Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat mij betreft is het het één of het ander; excuses maken OF een ban, niet allebei. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Grapje, nee zo ver zal het niet gaan. Maar ik denk dat dit verder een zaak is voor Enlight.
||
Citaat:
![]() Ja, ik val jou ook verder niet aan, maar geef het even door een Enlightenment als je wilt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het is alleen wel waar wat ik zei. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze worden gedwongen om hun excuses aan te bieden anders mogen ze niet terugkomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() U hebt gezocht op intrepeteren: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands zoek jij maar even verder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat je om de zelfvernedering ter jouwer meerdere glorie en genoegdoening ten koste van die mensen die het excuus moeten aanbieden. Puur machtsmisbruik. Vind je dat lekker ofzo? En dan wil je ook nog een straf uitdelen in de vorm van een ban. Ik vind dat heel eng. Ik hoop dat je in het echte leven nooit op een positie terecht zult komen waar je ongecontroleerd en onbeperkt macht over mensen kunt uitoefenen. Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 20:11. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lifestyle verkiezingen! Verwijderd | 59 | 23-05-2004 18:47 |