik dit echt GEEN volwassen reactie op de vriend van je dochter. Zeker niet omdat het erg gemeen is tegen over jou. Jij bent blij met hem, maar dit verpest een hoop.

Ga gewoon leuk zijn ouders ontmoeten! Ik zou er eigenlijk niks tegen je vriend van vertellen, omdat het toch wel een beetje lullig is. Tenminste ik zou het niet leukv inden als ik van mijn vriend tehoren kreeg dat ik gekke benen heb, en daarom ben ''afgekeurd''.

En praat met je moeder... Ik zou je geluk niet door haar laten verpesten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:00
WolterB
WolterB is offline
Mn mond viel werleijken bijna open toen ik dit las...

Ik kan me niet voorstellen dat je moeder hem niet mag omdat hij O-benen heeft, is er echt niet meer dan dat en valt er echt neit te praten met haar over al dit?
Van wat ik begrepen heb vinden jouw ouders hoe hij zich gedraagt helemaal okee, alleen hoe zijn benen staan
Misschien moet je eens voorleggen aan je moeder hoe het zal zijn als je thuis was gekomen met een jongen die 'zijn benen normaal heeft', maar met een verschrikkelijk gedrag en iemand waarmee jij niet gelukkig zult worden of dat ze je liever met een jongen ziet waar jij je helemaal fijn bij voelt, maar doe O-benen heeft.
Dan dank ik toch dat ze voor het laatste zal kiezen.

En uiterlijk is toch lang niet het belangrijkste, het gaat nog altijd om hoe je bent, niet hoe je eruitziet...
Oud 06-11-2004, 12:01
Verwijderd
Beetje raar dat ze hem alleen maar beoordeeld als slechte partner of 'niet kunnen' omdat hij o-benen heeft
Zoals Theemuts al zei; weet je zeker dat er niets anders achter zit? Zijn ze alleen geweest wanneer je er niet bij was, zijn er dingen gezegd? Heeft je moeder zelf een beetje een slechte periode met bvb je vader of een familielid?
Praat erover want dit kan natuurlijk niet!
Ik zou bijna gaan denken dat ze zich bewust zo gedraagt omdat ze hem gewoon niet leuk genoeg vind en het op de o-benen gooit.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:01
ilse
ilse is offline
waaaaaarom zijn die o-benen dan zoo belangrijk??

zo een klein detail van iemand en daarom kan je iemand dan niet meer leuk vinden??

weet je zeker dat het niet iets anders is? kunnen ze het niet als excuus gebruiken?
Oud 06-11-2004, 12:02
Thee Muts
Thee Muts is offline
Praat er inderdaad met haar over. Dit hoef jij niet zomaar van haar te accepteren, want erg normaal is haar gedrag niet. Ze heeft geen recht om zo op hem en op jou te reageren, omdat hij er toevallig een beetje anders uitziet. Zolang er verder niks mis is met die jongen, kan ze er toch niet veel op tegen hebben?

En hoe heeft jouw vader er eigenlijk op gereageerd? Kan hij het er misschien met je moeder over hebben?
Oud 06-11-2004, 12:06
Verwijderd
Mjah, even erbij (las nog een reactie van je ).
Het is geen normaal gedrag van haar, maar je bent het een beetje gewend van haar zei je?

Dan is het misschien een prima strategie om haar in haar waan te laten, als ze meld ze hem niet meer wil/kan zien, je hem niet meer laat zien maar jezelf ook niet.

Niet boos worden/doen, maar gewoon 'nou ma, veel plezier ik zie je een tijdje niet meer'.
Na een maandje of 2 weer een keertje langs komen zonder vriend, dan weer een hele tijd ertussen zetten.
Net zolang totdat ze je zo erg gaat missen ze eindelijk (hoop je dan) gaat realiseren hoe 'raar' ze zelf bezig is.

Wilde gok hoor
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:06
lso
lso is offline
.. ik weet dat t raar is.. maar ik weet ook dat mn moeder altijd heel erg kritisch geweest is wat mij betreft.. Ze zit ook heel erg in met wat andere mensen over haar, mij en anderen denken..

Ik heb er proberen over te praten. Ze zegt dat er genoeg jongens zijn waarom ik dan met zo'n jongen afkom. Dat is blijkbaar voor haar zo erg.. Ja.. ik weet t zeker..Ik heb er ook mijn vader over gesproken.. hij is ook verbaasd maar kent haar.. Hij zegt dat ik me dat niet mag aantrekken.. maar hij heeft nu al de hele week ruzie met haar.. omdat hij partijdig is en 'mijn kant kiest' .. Ze wil zijn steun maar krijgt hem niet.. Ik vind hun mening belangrijk..

Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:08
Verwijderd
Naja, dan wordt het misschien toch eens tijd dat je je eigen weg gaat.
Zoals ik al zei; niet boos of met ruzie 'uit elkaar' maar simpelweg je wat minder aantrekken van haar mening en je eigen leven leiden.
Je gaat jullie toch niet uit elkaar laten drijven door een óverdreven' moeder neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 06-11-2004 @ 13:08 :
Naja, dan wordt het misschien toch eens tijd dat je je eigen weg gaat.
Zoals ik al zei; niet boos of met ruzie 'uit elkaar' maar simpelweg je wat minder aantrekken van haar mening en je eigen leven leiden.
Je gaat jullie toch niet uit elkaar laten drijven door een óverdreven' moeder neem ik aan.
Mee eens.
Oud 06-11-2004, 12:17
*amalia*
*amalia* is offline
wat maakt het in vredesnaam uit dat die arme jongen o-benen heeft!?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:28
Envy
Envy is offline
Oud 06-11-2004, 12:36
alpha
alpha is offline
wat een trieste moeder heb je dan. Dat ze het niet leuk vindt, vind ik al belachelijk, dat ze hem daardoor niks meer vindt, nog erger maar dat ze er om gaat zitten huilen en jou een zo een kutgevoel geeft is wel helemaal het toppunt.
Zoiets zou mijn moeder echt niet moeten doen, ik zou echt gigantische ruzie met haar krijgen, die jongen kan daar toch ook niks aan doen?! en dan is hij niet minder goed ofzo.. Als hij maar lief is zegt mijn moeder altijd, en ik ben blij dat zij dat motto heeft als ik dit lees.
Oud 06-11-2004, 12:42
WolterB
WolterB is offline
Het lijkt erop dat je moeder een probleem heeft en dat het er nu uitkomt nu jij gelukkig bent samen met een jongen.
Mss heeft ze net zolang gezocht tot ze iets gevonden heeft wat ze minder vindt, puur om iets te hebben wat niet goed is aan hem.
Het lijkt me alsof ze het je niet gunt om gelukkig te zijn...
Oud 06-11-2004, 12:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Misschien is ze wel bang dat jij een verkeerde keuze maakt? Of dat jij teleurgesteld wordt? Of is ze bang dat je jou kwijt raakt? Want je zei al dat ze altijd erg voorzichtig met jou was geweest en dat ze je wilde beschermen voor dingen. Misschien is haar reactie op die manier te verklaren, maar dan nog blijft het onzinnig en zal er iets aan moeten veranderen.
Oud 06-11-2004, 12:59
Myuki
Myuki is offline
jezus...

dump je moeder?

sorry, daar heb je weinig aan... maar ik zou echt niet weten wat te doen. Ik zou heeel boos worden en haar een tijd niet meer zien. Mjah. tis jouw moeder nzo he
Oud 06-11-2004, 13:05
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 06-11-2004 @ 13:59 :
jezus...

dump je moeder?

sorry, daar heb je weinig aan... maar ik zou echt niet weten wat te doen. Ik zou heeel boos worden en haar een tijd niet meer zien. Mjah. tis jouw moeder nzo he
dat is ook wat ik dacht
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 13:22
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
sorry dat ik het zeg, maar wat een hypocriet wijf is jouw moeder zeg! hier kan ik me echt kwaad om maken. alleen omdat hij O benen heeft, jezus, niet iedereen is perfect. Stel dat hij gehandicapt was geweest, zou je ma zeker helemaal zich het lazerus schrikken? wat ben ik blij dat ik niet zo'n moeder heb (sorry niet hatelijk voor jou bedoeld )
Oud 06-11-2004, 13:51
Nonaj
Nonaj is offline
En dan maak je het uit omdat ma er niet mee kan leven dat ie O-benen heeft, en de volgende vindt ze zeker weer niks vanwege zijn flaporen ofzo?

Ze stelt zich een beetje aan hoor
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 14:41
MarsVolta
MarsVolta is offline
ik hoop dat je moeders benen worden geamputeerd en dat je pa haar verlaat.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 14:48
Sithan
Sithan is offline
Zou het niet belangrijker voor je moeder moeten zijn om te weten dat iemand haar dochter lief heeft, ipv dat hij o-benen heeft?

Ik bedoel mocht ik later kinderen krijgen, dan lijkt me voor mij zelf iig het meest belangrijk dat mn kind iemand vindt die om hem of haar geeft ipv dat deze de perfecte verschijning heeft...

Ik vind je moeder vrij simpel, sorry
Oud 06-11-2004, 14:52
Haligh
Haligh is offline
Dat mens is niet goed snik?
Oud 06-11-2004, 14:55
lso
lso is offline
ok.. ik vind t erg.. ik zou er nooit kunnen inkomen..maar t blijft nu eenmaal zo.. kheb liever dat mensen me zeggen wat ze zouden doen in die situatie (eerlijk.. want besef hoe t voelt) dan dat ze 'mijn mening' beamen..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 14:58
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lso schreef op 06-11-2004 @ 15:55 :
ok.. ik vind t erg.. ik zou er nooit kunnen inkomen..maar t blijft nu eenmaal zo.. kheb liever dat mensen me zeggen wat ze zouden doen in die situatie (eerlijk.. want besef hoe t voelt) dan dat ze 'mijn mening' beamen..
Ik kan me niet inbeelden wat ik zou doen in die situatie, gewoonweg omdat m'n moeder zo niet is. Zelfs als ze 'n vriend van m'n zus niet je van het vindt, doet ze gewoon normaal en vriendelijk tegen hem.

En daarom raadde ik je aan om dat te vragen aan je moeder, of ze niet tenminste normaal vriendelijk tegen hem kan doen zonder in huilen uit te barsten. Want da's echt niet normaal hoor (shrink anyone? ). :/
Oud 06-11-2004, 15:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Haligh schreef op 06-11-2004 @ 15:52 :
Over snik gesproken, wie is dat in je avatar? (welke serie ofzo?)

eeen wat ik zou doen is evne een heel goed woordje met haar spreken Er is bijna niemand met een perfect lichaam, dus ze moet niet zo zeuren. Daarbij kijkt ze alleen naar uiterlijk, ik weet niet hoe oud je moeder is, maar het gaat al richting een oud uitgehangen kasplantje waarschijnlijk, dus als er iemand geen commentaar zou meoten hebben....

Nougoed, die laatste zien, meot je maar negeren, de rest niet.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:06
Qamra
Qamra is offline
Ze stelt zich dus gruwelijk aan en ik zou d'r maar negeren. Kom zeg, alsof hij minderwaardig is, alleen omdat zijn benen een beetje raar staan. Misschien moet je d'r eens confronteren met wat hij wél goed doet. Of laten zien dat élke jongen wel zijn toekortkomingen heeft.
Oud 06-11-2004, 15:08
lso
lso is offline
... ik kan hem toch moeilijk op een dag zeggen.. hoe mijn moeder erover denkt..Ik ben altijd iemand geweest die ondanks moeilijke perioden of moeilijke relatie thuis.. mn ouders in bescherming heeft genomen..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:11
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
lso schreef op 06-11-2004 @ 16:08 :
... ik kan hem toch moeilijk op een dag zeggen.. hoe mijn moeder erover denkt..Ik ben altijd iemand geweest die ondanks moeilijke perioden of moeilijke relatie thuis.. mn ouders in bescherming heeft genomen..
tijd om daarmee op te houden, o-benen werken net zo goed als andere benen, en je moeder is vast zelf ook geen model, shut her up
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
JE hoeft hem ook niet te vertellen hoe je ouders denken. JE moet je ouders (eh, correctie, je moeder) vertellen dat ze niet zo raar moet denken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, misschien moet je daar dan eens mee stoppen.

Ik kan je wel zeggen wat ik zou doen in jouw situatie, namelijk ontzettend kwaad worden op mijn moeder en ergens anders gaan zitten tot ze weer normaal zou doen. Sorry maar je bent 21 en het is een uiterlijk kenmerk waar ze al een hele tijd om huilt en ruzie om maakt met je vader. Dan heeft ze gewoon een ontzettend groot probleem met zichzelf en daar ben jij nu de dupe van.

Ik zou zoiets echt niet pikken van iemand en al helemaal mijn ouders niet. Zij moeten me het goede voorbeeld geven en je hele leven overhoop laten halen door O-benen is daar het tegenovergestelde van. Ze groeit maar eens op en dealt er maar mee, dit is écht jouw probleem niet. Als zij zo onredelijk doet dan blijft ze daar maar lekker in haar eentje mee zitten.

Mijn god zeg, O-benen. Als ie je nou zou slaan ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-11-2004 @ 16:22 :
Mijn god zeg, O-benen. Als ie je nou zou slaan ofzo

Iso: Gaat het wel goed met jouw moeder? Iedereen maakt zich weleens druk over wat anderen van hem/haar denken maar dit is alles behalve gezond gedrag.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat maakt het nou uit of hij o-benen heeft? Iedereen heeft wel iets wat niet perfect is. De ene heeft flaporen, de ander een kromme neus. Nou, hij toevallig o-benen.

Volgens mij klopt er echt iets niet met je moeder. Heb je haar al eens gevraagd waarom ze het nou zo erg vindt dat hij o-benen geeft? Waarom hij opeens niet meer een 'perfect' vriendje is?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:00
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
lso schreef op 06-11-2004 @ 15:55 :
Als ik in die situatie zat dan zou ik mijn moeder proberen duidelijk te maken dat er met elke jongen wel wat mis is, want niemand is perfect, en dat dit een beetje vreemd gedrag is van haar.

Waarschijnlijk ziet ze O-benen als 'gehandicapt' ofzo, want anders zou ze er niet om gaan huilen, en zeker niet een hele week (en er dan ook nog ruzie over gaan maken met je vader).

Ik kan me nog enigszins indenken dat mijn ouders niet zouden staan te juichen als mijn vriend 'gehandicapt' zou zijn. Maar dat is jouw vriend helemaal niet! Voor zover ik uit jouw verhaal op kan maken kan hij nog wel lopen met zijn o-benen en heeft hij er verder helemaal geen last van...het staat alleen niet zo mooi misschien.

Maar zoals ik al zei, als ze daar niet mee kan leven, gaat ze waarschijnlijk bij je volgende vriend zeuren over zijn flaporen ofzo. Als je je hier nu wat van aan gaat trekken kun je de rest van je leven wel vrijgezel blijven vrees ik
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:10
evanescence
evanescence is offline
Sorry hoor, maar als je moeder een goede reden had okay...jesus wat is zij zielig zeg...O-benen, whaha is dat nou een reden om ongelukkig en zielig te gaan zitten doen??? kijk als ie je zou slaan of een of andere enge kerel was met een rare mentaliteit..okay...maar dit!!! werkelijkwaar belachelijk!!

zet je er gewoon overheen en kies voor jezelf....gewoon lekker bij je vriendje blijven tot je hem ZELF zat bent en niet omdat je moeder dom loopt te doen!
Oud 06-11-2004, 16:23
Nonaj
Nonaj is offline
Trouwens, is jouw vader wel helemaal de perfecte man dan? Of hebben jouw opa en oma vroeger ook moeilijk zitten te doen over de flaporen/sproeten/x-benen/o-benen/bril/lenzen/bierbuik etc. etc. van je vader?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 16:31
Verwijderd
omg.. sorry mss klinkt dit erg hard, maar als mijn ma zo zou doen zou ik dr keihard uitlachen dat ze zich daar druk over maakt.. mss zou ik dr wel n btje drmee pesten.. bijv als mn vriendje nieuwe schoenen heeft gekocht hem frontaal voor mn ma zetten en zeggen: kijk eens ma mooie schoenen he??

Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 16:34.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Haligh schreef op 06-11-2004 @ 15:52 :
Citaat:
MarsVolta schreef op 06-11-2004 @ 15:41 :
ik hoop dat je moeders benen worden geamputeerd en dat je pa haar verlaat.
Bij wijze van spreken dan, he.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:23
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Misschien heeft ze wel met je vriend gezoend ofzo, en voelt ze zich daar enorm schuldig over. Dus zoekt ze iets anders om zich op af te richten wat absoluut niet klopt (nouja, zo'nbeetje ) en gebruikt dat ook tegen "de rest van de wereld". Vaag verhaal, trouwens, vage ma ook.

Dit is heel logisch hoor
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:28
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 06-11-2004 @ 17:23 :
Trouwens, is jouw vader wel helemaal de perfecte man dan? Of hebben jouw opa en oma vroeger ook moeilijk zitten te doen over de flaporen/sproeten/x-benen/o-benen/bril/lenzen/bierbuik etc. etc. van je vader?
sproeten horen juist bij de perfecte man
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:37
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ligt er maar net aan, Gespleten Geest
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 21:17
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Wat een raar verhaal zeg. Ik kan me niet voorstellen dat een ouder zo zou reageren. Als je om zoiets een hele week kan huilen, dan zit er toch iets niet goed?

Als ik jou was zou ik er zeker nog eens met je moeder over praten en haar duidelijk maken dat het jouw vriend is en jouw beslissing om bij hem te blijven en dat zij daar niets mee te maken heeft. Je kan daaraan toevoegen dat als zij zich zo raar blijft gedragen (ja, gewoon tegen je moeder zeggen dat ze zich raar gedraagt) je haar een tijdje niet wil zien/spreken.

Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden. Oh, probeer er trouwens ook met je vriend over te praten, ik denk dat hij je er wel bij kan helpen. Wie weet helpt het om een beetje te provoceren en je vriend dit onderwerp te laten aansnijden bij je moeder. Wie weet ziet ze dan in hoe belachelijk het is. Maar praat er in ieder geval over met hem! Het gaat tenslotte om hem en ik denk dat het voor jou een opluchting is dat hij het ook weet.

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 21:32
elledc
elledc is offline
Je moet opletten met wat ouders soms zeggen! Trek het je niet aan, als jij die jongen graag ziet en het gaat uiteindelijk om zijn karakter, dan vind ik het vrij 'grof' van je ma zoiets te zeggen. Onbewust heeft dit een invloed op jou, zelfs al wil je het niet, je denkt er nu waarschijnlijk voortdurend aan als je bij hem bent.
Moeders zijn soms ongelooflijke wezens
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 08:54
lso
lso is offline
gisterenavond bij hem thuis geweest.. was leuk, gezellig.. toffe ouders en zus.. Ik kan er natuurlijk niet over zwijgen.. ik krijg dan wel niet veel respons.. maar ja.. misschien dringt het door dat ik hem echt graag zie thx allemaal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten