Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 19:59
Pan Am
Pan Am is offline
Ja, OK, ze zijn geband en dat zullen ze volgens AngelLena heus wel verdiend hebben, maar is het niet een beetje raar om ze te dwingen om hun excuses aan te bieden? Ze hebben al een ban, en dat is de sanctie. Ga dan niet nog eens leden op de knieën dwingen om je gelijk te halen. En daarbij, je krijgt ook nog eens een volledig ongemeend excuus. En als leden elkaar onderling beledigen hoeft daar ook geen excuus aan te pas komen, dus waarom wel bij een forumbaas? Machtsmisbruik
Advertentie
Oud 16-10-2004, 20:20
Verwijderd
Ik weet niet precies wat er zich heeft voorgevallen, maar ik ben het met Pan Am eens
Oud 16-10-2004, 21:05
Verwijderd
Excuses aanbieden?
Oud 16-10-2004, 21:38
Verwijderd
Waarom inhemelsnaam een ban?
Oud 16-10-2004, 21:40
Verwijderd
Ze waren heel erg aan het chatten, in alle topics. Ik geloof dat ze zelfs allemaal nieuwe topics openden enzo.
Ze waren ook steeds bezig met mensen persoonlijk aan te vallen.

AngelLena weet er meer over, ik weet niet precies wat er allemaal was.
Oud 16-10-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 16-10-2004 @ 22:40 :
Ze waren heel erg aan het chatten, in alle topics. Ik geloof dat ze zelfs allemaal nieuwe topics openden enzo.
Ze waren ook steeds bezig met mensen persoonlijk aan te vallen.

AngelLena weet er meer over, ik weet niet precies wat er allemaal was.
Gisteravond was het ook dolletjes, ook veel gechat, wordt niets tegen gedaan, allemaal posts
Oud 16-10-2004, 23:15
Teun
Teun is offline
Het ging over de tietjes van AngelLena en dat heeft haar objectiviteit aangetast.
Oud 17-10-2004, 00:38
Verwijderd
Ja, hàllo, forumbazen zijn ook maar mensen, hoor!!
Oud 17-10-2004, 00:50
Verwijderd
Ik heb serieus nog nooit een post van jou gelezen zonder
Oud 17-10-2004, 00:56
Verwijderd
GODVERDOMME! CARM EN BART MOETEN TERUG!
Oud 17-10-2004, 01:01
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 17-10-2004 @ 01:56 :
GODVERDOMME! CARM EN BART MOETEN TERUG!
Dààr valt dan weer wèl over te twisten, echter.
Oud 17-10-2004, 10:53
Verwijderd
Weer 2 minder, Way to go angelena
Oud 17-10-2004, 12:57
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Reverend schreef op 17-10-2004 @ 01:50 :
Ik heb serieus nog nooit een post van jou gelezen zonder
Dat komt omdat het nodig is
Oud 17-10-2004, 13:01
Tandpasta
Tandpasta is offline
Die twee mogen van mij best wegblijven.
Oud 17-10-2004, 13:03
AngelLena
AngelLena is offline
De reden van de ban lijkt me idd duidelijk, het constante aanvallen van personen middels gechat werden we spuugzat. Of dat nou naar mij is of naar een ander, dat maakt niet uit, het is niet gewenst op het forum, daar staat een ban op. Het hele excuses idee, daarvoor moet je niet bij mij zijn maar bij Enlightenment die de mails heeft verstuurd. Maar of het nou om mij gaat of om een ander lid, een excuses is misschien wel zo gepast. Niet dat ik me er druk om kan maken oid, het zal mij een klap interesseren wat ze over me denken of zeggen, maar uit principe gezien is het wel zo netjes om even een excuses aan te bieden.
Oud 17-10-2004, 13:14
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-10-2004 @ 14:03 :
De reden van de ban lijkt me idd duidelijk, het constante aanvallen van personen middels gechat werden we spuugzat. Of dat nou naar mij is of naar een ander, dat maakt niet uit, het is niet gewenst op het forum, daar staat een ban op. Het hele excuses idee, daarvoor moet je niet bij mij zijn maar bij Enlightenment die de mails heeft verstuurd. Maar of het nou om mij gaat of om een ander lid, een excuses is misschien wel zo gepast. Niet dat ik me er druk om kan maken oid, het zal mij een klap interesseren wat ze over me denken of zeggen, maar uit principe gezien is het wel zo netjes om even een excuses aan te bieden.
Ja, ze weten zelf ook heus wel dat ze fout waren. Die ban zal ook heus wel terecht zijn, maar het principe van excuses vind ik dan net een beetje te ver gaan. Er zijn veel ergere dingen voorgevallen op het forum, en dan stond men ook niet op excuses van de leden in kwestie. Straks krijg je nog een algemeen excuustopic waar leden op de knieën moeten voor forumbazen

Wat mij betreft is het het één of het ander; excuses maken OF een ban, niet allebei.
Oud 17-10-2004, 13:15
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Tandpasta schreef op 17-10-2004 @ 14:01 :
Die twee mogen van mij best wegblijven.
Ga weg uit mijn topic
Oud 17-10-2004, 13:19
computer
computer is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 17-10-2004 @ 14:14 :
Ja, ze weten zelf ook heus wel dat ze fout waren. Die ban zal ook heus wel terecht zijn, maar het principe van excuses vind ik dan net een beetje te ver gaan. Er zijn veel ergere dingen voorgevallen op het forum, en dan stond men ook niet op excuses van de leden in kwestie. Straks krijg je nog een algemeen excuustopic waar leden op de knieën moeten voor forumbazen

Wat mij betreft is het het één of het ander; excuses maken OF een ban, niet allebei.
Wat je nu zegt is een beetje krom.. dan zou iedereen z'n excuus maken en dan was het gedaan.. nou dan zou het helemaal een rotzooi op het forum worden.
Oud 17-10-2004, 13:20
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
computer schreef op 17-10-2004 @ 14:19 :
Wat je nu zegt is een beetje krom.. dan zou iedereen z'n excuus maken en dan was het gedaan.. nou dan zou het helemaal een rotzooi op het forum worden.
Ja, dat werkt ook niet, en DAAROM is de ban ingesteld. Nou perfect, maar kom dan niet met andere onzin aan. Straks moet je nog een boete betalen
Oud 17-10-2004, 13:28
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 17-10-2004 @ 14:20 :
Ja, dat werkt ook niet, en DAAROM is de ban ingesteld. Nou perfect, maar kom dan niet met andere onzin aan. Straks moet je nog een boete betalen
Als ik em dan mag innen vind ik dat geen slecht plan

Grapje, nee zo ver zal het niet gaan. Maar ik denk dat dit verder een zaak is voor Enlight.
Oud 17-10-2004, 13:33
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-10-2004 @ 14:28 :
Als ik em dan mag innen vind ik dat geen slecht plan

Grapje, nee zo ver zal het niet gaan. Maar ik denk dat dit verder een zaak is voor Enlight.
Dan mag ik alvast geld opzij gaan zetten
Ja, ik val jou ook verder niet aan, maar geef het even door een Enlightenment als je wilt
Oud 17-10-2004, 13:34
Verwijderd
Ben ik nou de enige die het raar vindt dat je hier zo'n probleem van maakt? Net zoals jij zegt: je hebt grote kans op een ongemeend excuus. Tja, dat hou je altijd. Vooral op een forum.
Ben jij dan diegene die het nodig vindt om een gemeend excuus te geven? Volgens mij niet. Wat is dan nog je probleem? Denk dus niet dat het jouw probleem is of het excuus gemeend is of niet.
Denk dat het ook meer om het principe gaat, zoals AL al zegt..
Oud 17-10-2004, 13:38
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 17-10-2004 @ 14:33 :
Dan mag ik alvast geld opzij gaan zetten
Ja, ik val jou ook verder niet aan, maar geef het even door een Enlightenment als je wilt
Kan je zelf ook wel lijkt mij? Maar volgens mij heeft ze het al gezien, ik kreeg iig een pm van haar die mij wees op dit topic haha Het lullige is, toen het gebeurde, lag de ban man de hele dag offline, dus ik kon niets registreren, alleen maar verwijderen, dus ze vroeg mij om preciezere info over wat er precies is gebeurd. Dat heb ik gegeven, de rest leg ik bij haar neer. Denk dat ze 1 dezer dagen wel ff komt kijken weer.
Oud 17-10-2004, 13:42
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-10-2004 @ 14:38 :
Maar volgens mij heeft ze het al gezien, ik kreeg iig een pm van haar die mij wees op dit topic haha
Oud 17-10-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 17-10-2004 @ 00:15 :
Het ging over de tietjes van AngelLena en dat heeft haar objectiviteit aangetast.
Oh Teunster, wat ben je grappig!
Advertentie
Oud 17-10-2004, 18:09
Teun
Teun is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-10-2004 @ 18:11 :
Oh Teunster, wat ben je grappig!
Hihihi oeeeeh mijn oude nickname

Het is alleen wel waar wat ik zei.
Oud 17-10-2004, 22:47
Verwijderd
En dan te bedenken dat je een topic opent over een 'correct' voorkomen. IMHO is het erg netjes als je iemand tot overlast bent (of bent geweest) dat je daar je excuses voor aan wil bieden

Niemand dwingt ze om excuses aan te bieden, maar als ze terug willen komen lijkt het me wel handig.. ach boeiend ook...
Oud 17-10-2004, 23:29
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
potverdikkie wat een belhamels
Oud 18-10-2004, 11:44
Teun
Teun is offline
Citaat:
Alex schreef op 17-10-2004 @ 23:47 :
En dan te bedenken dat je een topic opent over een 'correct' voorkomen. IMHO is het erg netjes als je iemand tot overlast bent (of bent geweest) dat je daar je excuses voor aan wil bieden

Niemand dwingt ze om excuses aan te bieden, maar als ze terug willen komen lijkt het me wel handig.. ach boeiend ook...
Ja, maar ze krijgen de keuze niet.
Ze worden gedwongen om hun excuses aan te bieden anders mogen ze niet terugkomen.
Oud 18-10-2004, 14:24
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Alex schreef op 17-10-2004 @ 23:47 :

Oh god, ik open ook topics over sletjes, anale sex en Mary Kate & Ashley En iemand anders dwingen om iets te doen is ook niet zo keurig he
Oud 18-10-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 18-10-2004 @ 15:24 :
Oh god, ik open ook topics over sletjes, anale sex en Mary Kate & Ashley En iemand anders dwingen om iets te doen is ook niet zo keurig he
het is maar hoe je het intrepeteert...
Oud 18-10-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-10-2004 @ 18:37 :
het is maar hoe je het intrepeteert...
Hoe je het WAT?!
Oud 18-10-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 18-10-2004 @ 18:55 :
Hoe je het WAT?!
huiswerk voor ! am mE: het woord 'intrepeteren' opzoeken in het woordenboek
Oud 18-10-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-10-2004 @ 19:50 :
U hebt gezocht op intrepeteren:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Oud 18-10-2004, 19:05
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-10-2004 @ 19:50 :

U hebt gezocht op intrepeteren:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands

zoek jij maar even verder
Oud 18-10-2004, 19:07
Verwijderd
Misschien bedoel je 'interpreteren'?

U hebt gezocht op interpreteren:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

in·ter·pre·te·ren (ov.ww.)
1 uitleggen, verklaren naar de innerlijke bedoeling
2 vertolken

Huh? O ja!
Oud 18-10-2004, 19:14
Verwijderd
één pot nat *schaam* Kun je me vergeven?
Die ja dus
Oud 18-10-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 18-10-2004 @ 20:07 :
Misschien bedoel je 'interpreteren'?

U hebt gezocht op interpreteren:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

in·ter·pre·te·ren (ov.ww.)
1 uitleggen, verklaren naar de innerlijke bedoeling
2 vertolken

Huh? O ja!
Emmmm. <3
Oud 18-10-2004, 19:32
Verwijderd
Zal ze niet missen, ze waren nou niet bepaald een voorbeeld
Oud 18-10-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 18-10-2004 @ 20:32 :
Zal ze niet missen, ze waren nou niet bepaald een voorbeeld
ik wou dat iedereen zoals mac was dan zou dit forum een hemel zijn <3
Oud 19-10-2004, 01:33
Enlightenment
Enlightenment is offline
Wat is het probleem?

Een lid heeft onaardige dingen gezegd tegen een forumbaas, en voordat hij mag terugkomen vraag ik een klein ding aan hem, namelijk dat hij een mailtje stuurt met een kort excuus. Of hij het meent interessant me eigenlijk geen bal. Zolang hij maar doet alsof en zich normaal gedraagt op dit forum, is hij hier welkom.

Unbans zijn wel vaker voorwaardelijk, en dat vind ik geen slechte zaak. Als je wat verkeerd hebt gedaan moet je soms wat meer doen dan alleen maar een paar dagen wachten, dan mag je iemand ook wel eens figuurlijk in de ogen kijken en je fout erkennen. Dan is het ook zand erover en vrolijk verder forummen.

En laten we niet vergeten dat de persoon in kwestie al een indrukwekkende voorgeschiedenis heeft.
Oud 19-10-2004, 10:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-10-2004 @ 02:33 :

En laten we niet vergeten dat de persoon in kwestie al een indrukwekkende voorgeschiedenis heeft.
Personen
Oud 19-10-2004, 11:27
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:

We zijn beroemd
Oud 19-10-2004, 11:53
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 19-10-2004 @ 12:27 :
We zijn beroemd
~ƒ#\ beroemd --> berucht /é$Þ
Oud 19-10-2004, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Wat is het probleem?

Een lid heeft onaardige dingen gezegd tegen een forumbaas, en voordat hij mag terugkomen vraag ik een klein ding aan hem, namelijk dat hij een mailtje stuurt met een kort excuus. Of hij het meent interessant me eigenlijk geen bal. Zolang hij maar doet alsof en zich normaal gedraagt op dit forum, is hij hier welkom.

oftwewel: machtsmisbruik
Oud 19-10-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 19-10-2004 @ 00:07 :
ik wou dat iedereen zoals mac was dan zou dit forum een hemel zijn <3
Nee, dan hadden we alleen een S&M
Oud 19-10-2004, 19:56
juno
juno is offline
Citaat:
Wat is het probleem?

Een lid heeft onaardige dingen gezegd tegen een forumbaas, en voordat hij mag terugkomen vraag ik een klein ding aan hem, namelijk dat hij een mailtje stuurt met een kort excuus. .

Ga jij je eens even heel erg snel in een hoekje zitten schamen. Het gaat je niet om het inhoudelijke van een spijtbetuiging, je hoeft geen inzicht in de eigen daden, geen berouw, geen inkeer.

Het gaat je om de zelfvernedering ter jouwer meerdere glorie en genoegdoening ten koste van die mensen die het excuus moeten aanbieden. Puur machtsmisbruik. Vind je dat lekker ofzo?

En dan wil je ook nog een straf uitdelen in de vorm van een ban.

Ik vind dat heel eng. Ik hoop dat je in het echte leven nooit op een positie terecht zult komen waar je ongecontroleerd en onbeperkt macht over mensen kunt uitoefenen.

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 20:11.
Oud 19-10-2004, 20:16
Verwijderd
Beetje overdreven, juno.. leuk verhaaltje, maar hoe denk je eigenlijk te weten waar het Enlightenment om gaat? Dat weet je niet, dit heb je gewoon even ter plekke bedacht. Zo kun je iedereen wel zomaar uit het niets gaan beschuldigen, maar het slaat nergens op.
Oud 19-10-2004, 20:24
juno
juno is offline
Principe Alicia. Ik ben bijzonder allergisch voor het afdwingen van excuses.

Werd jij daar vroeger thuis niet giftig om, als je moeder je naar je kamer stuurde en je pas terug mocht komen als je je excuses had aangeboden?

Dat is machtsmisbruik. En dat is kwalijk.

Dat je boos bent, okee. Dat je straf uitdeelt uit vergelding, okee. Als ze te ver zijn gegaan, prima. Dan is een straf gerechtvaardigd.

Maar een excuus afdwingen is de limit. Ik zie ook niet wat daar het nut van is, van een ongemeend excuus. Behalve dan als het je gaat om de vernedering die een zich zelf excuserend persoon zichzelf oplegt. Als dat jouw genoegdoening is, als wraak, in feite een onderdeel van de straf en van het inpeperen van de machtsverhoudingen.
Oud 19-10-2004, 20:33
Verwijderd
Ik snap wat je bedoelt, maar je kunt iemand niet zomaar van zulke dingen gaan beschuldigen, dat vind ik dan weer te ver gaan. Dit staat los van mijn eigen mening over excuses trouwens.. misschien dat ik die nog zal posten, maar ik weet niet of dat nuttig is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten