Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 12:42
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Tsja.. ik word helemaal gek van dat precieze werk, dus heb ik maar eens wat anders gedaan. Werkt eigenlijk best lekker, dikke kwast en potje inkt Verder pastel en oostindische inkt gebruikt. Ongeveer 1,5 uur erover gedaan (samen). Wat vinden jullie ervan?

(Je moet je hoofd even draaien, ik heb op deze computer geen paint of iets, sorry)

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 13:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 12:58
Verwijderd
Misschien een hele domme vraag, maar hoe moet je je hoofd dan draaien??
Ik vind vooral die eerste mooi, maar ik zie er niet echt iets in..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:00
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 07-11-2004 @ 13:58 :
Misschien een hele domme vraag, maar hoe moet je je hoofd dan draaien??
Ik vind vooral die eerste mooi, maar ik zie er niet echt iets in..
Je moet je hoofd draaien ja, als het goed is zie je een hand en een bovenlichaam
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:19
Verwijderd
Heeej.. ik zie hem
Op een of andere manier zag ik eerst naast die hand een oog.. maar het is juist wel leuk dat je er vanalles in kunt zien, wel mysterieus en abstract..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:21
Verwijderd
Ik vind de eerste zonder m'n hoofd te draaien , als ik m'n hoofd draai en dus zie wat ik zou moeten zien vind ik hem veel minder.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:25
Nijpjes
Nijpjes is offline
Expirimentje ---> Experimentje ---> Expyr0mentje

Leukleuk. Duurde ook even voordat ik zag wat het was, het was dat je zei dat het een torso en hand was, anders had ik het niet gezien. Ik heb wel paint :

Hoofd gedraaid of niet gedraaid, ik vind die eerste sowieso mooi. Mooi kleurgebruik, verschillende technieken, echt heel goed
2e Vink minder, nek beetje lang en het hoofd lijkt aan dat rechteroor opgehangen te zijn ofzo, waardoor het hele hoofd uitgerekt wordt. Dat hele zwarte in de lippen stoort me een beetje...en misschien issie toch iets te slordig ofzo...

Hoe zit het met je forest view dingetje??
Oud 07-11-2004, 13:44
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
@ Kristaco: Ja idd, maar of het echt abstract is weet ik niet

@ Leonoor: Tsja, smaken verschillen he

@ Nijpjes: hehe, expyr0mentje, ik ga de titel veranderen, echt leuk bedacht. Dank ook voor het draaien Tsja.. ik ben ook niet tevreden over die 2e.. maar volgende week start cursus portrettekenen dus dat komt allemaal wel goed. Bij deze zijn de proporties idd een beetje lame. Maar daar was het ook een experiment voor
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:47
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Nijpjes, Forest view dingetje heb ik gister geupt, moet je maar ff kijken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:55
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Pyr0nity schreef op 07-11-2004 @ 14:47 :
Nijpjes, Forest view dingetje heb ik gister geupt, moet je maar ff kijken.
Hehe, ik zag het net...heb dr ook net op gereplyd...
Oud 07-11-2004, 21:06
Charly Brown
Charly Brown is offline
Ik vind de eerste tekening erg mooi. Alleen begrijp ik niet wat die hand nou vast pakt. Want als het een borst van dat meisje is heeft zij dus maar een borst in precies het midden van haar lichaam. En dat klopt niet. De 2de tekening vind ik iets minder ik denk dat het komt doordat dat zwarte met de andere kleurtjes. Daar houd ik gewoon niet zo van.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 00:14
Expanium
Expanium is offline
Die eerste vind ik echt fenomenaal. Zou het zo kopen voor een zacht prijsje Het wekt veel suggestie op (wanneer gedraaid, dus daar geef ik leonoor gelijk in) en er zit ene leuke speling in qua vorm, kleur en inhoud
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 06:47
Ninnoc
Ninnoc is offline
de eerste vond ik geweldig tot ie gedraaid werd bij de ongedraaide versie zag ik een hoofd van n man met n grote neus aan de rechterkant (in de hand) en ik zag een landschap ook nog.
wanneer ie gedraaid is zie ik alleen n meisje de mond vind ik niet zo mooi. voor de rest vind ik ze beide erg leuk. moet je vaker doen, smijten met verf, ik vind deze echt stuk leuker dan bijv. forestview.

Laatst gewijzigd op 08-11-2004 om 06:51.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 14:51
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-11-2004 @ 14:21 :
Ik vind de eerste zonder m'n hoofd te draaien , als ik m'n hoofd draai en dus zie wat ik zou moeten zien vind ik hem veel minder.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 14:53
Flip!
Flip! is offline
sorry ik draai m'n hoofd in alle mogelijke hoeken maar ik zie er toch niets in kvind hem zo ook wel mooi
Oud 09-11-2004, 14:02
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Expanium schreef op 08-11-2004 @ 01:14 :
Die eerste vind ik echt fenomenaal. Zou het zo kopen voor een zacht prijsje Het wekt veel suggestie op (wanneer gedraaid, dus daar geef ik leonoor gelijk in) en er zit ene leuke speling in qua vorm, kleur en inhoud
ik sluit me helemaal bij je aan. Lijkt me erg mooi voor aan de muur en dat bezoek zich helemaal suf staart en andere dingen erin zien.

Eerst dacht ik: wat is dít nou weer, deed me denken aan een topic van een meisje die verf op haar muur heeft gesmeten. Maar hoe langer je er naar kijkt, hoe beter het wordt.

De kleuren spreken me in de eerste tekening wel aan, is juist mooi zo. Bij de tweede vinnik het wat te rood, baviaan-style. Maar goed, met die cursus portret tekenen zal het wel beter gaan enzo.
Oud 10-11-2004, 10:13
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
@ Charly Brown: Mwaah, ik heb 'm van een foto nagetekend en daar zat die hand er wel. Dus dan zou de foto niet kloppen

@ Expanium: Wow, dank Voor mijn part mag je 'm kopen hoor
Of een afdruk sturen, kan ook natuurlijk

@ Ninnoc: Mja, misschien moet ik het idd vaker doen. Maar ik wil niet teveel vastzitten aan een stijl. Ik probeer liever gewoon alles

Verder iedereen bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten